Nadgradite svojo storitev z avtomatizirano rešitvijo dvosmernega SMS-komuniciranja, nagovarjajte vse mobilne uporabnike v Sloveniji in tujini, gradite dolgoročen odnos s strankami ter prihranite pri stroških komuniciranja.
Z SMS-dialogom nadgradite svoj CRM z SMS-sporočili, pošiljajte opomnike, varnostna obvestila in zagotavljajte varno avtentikacijo v svoje spletne storitve. Hkrati pa dovolite, da prek SMS-zahteve vaše stranke naročajo vaše storitve, izrazijo zadovoljstvo s storitvami ali sodelujejo v promocijskih nagradnih igrah.
Ključne lastnosti:
Dodatna možnost
Ime pošiljatelja je rešitev, ki omogoča prikaz pošiljatelja sporočil v obliki alfanumeričnih znakov. Primer: namesto številke 1919 zakupite ime z dolžino do 11 alfanumeričnih znakov, ki ga poljubno spreminjate (npr. Telekom). Če ime ni enako blagovni znamki, za katero se sklepa pogodba, morate Telekomu Slovenije predložiti dovoljenje za uporabo imena blagovne znamke.
Ponudnik lahko zakupi poljubno število Imen pošiljatelja. Sprememba Imena pošiljatelja se zaračuna kot zakup novega imena. S spremembo Imena pošiljatelja preneha veljati prvotno zakupljeno Ime pošiljatelja. Zakup Imena pošiljatelja velja za čas trajanja pogodbe.
Primerjava storitev: samostojna številka, ključna beseda in SMS-dialog
Primeri uporabe
Bančni sektor - Banka svojim komitentom omogoči pregled poslovanja tudi prek SMS-sporočil. Zato prek rešitve SMS-dialog vzpostavi preverjanje stanja na računih komitentov in pošiljanje varnostnih SMS-sporočil v primeru izvršene transakcije na računu.
Proizvodni sektor - V proizvodnem podjetju imajo prek SMS-dialoga vzpostavljen SMS-alarm za dežurne skrbnike strojev. V primeru izpada delovanja, skrbnik prejme SMS-sporočilo o okvari. Prek SMS-sporočila skrbnik tudi potrdi prihod na intervencijo.
Storitveni sektor - Organizator mednarodnega festivala se je odločil za uporabo SMS-dialoga, zato da je domačim in tujim obiskovalcem omogočil komunikacijo prek SMS-ov. Brezplačno jih je obveščal o festivalskem dogajanju, udeleženci pa so se lahko že pred začetkom festivala naročili na brezplačno SMS-obveščanje in se tudi prijavili na dogodek. Nazaj so prejeli potrditev o prijavi in povezavo na mobilni portal. Organizator je vse prijavljene večkrat dnevno obveščal o koristih informacijah (spremembah urnika, posebnih ugodnostih festivala, informacijah o nočnih prevozih, ko so se udeleženci vračali z zabav, nagrajencih festivala itd.). Novice so lahko prejemali tudi tisti, ki se festivala niso mogli udeležiti ali pa so se ga udeležili le delno. Še posebej so bili navdušeni tuji obiskovalci.
Referenčna izpoved
Pri nas se vse vrti okrog SMS-komunikacije. Ravno zato je za nas toliko bolj pomembno, da vsak SMS pride na pravo mesto ob pravem času. Za razliko od tujih ponudnikov, kjer je dostava SMS-a včasih vprašljiva, nam rešitev SMS-dialog ponuja 100 % zanesljivo delovanje v vseh slovenskih omrežjih. Posebnost SMS-dialoga je enotna cena SMS-a ne glede na dolžino (160 znakov ali 640 znakov), kar nam omogoča kreiranje smiselnih tekstov/kampanj brez dodatnega stroška. Dodatno prednost predstavlja tudi podpora, ki prejme odliko, saj odgovor izven delovnih ur ni redek, njihovo znanje pa je na vrhunskem nivoju.
SMS-dialog nam omogoča, da se posvečamo SMS-rešitvam za svoje stranke, SMS-tehnologijo pa popolnoma zaupamo SMS-dialogu!
Rok Meglič, Smsapi.si & Povabi.si