Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Podatkovni center (SDDC)

V varnem oblaku Telekoma Slovenije

Oddaj povpraševanje
Sddc

Moderen, programsko definiran podatkovni center (SDDC) ponuja vse, kar podjetje potrebuje, da svoje informacijske rešitve (strežniško in komunikacijsko infrastrukturo, aplikacije ...) gradi ali najema na prilagodljivi, razširljivi in zanesljivi infrastrukturi v varnem oblaku Telekoma Slovenije.

Storitve v podatkovnem centru lahko zagotavljamo v različnih kombinacijah javnega ali hibridnega oblaka, pri čemer se aplikacije in storitve nahajajo v oblaku Telekoma Slovenije. Pri hibridni postavitvi gre za kombinacijo uporabe infrastrukture in storitev Telekoma Slovenije v povezavi z vašo infrastrukturo (v primeru hibridnih postavitev morate uporabiti virtualizacijsko platformo VMware). 

V okviru ponudbe podatkovnega centra (SDDC) lahko uporabljate in upravljate naslednje storitve oz- gradnike:

  • virtualni podatkovni center,
  • virtualne strežnike,
  • varnostno kopiranje podatkov,
  • virtualne požarne pregrade,
  • virtualna omrežja,
  • uravnavanje omrežne obremenitve (Load Balancer),
  • DRaaS (Disaster Recovery as a Service)

Podatkovni center v oblaku Telekoma Slovenije na več geografsko ločenih lokacijah je avtomatiziran, kar močno poenostavi delo in zmanjša stroške. Platforma za upravljanje (VMware Cloud Director) vam omogoča centralno spremljanje in upravljanje strežniških kapacitet, virtualnega omrežja, požarnih pregrad, varnostnega kopiranja in upravljanja določenih aplikacij ter storitev tako v oblaku Telekoma Slovenije kot pri vas.

Ključne prednosti:

  • brez investicije v podatkovni center in strežniško infrastrukturo,
  • zagotovljena višja stopnja varnostni zaradi redundantnih postavitev na različnih geografskih lokacijah,
  • varni in zanesljivi podatkovni centri TIER 3,
  • izbirate med tremi geografskimi lokacijami na območju Slovenije,
  • stalna podpora ekipe strokovnjakov Telekoma Slovenije,
  • po potrebi možnost vklopa in izklopa storitev z namenom optimiziranja mesečnih stroškov,
  • možnost hibridnih postavitev za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja,
  • možnost lastnega upravljanja infrastrukture ali podpora certificiranih strokovnjakov Telekoma Slovenije (24/7),
  • certificirano po standardih ISO27001 (informacijska varnost) in ISO22301 (upravljanje neprekinjenega poslovanja).