Storitev E-oskrba je socialnovarstvena storitev socialnega servisa – celodnevna povezava prek osebnega telefonskega alarma, ki je regulirana in nadzorovana s strani pristojnega ministrstva. Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS je dne 27. 2. 2017 Telekomu Slovenije izdalo dovoljenje za izvajanje socialnovarstvene storitve socialnega servisa – varovanje na daljavo.
Skladno z veljavnimi predpisi mora imeti uporabnik oskrbovanega stanovanja ves čas trajanja najema sklenjeno pogodbo/dogovor o izvajanju storitve 24-urnega varovanja na daljavo z enim izmed izvajalcev, ki ima dovoljenje za izvajanje te dejavnosti.
Osnovni namen storitve E-oskrbe je izboljšati dostopnost socialnovarstvenega servisa za pomoč na daljavo v Sloveniji, ki bo ljudem z zmanjšanimi zmožnostmi, predvsem pa starejšim, kronično in akutno bolnim ali invalidnim osebam ter njihovim skrbnikom predstavljala dodatno pomoč v prizadevanjih, da bi čim dlje kakovostno in samostojno ostajali v domačem okolju. Končni cilj je povezati deležnike v sistemu zdravstvenega varstva in dolgotrajne oskrbe v sistem integriranega zdravstva in oskrbe ter tako uporabnikom zagotoviti celovito oskrbo na daljavo. Razvoj na področju biosenzorjev in komunikacijske tehnologije omogoča oblikovanje naprednih ter stroškovno učinkovitih rešitev spremljanja našega zdravja. Zagotavlja izboljšanje ravni oskrbe in kakovosti življenja za paciente ter pospešitev premika zdravstvene oskrbe iz bolnišnic v skupnost.
V primeru ugovora zoper storitev je treba ugovor vložiti na enega od naslednjih načinov:
- pisno na naslov Telekom Slovenije, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, s pripisom: reklamacija;
- osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije;
- s klicem na telefonsko številko 041 700 700, 080 8000 ali 080 1000, pri čemer mora naročnik/uporabnik obvezno izpostaviti, da gre za ugovor zoper odločitev/ravnanje/storitev, in jasno opisati težave, navesti lokacijo, na kateri je prišlo do težav, podati ime in priimek, naslov, telefonsko številko, uporabniško ime in šifro naročnika, za katero se podaja ugovor, ter način, na katerega želi prejeti odgovor;
- pisno na e-naslov reklamacije@telekom.si.
Naročnik storitve E-oskrba lahko skladno z določili Zakona o socialnem varstvu zoper opravljeno storitev vloži ugovor tudi na Socialno zbornico Slovenije, ki ugovor rešuje skladno z določili Pravilnika o reševanju ugovorov zoper opravljene socialnovarstvene storitve zasebnikov (Ur. list RS, št. 117/2003). Ugovor mora vložiti v roku 8 dni od opravljene storitve.
Asistenčne storitve izvaja pogodbeni partner, podjetje Doktor 24 d.o.o., ki ima vsa dovoljenja za izvajanje asistenčnih storitev s strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS.
Doktor 24 d.o.o. ima dolgoletne izkušnje z izvajanjem asistenčnih storitev, saj je leta 2011 prevzel izvajanje t. i. rdečega gumba. Skupaj s Telekomom Slovenije je oblikoval prenovljeno rešitev Teleoskrba, v sklopu katere so v ponudbi tri storitve: SOS Zdravnik, ki omogoča 24-urno možnost posvetovanja z zdravnikom, SOS Doma in SOS Mobilni.
V asistenčnem centru so zaposleni usposobljeni in izkušeni asistenti, ki imajo bogate izkušnje z uspešno organizacijo pomoči v težkih trenutkih, kot so npr. padci, nenadne slabosti ipd. Doktor 24 je s svojim delom prepoznan tudi s strani nacionalnih organizacij, ki so zadolžene za organizacijo pomoči državljanom (npr. gasilci, postaje nujne medicinske pomoči itd.). Pri delu uporablja sodobno platformo, ki omogoča učinkovito in kakovostno obvladovanje klicev in organizacijo pomoči. Delo v asistenčnem centru poteka pod nadzorom in v sodelovanju z zdravstvenim osebjem. Podjetje Doktor 24 je aktivno na različnih področjih zdravstvenega in socialnega varstva. Aktivno sodeluje v mednarodnem projektu INLIFE, v okviru katerega se razvija pametna ura z detektorjem padcev. Na Planet TV ima Doktor 24 v sodelovanju s PZA svojo oddajo v živo, v kateri vsak petek gosti zdravnika specialista, ki odgovarja tudi na vprašanja gledalk in gledalcev. Enkrat mesečno izdaja revijo Doktor, ki je priložena Nedeljskemu dnevniku.
Strokovni vodja je strokovno usposobljena oseba s področja socialnovarstvenih storitev, ki je vpisana v register in je bila imenovana v soglasju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS. Strokovni vodja opravlja nadzor nad izvajanjem storitve E-oskrbe in s tem skrbi za kakovostno zagotavljanje storitev skladno s predpisanimi standardi. Strokovni vodja se tudi aktivno vključuje v razvoj in nadgradnjo storitev ter sodeluje pri reševanju morebitnih pritožb naročnikov.
Redna cena namestitve opreme in vzpostavitve priključka za Osnovni paket in Premium paket je 61 EUR. Za nove naročnike Osnovnega paketa ali Premium paketa, ki v obdobju od 1. 9. do 30. 4. 2021 sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 12 mesecev ali 24 mesecev, velja akcijska ponudba brezplačne namestitve opreme in vzpostavitve priključka. V tem obdobju velja akcijska cena brezplačne namestitve opreme in vzpostavitve priključka tudi ob spremembi Osnovnega paketa v Premium paket z vezavo za 12 ali 24 mesecev.
Za nove naročnike Premium paketa, ki v obdobju od 1. 9. do 30. 4. 2021 sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 24 mesecev, velja akcijska ponudba 3 EUR popusta za 6 mesecev. Za nove naročnike Premium paketa, ki ki v obdobju od 1. 9. do 30. 4. 2021 sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 12 mesecev, pa velja akcijska ponudba 3 EUR popusta za 3 mesece.
Za nove naročnike Osnovnega paketa, ki ki v obdobju od 1. 9. do 30. 4. 2021 sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 24 mesecev, velja akcijska ponudba 3 EUR popusta za 6 mesecev. Za nove naročnike Osnovnega paketa, ki ki v obdobju od 1. 9. do 30. 4. 2021 sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 12 mesecev, pa velja akcijska ponudba 3 EUR popusta za 3 mesece.
Za nove naročnike, ki ob sklenitvi naročniškega razmerja predložijo odločbo občine ali drugega ustreznega organa za subvencijo socialno-varstvene storitve socialnega servisa – celodnevne povezave prek osebnega telefonskega alarma – velja, da se subvencionirani del naročnine obračuna neposredno izdajatelju odločbe.
Pri izvajanju storitve E-oskrba Telekom Slovenije zbira in obdeluje osebne podatke naročnika, uporabnika in oskrbovalcev. To so osebni podatki, ki jih ob sklepanju pogodbenega razmerja (npr. na pogodbi in pripadajočih obrazcih) Telekomu Slovenije sporoči naročnik in se nanašajo na:
- naročnika (kdo je naročnik)
Naročnik je oseba, ki s Telekomom Slovenije ob upoštevanju splošnih in posebnih pogojev uporabe storitve sklene naročniško pogodbo za storitev E-oskrbe. Naročnik je lahko uporabnik ali druga oseba. V kolikor naročnik ni uporabnik, mora naročnik za sklenitev naročniške pogodbe in namestitev E-oskrbe imeti soglasje uporabnika.
- uporabnika (kdo je uporabnik)
Uporabnik je ena ali več oseb, pri katerih je nameščena terminalna oprema za storitev E-oskrbe. Uporabniki so na pogodbi za E-oskrbo navedeni z naslovom.
- uporabnikove oskrbovalce (kdo je oskrbovalec)
Oskrbovalec je oseba, ki jo naročnik in uporabnik določita kot kontaktno osebo v primeru sproženega klica na pomoč s strani uporabnika. Asistenčni center bo oskrbovalca kontaktiral in ga obvestil o razlogih za klic ter morebitni intervenciji. Oskrbovalec hrani ključ bivališča uporabnika, pri katerem se izvaja E-oskrba, in ga dostavi v primeru, da je pri intervenciji oz. pri nudenju pomoči uporabniku potrebno odklepanje vrat. Vloga oskrbovalca je opredeljena tudi v splošnih pogojih storitve E-oskrba, ki je dodatek k pogodbi. Asistenčni center stopi v stik s kontaktnimi osebami po vrstnem redu, kot so vpisani. Podatke o oskrbovalcih Telekomu Slovenije posreduje naročnik. Pred posredovanjem podatkov je dolžan osebe, katerih podatke bo navedel, o tem seznaniti in od njih pridobiti ustrezno soglasje.
Pri naročnikih, ki uporabljajo storitve z vključenimi senzorskimi rešitvami, se pri izvajanju storitve obdelujejo tudi podatki, zbrani s pomočjo senzorjev, nameščenih pri uporabniku. Te podatke lahko vidijo uporabnik, naročnik, oskrbovalci in izvajalec storitve. Za izvajanje storitve E-oskrbe se v centru za pomoč na daljavo (asistenčnem centru) zbirajo in beležijo podatki o posebnostih pri izvajanju storitve pri posameznem uporabniku, podatki o sproženih klicih na pomoč ter podatki, pridobljeni iz senzorske opreme.
Klici v centru za pomoč na daljavo se snemajo.
Podatki se uporabljajo za izvajane storitve in druge namene v skladu s Posebnimi pogoji uporabe storitve E-oskrba družbe Telekom Slovenije, d.d., in Politiko zasebnosti. Za trženje se podatki naročnika uporabljajo le v primeru, da naročnik poda ustrezno soglasje.
Več o obdelavi podatkov je na voljo v Posebnih pogojih uporabe storitve
E-oskrba družbe Telekom Slovenije, d.d., in v
Politiki zasebnosti. Podatki se obdelujejo skladno z veljavno zakonodajo.
Za vse naročnike Telekoma Slovenije velja v obdobju od 1. 9. do 31. 12. 2020 posebna akcijska ponudba.
Redna cena namestitve opreme in vzpostavitve priključka za Osnovni paket in Premium paket je 61,00 EUR. Za vse naročnike Telekoma Slovenije, ki na novo naročijo Osnovni paket ali Premium paket in sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 12 ali 24 mesecev, velja akcijska ponudba brezplačne namestitve opreme in vzpostavitve priključka.
Za vse naročnike Telekoma Slovenije, ki na novo naročijo Premium paket in sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 24 mesecev, velja akcijska ponudba brezplačne uporabe za prve 3 mesece naročniškega razmerja. Za vse naročnike Telekoma Slovenije, ki na novo naročijo Premium paket in sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 12 mesecev, velja akcijska ponudba brezplačne uporabe za prvi mesec naročniškega razmerja. Redna mesečna naročnina je 36,60 EUR z DDV.
Za vse naročnike Telekoma Slovenije, ki na novo naročijo Osnovni paket in sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 24 mesecev, velja akcijska ponudba brezplačne uporabe za prve 3 mesece naročniškega razmerja. Za vse naročnike Telekoma Slovenije, ki na novo naročijo Osnovni paket in sklenejo naročniško razmerje z vezavo za 12 mesecev, velja akcijska ponudba brezplačne uporabe za prvi mesec naročniškega razmerja. Redna mesečna naročnina je 24,40 EUR z DDV
Akcijska ponudba ne velja za dodatno opremo.
Akcijska ponudba ne velja v primeru koriščenja akcije Varni in povezani na domu, torej v primeru, ko naročnik ob sklenitvi naročniškega razmerja predloži odločbo občine ali drugega ustreznega organa za subvencijo socialnovarstvene storitve socialnega servisa (celodnevna povezava prek osebnega telefonskega alarma).