Podatkovni centri Telekoma Slovenije
Uporaba portala za naročanje in konfiguracijo storitev
Tehnična podpora 24/7
Zagotavljanje licenčne pokritosti
Neprekinjeno delovanje storitev
Moderen, programsko definiran podatkovni center (SDDC) ponuja vse, kar podjetje potrebuje, da svoje informacijske rešitve (strežniško in komunikacijsko infrastrukturo, aplikacije ...) gradi ali najema na prilagodljivi, razširljivi in zanesljivi infrastrukturi v varnem oblaku Telekoma Slovenije.
Storitve v podatkovnem centru lahko zagotavljamo v različnih kombinacijah javnega ali hibridnega oblaka, pri čemer se aplikacije in storitve nahajajo v oblaku Telekoma Slovenije. Pri hibridni postavitvi gre za kombinacijo uporabe infrastrukture in storitev Telekoma Slovenije v povezavi z vašo infrastrukturo (v primeru hibridnih postavitev morate uporabiti virtualizacijsko platformo VMware).
Podatkovni center v oblaku Telekoma Slovenije na več geografsko ločenih lokacijah je avtomatiziran, kar močno poenostavi delo in zmanjša stroške. Platforma za upravljanje (VMware Cloud Director) vam omogoča centralno spremljanje in upravljanje strežniških kapacitet, virtualnega omrežja, požarnih pregrad, varnostnega kopiranja in upravljanja določenih aplikacij ter storitev tako v oblaku Telekoma Slovenije kot pri vas.