Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.
Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Izkoristite digitalni bon za nakup računalniške opreme v E-trgovini.
Trenutek za nov prenosni računalnik po super ceni, tudi na obroke.
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Napredne naprave po svetovnih cenah
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
ŠE PRED NEVIHTO IZKLJUČITE ELEKTRONSKE NAPRAVE
Toplejše obdobje leta je čas pogostejših neviht z udari strel, ki lahko poškodujejo ali popolnoma uničijo elektronske naprave, priključene na električno napetost in v telekomunikacijsko omrežje. Naprave pred poškodbami ali trajnim uničenjem zaradi električnih sunkov najenostavneje zaščitite tako, da jih izklopite iz električnega in komunikacijskega omrežja. Poskrbite, da boste o možnih udarih strel na vaši lokaciji pravočasno obveščeni prek SMS-a - naročite se na brezplačno storitev Strela alarm.
Pošljite SMS s ključno besedo STRELA (presledek) in svojim uporabniškim imenom za fiksne storitve na številko 041 145 000.Primer: STRELA novakjan na 041 145 000
Storitev si lahko vključite vsi, ki ste hkrati uporabniki mobilnih in fiksnih storitev Telekoma Slovenije.
Za naročilo pošljite SMS s ključno besedo STRELA (presledek) in svojim uporabniškim imenom za fiksne storitve na številko 041 145 000.Za informacije o lokacijah, za katere prejemate obvestila, pošljite SMS s ključno besedo INFO na številko 041 145 000.
Za odjavo od vseh naročenih lokacij pošljite SMS s ključno besedo STOP na številko 041 145 000. Za odjava od posamezne lokacije pošljite SMS s ključno besedo STOP in svojim uporabniškim imenom za fiksne storitve na številko 041 145 000.
Bodite pravočasno obveščeni o možnih udarih strel na vaši lokaciji in še pred nevihto izklopite svoje naprave iz električnega in komunikacijskega omrežja. Naročite se na brezplačno SMS-obveščanje - na številko 041 145 000 pošljite SMS z vsebino: STRELA (presledek) uporabniško ime za fiksne storitve.
Izklop modema, TV-komunikatorjev, računalnikov, igralnih konzol in ostalih elektronskih naprav priporočamo pred vsako nevihto in tudi pred daljšim odhodom od doma. Na ta način enostavno in učinkovito preprečite neželene poškodbe, ki lahko vplivajo na delovanje komunikacijskih storitev.
Ne prepuščajte se naključjem. Strele so prave eksplozije, ki mehansko popolnoma uničijo elektronske naprave. Zato ob nevihti izklopite naprave ter poskrbite tudi za lastno varnost in varnost svojih najbližjih.
Naročite se na brezplačno SMS-storitev Strela alarm, ki vas obvesti o prihajajočih nevihtah na lokaciji vašega fiksnega priključka. Tako boste lahko pravočasno poskrbeli za izklop naprav iz električnega in telekomunikacijskega omrežja.
Še pred nevihto izključite elektronske naprave iz električnega in telekomunikacijskega omrežja. Zamujene TV-vsebine pa si pozneje oglejte z ogledom nazaj.
Če izklop električnih naprav ni vedno možen, priporočamo, da si zagotovite ustrezno prenapetostno zaščito. Pred izgubo neshranjenih podatkov zaradi morebitnih nenadnih sprememb napetosti pa se zavarujete z UPS brezprekinitvenim napajalnikom.
Ni dovolj, da elektronske naprave zgolj izključite iz električnega omrežja. Pred udari strel jih lahko zaščitite samo tako, da iz vtičnice fizično izklopite tudi komunikacijski (telefonski) kabel.
Ni dovolj, da elektronske naprave zgolj ugasnete. Pred udari strel jih lahko zaščitite samo tako, da iz vtičnice fizično izklopite električni kabel.
Prenapetostna zaščita PL8VT3-DE
Razdelilec s prenapetostno zaščito 93001
Prenapetostna zaščita XP1001
Prenapetostna zaščita APC PME5B-GR
Prenapetostna zaščita PM6-GR
Prenapetostna zaščita PM5U-GR
Prenapetostna zaščita BSV400vf2M
Prenapetostna zaščita PM1WU2-GR
Prenapetostna zaščita BSV604vf2M
Prenapetostna zaščita SPG5-C-5
Prenapetostna zaščita PCW-MS2G z Master Slave funkcijo
Prenapetostna zaščita PM5-GR
Imate težave z internetom, televizijo, fiksno telefonijo ali e-pošto? Kontaktirajte me in skupaj poiščeva rešitev. VEČ
Prek Mojega Telekoma
Prek Facebook Messengerja
Pošljite SMS na 041 700 800
Intenziteto udarov strel v zadnjih 3 urah lahko spremljate tudi v spodnji animaciji. Rdeča barva prikazuje zelo močne udare, zelena barva pa pomeni, da aktivnosti udarov strel ni.
Podatke o strelah oz. atmosferskih razelektritvah zagotavlja SCALAR, prvi sistem za daljinsko zaznavanje atmosferskih razelektritev na področju Slovenije in zahodnega Balkana. Sistem zagotavlja visokokavostne storitve na področju atmosferskih razelektritev tako za domačo kot tudi za profesionalno uporabo. Več o sistemu SCALAR si lahko preberete tukaj.
Če je ob udaru strele prišlo do okvare telekomunikacijske opreme v lasti Telekoma Slovenije (modem, najemni TV-komunikator), lahko napako prijavite na telefonsko številko 080 1000, na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si, v Mojem Telekomu (levo spodaj: Tehnična pomoč in prijava napak). Napako lahko prijavite tudi prek digitalnega svetovalca Maksa.Opremo lahko pozneje zamenjate tudi v Telekomovih centrih. Pred zamenjavo se v Telekomovem centru pozanimajte o zalogi naprav. V primeru nedelovanja fiksnega interneta, lahko napako prijavite tudi v mobilni aplikaciji Moj Telekom (Kontakti in pomoč > Tehnična pomoč > Prijava napake), prek mobilnega brskalnika.
Zamenjavo opreme je treba najprej prijaviti na Tehnično pomoč uporabnikom na telefonsko številko 080 1000, na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si, v Mojem Telekomu (levo spodaj: Tehnična pomoč in prijava napak), v mobilni aplikaciji Moj Telekom (Kontakti in pomoč > Tehnična pomoč > Prijava napake) ali prek digitalnega svetovalca Maksa. Pomembno: Opremo v Telekomovih centrih lahko zamenja le naročnik fiksnega priključka. Oprema se lahko zamenja le v Telekomovih centrih in ne na posredniških prodajnih mestih. Zamenjate lahko modeme na tehnologijah ADSL, VDSL in FTTH ter najemne TV-komunikatorje. Če ste naročnik na optiki FTTH, lahko modem zamenjate v Telekomovem centru. Pomembno: Če ste naročnik na optiki GPON ali OŠO, se opreme ne da zamenjati v Telekomovem centru. Opremo vam bo prišel zamenjat tehnik. Izjema je omrežje GPON GVO (FTTH). Prav tako lahko naslednje naprave zamenja le tehnik: EMX-NT1, Iskratel Proteus 932, GPON Comtrend GRG-4260u, GPON Innbox G68, Fritz!BOX 6840 LTE, Billion BiPAC 4500VNOZ LTE CPE, Oxygenbroadband HPI05200, Genexis, Arris TM502A. Če imate modem Fritz, se pred menjavo v Telekomovem centru pozanimajte, ali je na zalogi. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačni številki 080 1000 ali na e-naslovu tehnicna.pomoc@telekom.si ali vprašajte digitalnega svetovalca Maksa.
Če vam strela uniči komunikacijsko opremo v lasti Telekoma Slovenije (modem/najemni TV-komunikator), prijavite napako za zamenjavo opreme. Opremo lahko zamenjate tudi v Telekomovih centrih ali jo prejmete po pošti. Za določeno opremo vas bo moral obiskati tehnik.
Prijavo o nedelovanju prijavite na telefonsko številko 080 1000, na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si, v Mojem Telekomu (levo spodaj: Tehnična pomoč in prijava napak), v mobilni aplikaciji Moj Telekom (Kontakti in pomoč > Tehnična pomoč > Prijava napake) ali prek digitalnega svetovalca Maksa.
Opremo lahko najhitreje zamenjate v Telekomovem centru. Pomembno: Zamenjavo opreme je treba najprej prijaviti na Tehnično pomoč uporabnikom na telefonsko številko 080 1000, na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si, v Mojem Telekomu (levo spodaj: Tehnična pomoč in prijava napak), v mobilni aplikaciji Moj Telekom (Kontakti in pomoč > Tehnična pomoč > Prijava napake) ali prek digitalnega svetovalca Maksa.
Pomembno: Zamenjavo opreme je treba najprej prijaviti na Tehnično pomoč uporabnikom na telefonsko številko 080 1000, na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si, v Mojem Telekomu (levo spodaj: Tehnična pomoč in prijava napak), v mobilni aplikaciji Moj Telekom (Kontakti in pomoč > Tehnična pomoč > Prijava napake) ali prek digitalnega svetovalca Maksa. Zaradi zaprtja trgovin oz. trgovskih centrov, kjer se nahajajo tudi naši Telekomovi centri, menjava ob nedeljah žal ni več možna.
Pošlji SMS s ključno besedo:
NEVIHTA in svoje UPORABNIŠKO IME za fiksne storitve na 051 242 242
Primer: NEVIHTA UPIME na 051 242 242
STOP na 051 242 242
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*