Kaj omogoča svojcem uporabnika?
Stalen stik s svojci in občutek varnosti. Lažje usklajevanje dnevnih obveznosti. Hitro obveščanje v primeru klica na pomoč. Strokovno podporo usposobljenega osebja v asistenčnem centru.
Doma je najlepše. Zato da lahko vi kar najdlje varno in samostojno živite v domačem okolju, smo ustvarili storitev E-oskrba. Enostavno, priročno, učinkovito in zanesljivo rešitev, s katero niste doma nikoli sami, tudi če ste.
Zato da lahko vi kar najdlje varno in samostojno živite v domačem okolju, smo ustvarili storitev E-oskrba. Enostavno, priročno, učinkovito in zanesljivo rešitev, s katero niste doma nikoli sami, tudi če ste.
Storitve v okviru projekta E-oskrba na domu, ki traja do 30. 9. 2023 in ga sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, so za upravičence brezplačne. Projekt izvajata Telekom Slovenije in konzorcijski partner ZDUS.
»Projekt »E-oskrba na domu«, katerega naročnik je Ministrstvo za zdravje, in se financira iz Evropskega socialnega sklada, se s 30. 9. 2023 zaključuje. Z namenom, da se obstoječim uporabnikom zagotovi neprekinjeno nadaljevanje izvajanja storitve E-oskrba, pa tudi, da se E-oskrba zagotovi določenemu številu novih upravičencev, je Ministrstvo za solidarno prihodnost 25. 8. 2023 objavilo javni razpis »E-oskrba na daljavo«, na katerega smo se v Telekomu Slovenije prijavili skupaj z našim partnerjem, Zvezo društev upokojencev Slovenije (ZDUS).
Vse uporabnike, ki ste že vključeni v projekt »E-oskrba na domu«, obveščamo, da se storitev nemoteno izvaja do 30. 9. 2023 in da z vaše strani ni potrebna nobena aktivnost; pogodbe ni potrebno predčasno odpovedovati ali opreme predčasno vračati.
Hkrati vas obveščamo, da boste vse informacije glede morebitne uporabe storitve po 30. 9. 2023 prejeli po pošti na domači naslov ali pa vas bodo v zvezi s tem obiskali prostovoljci ZDUS-a.
Morebitne nove uporabnike, ki ste zainteresirani za vključitev v novi projekt »E-oskrba na daljavo«, pa obveščamo, da vas bomo o možnosti vključitve v nov projekt sproti obveščali prek spletnih strani Telekoma Slovenije in ZDUS.
Tako dosedanje uporabnike kot morebitne nove uporabnike obveščamo, da je storitev E-oskrba v času trajanja projekta brezplačna.«
Varnost 24 ur na dan. Samostojno in bolj neodvisno bivanje na svojem domu. Detekcijo dima (požarna varnost) in izliva vode (poplavna varnost). Pomoč tudi, kadar sami ne morejo sprožiti klica. Enostavno uporabo in montažo brez vrtanja in posebnih napeljav. Hitro prilagoditev spremenjenim potrebam uporabnika z razširitvijo funkcionalnosti.
Stalen stik s svojci in občutek varnosti. Lažje usklajevanje dnevnih obveznosti. Hitro obveščanje v primeru klica na pomoč. Strokovno podporo usposobljenega osebja v asistenčnem centru.
Telekom Slovenije skupaj z Zvezo društev upokojencev Slovenije (ZDUS) izvaja projekt Varni in povezani na domu z namenom povečanja dostopnosti do socialnega servisa pomoči na daljavo oz. varovanja na daljavo s celodnevno povezavo prek telefonskega alarma. Osnovni namen je zagotoviti starejšim, kronično bolnim in invalidom višjo kakovost življenja in čim daljše samostojno bivanje v domačem okolju, razbremeniti družine v stalni skrbi za njihove svojce, posledično pa tudi kronično prepolne in kadrovsko podhranjene institucionalno varstvene ustanove.
Storitve v okviru projekta E-oskrba na domu, ki traja do 30. 9. 2023 in ga sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, so za upravičence brezplačne. Na voljo je financiranje uporabe za do 5000 upravičencev iz EU ESS. Projekt je bil izbran na javnem razpisu za izbor projekta E-oskrba na domu. Namen projekta je krepitev samostojnosti, varnosti in višje kakovosti življenja oseb, ki zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti ne zmorejo v celoti samostojno poskrbeti zase oziroma bivajo pretežni del dneva same v svojem domu oziroma ne koristijo celodnevnih oblik institucionalne oskrbe.
Ministrstvo za zdravje je v okviru javnega razpisa izbralo Telekom Slovenije s konzorcijskim partnerjem ZDUS za zagotavljanje storitve E-oskrbe, ki omogoča bolj varno in samostojno bivanje na domu vsem, ki pri tem potrebujejo podporo.
Storitev E-oskrbe je brezplačno zagotovljena upravičencem, tj. zainteresiranim državljanom, ki živijo na svojem domu (torej ne koristijo celodnevnih oblik institucionalne oskrbe), so polnoletni ter ne morejo v celoti sami skrbeti zase zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti oziroma pretežni del dneva bivajo sami.
Osebe, ki se želijo vključiti v projekt zagotavljanja e-oskrbe, morajo izpolnjevati eno ali več spodnjih zahtev:
E-oskrba je samostojna storitev, ki ni vezana na druge storitve operaterja (ni pomembno, pri katerem operaterju imate storitve telefonije in interneta).
Upravičenci brezplačne E-oskrbe morajo izpolniti izjavo in jo posredovati na naslov: Telekom Slovenije, d. d., E-oskrba, Vojkova 78, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: eoskrba@telekom.si. Za več informacij lahko pokličete na brezplačno številko 080 12 13 ali obiščete katerokoli prodajno mesto Telekoma Slovenije ali lokalno društvo upokojencev.
Upravičenci brezplačne storitve E-oskrba izpolnijo izjavo o izpolnjevanju pogojev. Za več informacij lahko pokličete na brezplačno številko 080 12 13 ali obiščete katerokoli prodajno mesto Telekoma Slovenije ali lokalno društvo upokojencev. Dokumente lahko posredujete na naslov: Telekom Slovenije, d. d., E-oskrba, Vojkova 78, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: eoskrba@telekom.si.
Izjava o izpolnjevanju pogojev zahtevanih v javnem razpisu
Izjava o izpolnjevanju pogojev za skrbnika zainteresirane osebe do E-oskrbe 1
Obrazec s podatki o zainteresirani osebi za uporabo E-oskrbe 2
1 Obrazec izpolnite v primeru, da je upravičencu dodeljen skrbnik.
2 Izpolnjen obrazec priložite izjavi, če želite hitrejši postopek sklenitve naročniškega razmerja na daljavo.
Detektor z zvočnim signalom opozori na veliko koncentracijo dima, ki lahko nakazuje na požar, ter sproži klic na pomoč v asistenčni center. Baterijsko napajanje.
Cena: 3,61 €/mesec
Detektor izliva vode se običajno namesti v kopalnici ali kuhinji. Ima poseben senzor, ki zazna prisotnost vode ter z zvočnim in svetlobnim signalom opozori uporabnika na nevarnost izliva vode. Hkrati sproži klic v asistenčni center. Detektor je baterijsko napajan.
Cena: 4,38 €/mesec
Stikalo z vrvico za klic na pomoč omogoča uporabniku, da sproži klic na pomoč preko varovalnega telefona, tako da povleče vrvico na stikalu. Povlečno stikalo se običajno namesti v kopalnico. Baterijsko napajanje.
Cena: 3,79 €/mesec
Detektor ogljikovega monoksida je senzor, ki zazna povečano koncentracijo ogljikovega monoksida v prostoru in samodejno sproži klic v asistenčni center preko varovalnega telefona. Z zvočnim opozorilom na to opozori tudi uporabnika. Namesti se v prostoru, kjer so nameščene enote za kurjenje. Baterijsko napajanje.
Cena: 5,81 €/mesec
Dodatna zapestnica z gumbom za klic na pomoč, ki ga uporabnik nosi s sabo in na daljavo sproži klic. Gumb je vodoodporen, tako da se lahko uporablja tudi med tuširanjem. Baterijsko napajanje. Za sprožitev klica na pomoč morate biti v dosegu varovalnega telefona - oddaljenost do 100 metrov (doseg je odvisen od materialov in načina gradnje bivališča). Namenjena je uporabi znotraj bivališča.
Dodatna zapestnica ni na voljo v okviru ponudbe E-oskrba na domu.
Cena: 3,93 €/mesec
E-oskrba
Asistenčni center
Strokovni vodja
Akcijska ponudba Varni in povezani na domu
Obdelava osebnih podatkov
Tehnična specifikacija