Storitev je namenjena tako zasebnim kot tudi poslovnim uporabnikom. Zagotavlja vam hitrejši odzivni čas svetovalcev v službi za tehnično pomoč v primeru telefonskega klica in hitrejšo odpravo napak na vaši lokaciji v primeru okvarjene opreme. Tako bo vpliv na poslovanje vašega podjetja res minimalen.
Storitev zajema:
- prioritetno številko za prijavo napak,
- hitro odpravo napak,
- pomoč pri uporabi terminalne opreme (modema, telefona …),
- posredovanje informacij, povezanih z uporabo terminalne opreme,
- prijavo napak na terminalni opremi,
- reševanje napak, povezanih s terminalno opremo.
Nivoji zagotavljanja storitve in cenik
Nivo storitve |
Standardni |
---|
Čas zagotavljanja razpoložljivosti storitve | 5/12 (7:00–19:00)* |
Odzivni čas | 5 min |
Čas odprave napake | naslednji delovni dan |
Tel. št. za prijavo napak | 080 8117 |
Cena | 4,10 €/mesec |
---|
*Dela prosti dnevi v Republiki Sloveniji so izvzeti iz obdobja 5/12 (od ponedeljka do petka vse leto).