Ker se trenutno soočamo z omejevanjem fizičnih stikov, zaradi epidemije koronavirusa, smo se odločili, da pripravimo serijo člankov v katerih opisujemo namestitve različne komunikacijske opreme.
Telekom Slovenije se še posebej trudi uporabnikom pomagati v teh časih, ko je zaradi ukrepov omejevanja stikov med uporabniki in tehniki, ki skrbijo za vklope telekomunikacijskih storitev, odpravo napak, spremembe, prenose in vklope, delo oteženo. Ker smo družbeno odgovorni, na tak način ne pomagamo samo uporabnikom do storitev, pač pa spoštujemo vse preventivne ukrepe in skrbimo za zdravje svojih uporabnikov in zaposlenih. Tako smo v Telekomu za vas pripravili tri kratke videovodnike in napisana navodila za priklop modema in NEO Smartboxa, saj so delujoče telekomunikacijske storitve (internet, WiFi, telefonija, TV) v teh okoliščinah še posebej pomembne.
Na voljo so vam trije kratki videovodniki in napisana navodila. Vsak sklop prikazuje priklop na določeno tehnologijo (priklop modema na optičnem omrežju (FTTH), na xDSL-omrežju ali GPON-tehnologiji). Navodila so zelo preprosta in jasna. Zato le pogumno, če vam je tehnika vsaj malo v izziv!
POMEMBNO! Vsi uporabniki, ki ste imeli že pred časom dogovorjen termin za vklop, boste zaradi trenutnih razmer širjenja okužbe s koronavirusom imeli možnost datum obiska tehnika prestaviti.
Prav v ta namen, da bi vsem olajšali situacijo, so na voljo tudi videonavodila, ki smo jih za vas pripravili v Telekomu Slovenije, s katerimi si boste priklop modema in NEO Smartboxa lahko uredili kar sami.
Če se priklopa modema in NEO Smartboxa s pomočjo videonavodil ne boste upali lotiti sami, datuma obiska tehnika ne odpovejte. Tehnik, ki bo v tem primeru prišel v bližino vaše lokacije, v vaš dom pa ne bo vstopil, vam bo poslal videonavodilo prek SMS-sporočila, obenem pa vas bo prek telefonskega pogovora vodil čez tehnični postopek ter vam tako pomagal pri vklopu. Tudi vso potrebno opremo vam bo v skladu s preventivni ukrepi predal v vrečki ob dogovorjenem terminu brez stika.
Vse to počnemo za vašo in našo varnost.
Če bi vseeno imeli še kakšna vprašanja, lahko pokličete Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno telefonsko številko 080 1000 ali pišete na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.
Hvala, ker ste sodelovali pri namestitvi opreme in aktivaciji storitev. Skrbimo drug za drugega.