Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Digitalna identiteta

Postavite svoje kupce v ospredje in stopite korak naprej. Digitalno.

Oddaj povpraševanje
Digitalna Identiteta

Digitalizirajte svoje poslovanje in procese ter poskrbite za digitalno upravljanje s svojimi strankami.
Videoidentifikacija in elektronske identitete omogočajo varen dostop do vaših storitev ter digitalno upravljanje poslovnih transakcij kjerkoli in kadarkoli.

Referenčni primer: PRVA OSEBNA ZAVAROVALNICA

Prva osebna zavarovalnica nadaljuje pot digitalizacije storitev in produktov. Poslovanje so popolnoma digitalizirali ter vzpostavili sistem videoidentifikacije in digitalnega upravljanja vseh poslovnih transakcij. Omenjeno omogoča nov način prodaje zavarovalniških produktov, pri čemer fizični stik ni več obvezen. Z novo storitvijo je sedaj mogoče na daljavo skleniti tudi življenjska zavarovanja oziroma naložbena varčevanja. Varno, hitro, učinkovito, preprosto - kar iz domačega naslonjača.

Digitalno vključevanje

Vaša ponudba je strankam prek digitalnih kanalov na voljo vedno in povsod. Omogočite jim, da do nje dostopajo od tam, kjer so najraje.

Identifikacija kupcev v poslovnem okolju je osnova za izvedbo poslovnih storitev v številnih industrijah. Postopki identifikacije pa so lahko stroškovno zahtevni in v času pospešene digitalizacije kupcem zgolj v breme. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri odpiranju bančnega računa, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča, lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese.

Prednosti:

  • prihranek časa,
  • dostopnost kjerkoli in kadarkoli,
  • manjši stroški.

Digitalno vključevanje vaših strank (digital onboarding) je prvi korak za optimizacijo (prodajnih) procesov ter njihovo povsem digitalno upravljanje in potrjevanje. Z videoidentifikacijo bodo vaši obstoječi in potencialni kupci kjerkoli in kadarkoli lahko dostopali do vaših storitev, saj bodo dobili svojo elektronsko identiteto – vstopnico v digitalno ponudbo in prodajo storitev na daljavo vse dni v letu.

Digitalno Vkljucevanje

E-identiteta

E-identiteta je varna vstopnica v vašo digitalizirano ponudbo storitev ali produktov.

E-identiteta je osebna izkaznica kupca v digitalnem ekosistemu. Z njo so vaše storitve kupcu dosegljive prek kateregakoli digitalnega kanala in s katerokoli napravo (računalnikom, tablico, pametnim mobitelom).

Prednosti:

  • Natančno veste, kdo je kupec
  • E-identiteto pridobi kupec na daljavo.
  • Stroškovna in časovna učinkovitost.
  • Skladno z vsemi zakonskimi obveznostmi.

Z uporabo e-identitete natančno veste, kdo je vaš kupec na drugi strani digitalnega kanala in kdo potrjuje oziroma podpisuje vaše pogodbe. Končni uporabnik lahko e-identiteto pridobi v vaši poslovalnici ali kar prek računalnika, tablice ali pametnega mobitela prek videoidentifikacije.

E Identiteta

Digitalno upravljanje transakcij

Vaše stranke lahko s pridobljeno e-identiteto z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in druge storitve na daljavo.

Digitalno upravljanje transakcij (DTM) je zbirka storitev v oblaku, ki niso namenjene zgolj upravljanju procesov in z njimi povezanih dokumentov, temveč vključujejo tudi in predvsem elektronsko podpisovanje, avtentikacijo, pravno veljavnost, sledljivost in arhiviranje.

DTM v vašem poslovnem okolju zagotavlja popolno digitalizacijo procesov in doseganje kupcev prek digitalnih kanalov na poljubni napravi. Prednost, ki jo ima digitalno izvajanje procesov pred klasičnim papirnim poslovanjem, ni samo materialna ali operativna optimizacija procesov, temveč dostopnost kjerkoli in kadarkoli. Vaša digitalna poslovalnica namreč deluje avtomatizirano in brez urnika.

Uvedba oddaljenega e-podpisovanja s storitvami DTM je preprosta, hitra in varna. Uporabnikom omogoča samostojno kreiranje, spreminjanje poslovnih procesov in korakov potrjevanja. Vključevanje dokumentov in njihovih podpisnikov v izbran poslovni proces je enostavno in hitro. Prijazen uporabniški vmesnik zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in zakonsko skladnost elektronsko podpisanih dokumentov.

Varno elektronsko podpisan dokument v celoti nadomešča papirnate dokumente. S primerno tehnologijo podpisovanja se na varen in preprost način znebite rokovanja s papirjem ter svojo pozornost usmerite v vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s svojimi kupci na digitalen način.

Dig Upravljanje Transakcij

Elektronska hramba

Zagotavljamo vam varno okolje za hrambo dokumentov vaših strank.

Z digitalnimi procesi nastajajo elektronski dokumenti, s katerimi moramo rokovati na varen način, če želimo ohranjati njihovo zakonsko skladnost. Za elektronsko hrambo poskrbimo z ustreznim tehnološkim okoljem in organizacijskimi ukrepi, ki vašim dokumentom skladno z zakonodajo zagotavljajo varno okolje v celotnem obdobju hrambe.

Posebno pozornost posvečamo elektronsko podpisanim dokumentom, ki jih je treba hraniti v izvorni obliki. Varna elektronska hramba vključuje napredne tehnike za časovno registracijo in učinkovite metode šifriranja, ki zagotavljajo dolgoročno integriteto in avtentičnost vaših dokumentov ter veljavnost njihovih elektronskih podpisov.

 

Elektronska Hramba