Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

M:Medij

Nadgradite svoje poslovanje z modernim, ciljno usmerjenim trženjem izdelkov in storitev ter hkrati prihranite pri stroških tržnokomunikacijskih dejavnosti. Izberite spletno orodje za dvosmerno izmenjavo sporočil SMS in MMS – M:Medij.

Oddaj povpraševanje
M Vrata

Celovito upravljanje mobilnega oglaševanja vključuje tudi naprednejše storitve, kot so nagradne igre, gradnja baze uporabnikov, glasovanja, uporabo mobilnih kuponov itd.

Ključne lastnosti:

  • rešitev na ključ (enostavna, hitra in ugodna rešitev za vsak poslovni sistem),
  • modularnost – primerno za vsako podjetje,​
  • brez lastnega razvoja in vzdrževanja,
  • varnost in nadzor lastnih baz uporabnikov,
  • samostojno in neodvisno oblikovanje mobilnih kampanj,
  • osebno prilagojena sporočila,
  • takojšnje merjenje uspešnosti kampanj,
  • brezplačna lastna številka,
  • cena poslanega sporočila SMS ali MMS je enaka.

Primerjava storitev

Poslovni WEB PoštarM:Medij
Storitev namenjenaposlovnim uporabnikomposlovnim uporabnikom
Komunikacijaenosmernadvosmerna
Pošiljatelj1919 ali mobilna številka041 14XXXX ali lastna številka
Ime pošiljateljavključenovključeno
1 SMS se zaračuna na vsakih160 znakov320 znakov
Pošiljanje MMSvključeno
Primerno za pošiljanjedo 500 SMS hkratimasovno pošiljanje sporočil
Personalizirano pošiljanje sporočilvključeno
Specializirana tehnična pomočvključenovključeno
Hitrost pošiljanja (za 5000 SMS)30 min1 min

Primeri uporabe

Uporaba aplikacije M:Medij ponuja mnogo enostavnih in učinkovitih rešitev za pospeševanje prodaje ne glede na velikost ali dejavnost podjetja. Za vas smo zbrali nekatere primere mogoče uporabe.

Trgovina:

  • kupon SMS ali MMS;
  • nagradne igre;
  • ankete;
  • vizualna predstavitev novih izdelkov;
  • popusti po segmentih;
  • časovno, krajevno omejene akcije;
  • dnevne promocije;
  • predprodaja za lojalne kupce;
  • bonus zvestobe – posebna ponudba;
  • testiranje cen novih produktov.

Turizem:

  • last minute ponudbe prek sporočil SMS/MMS (ni treba preverjati ponudbe na spletu oziroma prek elektronske pošte);
  • posebne akcije za obstoječe goste;
  • grajenje baz podatkov o obstoječih in novih gostih (z nagradnimi igrami, kvizi ...);
  • prilagajanje baz uporabnikov glede na njihove preference – ponudba prilagojena posameznim skupinam;
  • uporaba sporočil MMS za promocijo – slika pove več;
  • marketing s privoljenjem (stranka zahteva katalog in privoli v prejemanje ponudb);
  • ankete, nagradne igre, kvizi;
  • zbiranje odzivov prek sporočil SMS (pohvale, pritožbe, izboljšave);
  • last minute nezasedene kapacitete;
  • first minute ponudbe;
  • promocija prek slikovnih oglasov;
  • kombinacija z obstoječimi tržnimi aktivnostmi za pridobivanje novih gostov (popusti, nagradne igre, omejene akcije za prve goste ..​.);
  • nagradne igre in pošiljanje e-kuponov za koriščenje dopolnilnih storitev (fitnes, spa, tenis ...).

Storitve:

  • akcije;
  • prosti termini;
  • prodaja prek SMS-ov in MMS-ov;
  • obveščanje o novostih;
  • naročanje na termine;
  • sezonska ponudba;
  • vesele urice;
  • pospeševanje prodaje (darilo za prve kupce ...);
  • periodične akcije;
  • zbiranje podatkov uporabnikih.

Referenčna izpoved

Za nas je pomembno, da s strankami ohranimo oseben odnos. Le na tak način smo lahko uspešni pri svojem poslovanju. M:Medij nam omogoča ravno to, in sicer hitro, personalizirano in stroškovno učinkovito komunikacijo, s katero lahko nadgradimo preostale klasične metode komuniciranja s svojimi strankami.

Denis Stroligo, predsednik uprave Merkur Zavarovalnica, d. d.​