0

POMEMBNO OBVESTILO


V okviru projekta Ministrstva za zdravje »E-oskrba na domu«, v katerem se do 30. 9. 2023 sofinancira uporaba storitve E-oskrbe iz Evropskega socialnega sklada, je vključenih predvidenih 5.000 upravičencev, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje. Vseh 5.000 upravičencev bo imelo E-oskrbo vklopljeno predvidoma do sredine septembra.

Zainteresiranih za uporabo je celo več kot je razpisanih mest. Vse zainteresirane, ki so že ali pa še bodo oddali vlogo, vendar niso med prvimi 5.000 upravičenci, bomo v Telekomu Slovenije evidentirali po vrstnem redu prejetja vlog. V sofinanciranje uporabe E-oskrbe bodo vključeni, če bodo na ravni države zagotovljena dodatna sredstva ali ko se bo posamezno mesto sprostilo. (na primer v primeru prenehanja uporabe storitve s strani upravičenca). O tem bomo vse zainteresirane tudi sproti obveščali.



Storitve v okviru projekta E-oskrba na domu, ki traja do 30. 9. 2023 in ga sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, so za upravičence brezplačne. Na voljo je financiranje uporabe za 5000 upravičencev iz EU ESS. Projekt je bil izbran na javnem razpisu za izbor projekta E-oskrba na domu. Namen projekta je krepitev samostojnosti, varnosti in višje kakovosti življenja oseb, ki zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti ne zmorejo v celoti samostojno poskrbeti zase oziroma bivajo pretežni del dneva same v svojem domu oziroma ne koristijo celodnevnih oblik institucionalne oskrbe.

Ministrstvo za zdravje je v okviru javnega razpisa izbralo Telekom Slovenije s konzorcijskim partnerjem ZDUS za zagotavljanje storitve E-oskrbe, ki omogoča bolj varno in samostojno bivanje na domu vsem, ki pri tem potrebujejo podporo.




Kaj omogoča uporabnikom?
  • Varnost 24 ur na dan.
  • Samostojno in bolj neodvisno bivanje na svojem domu.
  • Detekcijo dima (požarna varnost) in izliva vode (poplavna varnost).
  • Pomoč tudi, kadar sami ne morejo sprožiti klica.
  • Enostavno uporabo in montažo brez vrtanja in posebnih napeljav.
  • Hitro prilagoditev spremenjenim potrebam uporabnika z razširitvijo funkcionalnosti.
Kaj omogoča svojcem uporabnika?
  • Stalen stik s svojci in občutek varnosti.
  • Lažje usklajevanje dnevnih obveznosti.
  • Hitro obveščanje v primeru klica na pomoč.
  • Strokovno podporo usposobljenega osebja v asistenčnem centru.

Kako deluje E-oskrba?

Shema Shema Shema



Kdo je upravičen do sofinanciranja E-oskrbe?

Storitev E-oskrbe je brezplačno zagotovljena upravičencem, tj. zainteresiranim državljanom, ki živijo na svojem domu (torej ne koristijo celodnevnih oblik institucionalne oskrbe), so polnoletni ter ne morejo v celoti sami skrbeti zase zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti oziroma pretežni del dneva bivajo sami.

Osebe, ki se želijo vključiti v projekt zagotavljanja e-oskrbe, morajo izpolnjevati eno ali več spodnjih zahtev:

  • so stare 65 let ali več;
  • v skladu s predpisi s področja invalidskega in pokojninskega zavarovanja jim je priznana invalidnost;
  • v skladu s predpisi s področja invalidskega in pokojninskega zavarovanja prejemajo dodatek za pomoč in postrežbo;
  • so stare 18 let ali več in so zaradi nevroloških oziroma nevromišičnih obolenj ogrožene v primeru padca oziroma so zaradi kognitivnega upada pri demenci izpostavljene različnim neželenim dogodkom v okolju;
  • zaradi pridruženih kroničnih nenalezljivih bolezni spadajo v ranljivo skupino prebivalstva v primeru obolelosti s koronavirusom.

E-oskrba je samostojna storitev, ki ni vezana na druge storitve operaterja (ni pomembno, pri katerem operaterju imate storitve telefonije in interneta).

Upravičenci brezplačne E-oskrbe morajo izpolniti izjavo in jo posredovati na naslov: Telekom Slovenije, d. d., E-oskrba, Vojkova 78, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: eoskrba@telekom.si. Za več informacij lahko pokličete na brezplačno številko 080 12 13 ali obiščete katerokoli prodajno mesto Telekoma Slovenije ali lokalno društvo upokojencev.



Kako do brezplačne uporabe E-oskrbe na daljavo?



Upravičenci brezplačne uporabe storitve E-oskrba lahko uredite prijavo tudi v najbližjem Telekomovom centru. Za dodatne informacije pokličite na 080 12 13 ali pišite na eoskrba@telekom.si.




Kaj vključuje brezplačni paket E-oskrbe?

  • Najem in uporabo varovalnega telefona z gumbom za klic na pomoč,
  • najem in uporabo zapestnice z gumbom za klic na pomoč,
  • najem in uporabo mobilnega detektorja gibanja na obesku za klic na pomoč,
  • SIM-kartico z direktno povezavo v asistenčni center,
  • asistenčne storitve 24 ur na dan,
  • vzdrževanje in servisiranje opreme.


Katero opremo je možno dodati?

01/04

Detektor za dim

Detektor z zvočnim signalom opozori na veliko koncentracijo dima, ki lahko nakazuje na požar, ter sproži klic na pomoč v asistenčni center. Baterijsko napajanje.
Cena: 1,53 €/mesec

Detektor izliva vode

Detektor izliva vode se običajno namesti v kopalnici ali kuhinji. Ima poseben senzor, ki zazna prisotnost vode ter z zvočnim in svetlobnim signalom opozori uporabnika na nevarnost izliva vode. Hkrati sproži klic v asistenčni center. Detektor je baterijsko napajan. Cena: 0,98 EUR/mesec.

Stikalo z vrvico za klic na pomoč

Stikalo z vrvico za klic na pomoč omogoča uporabniku, da sproži klic na pomoč preko varovalnega telefona, tako da povleče vrvico na stikalu. Povlečno stikalo se običajno namesti v kopalnico. Baterijsko napajanje.
Cena: 2,38 €/mesec

Detektor ogljikovega monoksida

Detektor ogljikovega monoksida je senzor, ki zazna povečano koncentracijo ogljikovega monoksida v prostoru in samodejno sproži klic v asistenčni center preko varovalnega telefona. Z zvočnim opozorilom na to opozori tudi uporabnika. Namesti se v prostoru, kjer so nameščene enote za kurjenje. Baterijsko napajanje.
Cena: 5,6 €/mesec



PREVERI REDNO PONUDBO


IZJAVE UPORABNIKOV

Tone, 59 let

Danes smo imeli pri mojih starših, ki imata E-oskrbo, urgentni primer. Mama je omedlela in pohvaliti moram vašo E-oskrbo, da je vse steklo tako, kot mora. Pišem vam zato, ker je bila to res pozitivna izkušnja za moje starše, ki živijo sami, in tudi zame, saj zaradi slabe izkušnje v preteklosti nisem vedel, kako učinkovito delujte ta pomoč. Oče je kontaktiral asistenčni center in vse je bilo urejeno v trenutku. Tudi zdravnik in rešilec sta prišla takoj, tako da se je na srečo vse dobro končalo. Tudi po zaslugi tehnologije.

Ivanka, 65 let

Ko sva se z možem upokojila in oba tudi »uradno« postala starejša, je hčerka vztrajala, da si urediva E-oskrbo, saj, kot pravi, nikoli ne veš, kdaj pride prav. Stara sem 65 let in sem sladkorna bolnica, mož pa je star 67 let. Oba uživava v pokoju in sva precej aktivna.

Nekega dne sva se s prijateljico odpravili na bližnji hrib. Pot je bila zahtevnejša, zato sem se pri hoji malo bolj utrudila in zadihala kot sicer, kar sem pripisala pomanjkanju kondicije. Ko sem prišla domov, pa se je hitro izkazalo, da ni bila kriva samo moja slaba forma. Zaradi padca krvnega sladkorja se mi je nenadoma stemnilo pred očmi in padla sem v nezavest. Imela sem še ravno toliko moči, da sem pritisnila na gumb detektorja E-oskrbe, ki ga nosim okoli vratu. Preostalega se ne spominjam več. Asistenčni center je takoj poslal reševalce in po približno 20 minutah so me že odpeljali v bolnišnico. Le E-oskrbi se lahko zahvalim, da me je rešila, saj se je mož vrnil domov šele zvečer in bi lahko bilo že prepozno.




Upravičenci brezplačne storitve E-oskrba izpolnijo izjavo o izpolnjevanju pogojev. Za več informacij lahko pokličete na brezplačno številko 080 12 13 ali obiščete katerokoli prodajno mesto Telekoma Slovenije ali lokalno društvo upokojencev. Dokumente lahko posredujete na naslov: Telekom Slovenije, d. d., E-oskrba, Vojkova 78, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: eoskrba@telekom.si.

Izjava o izpolnjevanju pogojev zahtevanih v javnem razpisu
Izjava o izpolnjevanju pogojev za skrbnika zainteresirane osebe do E-oskrbe 1
Obrazec s podatki o zainteresirani osebi za uporabo E-oskrbe 2

1 Obrazec izpolnite v primeru, da je upravičencu dodeljen skrbnik.
2 Izpolnjen obrazec priložite izjavi, če želite hitrejši postopek sklenitve naročniškega razmerja na daljavo.




Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: