Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Operativni center kibernetske varnosti (OCKV)

Operativni Center Kibernetske Varnosti Header

Tudi IKT operaterji se vse bolj zavedamo kibernetskih groženj in varnostnih tveganj. Kibernetska varnostna tveganja sodijo med najpomembnejša operativna tveganja.

Strokovnjaki v Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije vam pomagamo tovrstna tveganja obvladovati.

Operativni center kibernetske varnosti je certificiran po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001, ob tem pa imamo tudi certifikat za neprekinjeno poslovanje ISO 22301. Smo prejemnik nagrade za najbolj inovativno varnostno rešitev. Po mnenju Instituta za korporativne varnostne študije, ki nagrado podeljuje v sodelovanju s Slovenskim združenjem korporativne varnosti, gre za informacijsko-varnostno rešitev, ki predstavlja pomembno dodano vrednost na področju zagotavljanja kibernetske varnosti v Republiki Sloveniji. Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije je najbolj zmogljiv tovrstni center v Sloveniji, v katerem vrhunski strokovnjaki s pomočjo nadzornih in analitičnih orodij varnostne dogodke obvladujejo 24 ur na dan, vse dni v letu. Storitve kibernetske varnosti, ki jih center izvaja, v Telekomu Slovenije uporabljamo tako za lastne potrebe kot za druge organizacije, podjetja in lahko tudi za IKT operaterje, ki lahko storitev ponudijo tudi svojim naročnikom - poslovnim partnerjem.

Dolgorocna Varnost Operativna Tveganja

Hitro odzivanje na dogodke in njihovo reševanje

Svoje izkušnje smo iz obstoječih operativnih služb omrežnega operativnega centra NOC (Network Operations Center) in storitvenega operativnega centra SOC (Service Operations Center) prenesli tudi v Operativni center kibernetske varnosti (OCKV).

Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije zagotavlja:

  • hitro in učinkovito odzivanje na kibernetske napade,
  • omejitev in zmanjševanje škode ob morebitnem kibernetskem napadu,
  • zbiranje in zavarovanje dokazov,
  • zvišanje odpornosti in znižanje kibernetskih varnostnih tveganj,
  • zajem in hrambo dogodkov, zagotavljanje revizijske sledi,
  • seznanjenost naročnika s pomembnimi dogajanji in predlogi ukrepov,
  • doseganje skladnosti z Zakonom o informacijski skladnosti, GDPR-jem, ISO-standardi (ISO 27001, ISO 22301).
Potek Izvajanja Storitve Soc

Pomemben člen v procesu je tudi ustrezna storitvena podpora, kjer vodimo incidente in skrbimo za njihovo reševanje, skladno z dogovorom o ravni storitev (Service Level Agreement − SLA).

Vpeljava centra je kompleksen in dolgotrajen proces, ki vam lahko brez ustrezne kadrovske in finančne podpore predstavlja težko premostljiv izziv. Pri Telekomu Slovenije lahko za vsakega IKT operaterja in tudi njegovega naročnika - poslovnega partnerja poiščemo ustrezne rešitve kibernetske varnosti, k uvedbi pa pristopamo projektno.

Soc Izboljsanje

Cene in drugi pogoji so določeni s pogodbo. Operaterja se seznani s to ponudbo na osnovi njegove zahteve.

Spletno povpraševanje

Preko enostavnega obrazca oddajte povpraševanje za naše storitve.

Kontakti v domači veleprodaji

Cigaletova ulica 15, 1000 Ljubljana

Kontakti v kontrolingu in regulativi

Cigaletova ulica 15, 1000 Ljubljana