Ste jih zamudili?Oglejte si posnetke.
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Vse, kar potrebujete za poslovanje
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naročniški mobilni internet
Novi mobilni paketi, ki ščitijo zaposlene in podjetje
Internet za občasno uporabo
Uporabljate ga lahko povsod
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Ko porabite vključene količine
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Za zanesljivo poslovno komunikacijo
Za boljšo dosegljivost
Za boljši nadzor nad porabo
Za nadgradnjo vašega paketa
Povežite svoje lokacije
Celovita komunikacijska rešitev
Povežite vaše podatkovne centre ali lokacije s ponudniki storitev v oblaku v tujini.
Varne podatkovne povezave
Zanesljiv sistem za prenos alarmnih sporočil
Bodite vedno dostopni
Za brezskrbno IKT-podporo poskrbimo mi
Paketi po meri vašega podjetja
Zagotovite si vsa potrebna orodja za poslovno-informacijski sistem
Za napredno zaščito internetnega omrežja in mobilnih naprav
Pozabite na skrbi in spremenite svoj poslovni prostor v pametnega s platformo NEO za pametno življenje
Bodite pripravljeni na kibernetske grožnje
Najučinkovitejši način preverjanja stopnje varnosti informacijskega sistema
Obvarujte podatke svojega podjetja ali zaposlenih
Izobraževalni center Telekoma Slovenije
Zaščitite računalnike in mobilne naprave Android pred različnimi spletnimi grožnjami
Ali se zavedate kibernetskih groženj in varnostnih tveganj, ki jih prinaša informacijsko vse bolj povezano poslovanje?
Sodobne rešitve za varno poslovanje in več stopenjsko varovanje podatkov
TSLO-CERT je odzivni center za kibernetsko varnost Telekoma Slovenije
Višji nivo kakovosti bivanja je danes ključni del razvojnih strategij urbanega okolja
V obliki ulične svetilke združuje celo vrsto tehnoloških rešitev
Namesto vas poišče prazno mesto
Spremljanje in analiza okoljskih parametrov nudita podporo pri odločanju o ukrepih
Sveti le takrat, ko je to potrebno
Za varnost na cesti za vse udeležence v prometu
Vedno pripravljeni za nadaljevanje vožnje
Rešitev omogoča komunalnim podjetjem digitalizacijo merilnih mest
Optimizacija rešitev IoT
Kakovostna in takojšnja zdravstvena oskrba pacientov na daljavo.
Želite izvedeti več? Prisluhnite mnenju strokovnjaka.
Kupujte ugodneje
Brezplačno za naročnike poslovnih paketov
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro preverite v Mojem Telekomu.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Uporabljam PHP-tehnologijo. Kateri certifikat moram uporabiti?
Uporabite certifikat s končnico pem.
Uporabljam tehnologijo Windows. Kateri certifikat moram uporabiti?
Uporabite certifikat s končnico pfx.
Od Telekoma Slovenije sem prejel certifikat in uspešno vzpostavil SSL-povezavo. Ko pošljem paket PD XML na M:Vrata, dobim odgovor od strežnika »unregistered certificate name«. Kaj to pomeni?
Pomeni, da vaš certifikat še ni vpisan v sistem Poštar ali da je vpisan napačno. Kontaktirajte info@m-vrata.com in sporočite CN (Common Name) vašega SSL-certifikata, da preverimo vpis.
Rok veljavnosti certifikata je tik pred iztekom. Kako dobiti novega?
Mesec dni pred iztekom roka veljavnosti certifikata vam bomo poslali e-pošto z navodili za obnovo vašega certifikata.
Kakšna je razlika med Ključno besedo, Samostojno številko in SMS-številko?
Vse rešitve omogočajo dvosmerno komunikacijo prek sporočil SMS/MMS oziroma komunikacijo na zahtevo uporabnika (akcijo sproži uporabnik). Pri obeh rešitvah prenos podatkov od ponudnika storitve do M:vrat in nazaj poteka prek Interneta po protokolu http ali https v standardu XML (natančneje je komunikacija predstavljena v tehnični specifikaciji Komunikacijski vmesnik med M:vrati in zunanjimi ponudniki). Glavna razlika med rešitvami je, da pri zakupu rešitve Ključna beseda aplikacija ponudnika sprejema ukaze na podlagi poslanega sporočila s ključno besedo (prva beseda v sporočilu) na številko 2929.
Primer:
Uporabnik pošlje SMS-sporočilo "VREME" na 2929. M:Vrata sporočilo sprejmejo in ga preusmerijo na URL aplikacije ponudnika. Ponudnikov sistem sprejme sporočilo, ga obdela in vrne nazaj zahtevano informacijo. M:Vrata odgovor sprejmejo in ga posredujejo na uporabnikov telefon, kjer se mu informacija tudi prikaže v obliki SMS-sporočila. Ključna beseda omogoča tudi zaračunavanje posameznih dogodkov uporabnikom omrežja Telekoma Slovenije. Pri Samostojni številki pa ponudnik zakupi svojo številko (3xxx, 4xxx, ali 6xxx), ki mu služi za sprejem ukazov uporabnikov, ne glede na vsebino sporočila. Vsa sporočila, poslana na določeno številko (kratko ali dolgo), se posredujejo na URL ponudnikove aplikacije, ne glede na vsebino sporočila. Z zakupom lastne Samostojne številke ponudnik izkoristi boljšo prepoznavnost, se lažje pozicionira na trgu in segmentira trg. Podatki o sodelujočih uporabnikih se vedno hranijo pri ponudniku, prav tako ponudnik beleži posamezne dogodke (request in response uporabnika). M:Vrata nastopajo le kot komunikacijski kanal. Samostojna številka omogoča tudi zaračunavanje posameznih dogodkov uporabnikom omrežja Telekoma Slovenije. Pri SMS-številki je enako, le da v tem primeru zakupi dolgo številko (npr. +38641700700). Prednost SMS-številke je v tem, da jo lahko uporabijo tudi uporabniki drugih mobilnih omrežij. SMS-številka je omejena samo na sprejem SMS-sporočil (sprejem MMS-ov ni podprt). Zaračunavanje premijskih sporočil uporabnikom ni mogoče.
Ali Ključna beseda/Samostojna številka lahko uporablja črke ČŽŠ?
Ključna beseda/Samostojna številka lahko uporablja črke ČŽŠ, vendar jih sistem prepozna kot črke CZS.
Ali lahko na Ključno besedo/Samostojno številko pošiljajo uporabniki, ki niso uporabniki omrežja Telekoma Slovenije?
Rešitev Ključna beseda in Samostojna številka omogočata komunikacijo samo uporabnikom omrežja Telekoma Slovenije.
Kateri znaki se lahko uporabljajo pri rešitvi Ključna beseda/Samostojna številka/SMS-številka?
Za ključno besedo lahko uporabljate le črke in cifre v abecedi ANSII. (Če uporabnik pošlje ščž, jih sistem prepozna kot scz). Za Samostojno številko in SMS-številko pa lahko uporabite tudi UTF-8 način kodiranja.
V kolikšnem času mora ponudnikova aplikacija odgovoriti na vhodni XML, ki ga prejme od sistema M:Vrata?
Čas, v katerem mora ponudnikova aplikacija odgovoriti na vhodni XML, je 25 sekund.
Kaj se zgodi, če ne uspe odgovoriti v predpisanem času?
Uporabnik na mobitel prejme sporočilo »Storitev ni na voljo«.
Za kolikšen čas zakupim Ključno besedo/Samostojno številko/SMS-številko?
Čas zakupa Ključne besede/Samostojne številke je pogojen s časom trajanja pogodbe med ponudnikom in Telekomom Slovenije.
Kakšen je strošek povratnega sporočila za ponudnika, če v njem oziroma v XML ni billing informacije?
Če se pri rešitvah Ključna beseda/Samostojna številka ponudnik odloči, da povratne informacije uporabnikom ne bo zaračunal, je strošek takšnega sporočila brezplačen tako za uporabnika kot za ponudnika.
Skreiral sem PD-paket in ga poslal na Telekomov strežnik, toda v odgovoru dobim: »file corrupted«. Kaj to pomeni?
Poslali ste nepravilno sestavljen PD-paket ali prazno https-zahtevo. Preverite strukturo XML-paketa oz. preverite način pošiljanja (POST request). Poleg tega preverite, ali imate pravi URL (URL za statuse in URL za vhodne pakete sta različna).
Skreiral sem PD-paket in ga poslal na Telekomov strežnik, toda v odgovoru dobim: »Duplicated Packet Id«. Kaj to pomeni?
Paket s tem ID-jem se že nahaja v sistemu Poštar. Paket z enakim ID-jem ste že poslali na Poštar SMS ali pa ga je poslal nekdo drug. Predlagamo, da za ID uporabljate predpis GUID (http://en.wikipedia.org/wiki/Globally_unique_identifier) ali UUID (http://en.wikipedia.org/wiki/Universally_unique_identifier), saj gre za globalno unikaten identifikator. Če se ne odločite za GUID ali UUID, naj bo ID sestavljen iz čim več črk in številk (maks. 50 znakov).
Ali lahko uporabljam nabor znakov UTF-8?
UTF 8 lahko uporabljate, paziti morate le na to, da telefoni vaših uporabnikov podpirajo posamezen znak.
Kakšna je maksimalna dolžina sporočila SMS in kako se to obračunava?
Maksimalna dovoljena dolžina enega sporočila SMS je 640 znakov.
Ali lahko pošiljam sporočila SMS in MMS tako, da bo kot pošiljatelj napisano ime mojega podjetja, namesto npr. številka 1919?
Če želite spremeniti ime pošiljatelja, morate zakupiti storitev »Ime pošiljatelja«. Ko vam omogočimo uporabo lastnega imena, vstavite v HEADER ali BODY želeno ime pošiljatelja v značko .
Za SMS-sporočila lahko ime pošiljatelja vsebuje do 11 alfanumeričnih znakov ali do 16 numeričnih znakov. Znakov UTF-8 ne morete uporabiti. Za MMS-sporočila je omejitev e-mail naslov, kratka številka (npr. 4000) ali telefonska številka v mednarodnem formatu (npr. +38631123456).
Ali lahko zaračunam prejeti SMS tudi uporabniku operaterja A1?
SMS-sporočila lahko zaračunavate mobilnim uporabnikom Telekoma Slovenije. Ostalim mobilnim uporabnikom lahko pošiljate le sporočila SMS, ki ne vsebujejo billing informacije in so za prejemnika brezplačna.
Glede na to, da se številke lahko prenašajo, kako naj vem, ali je neka številka Telekomova ali od drugih operaterjev?
Če pošljete billing inforamcijo GSM-uporabniku, ki ni mobilni uporabnik Telekoma Slovenije, dobite v OK Status Reponse paketu informacijo o napaki: [24]Unknown MSISDN. Ponudnik storitve mora prenehati pošiljati sporočila prek našega sistema.
V katerem primeru moram odstraniti uporabnika iz liste za prejemanje SMS-sporočil, da ne kršimo pogodbe s Telekomom?
V primeru, da uporabljate billing kode oz. da zaračunavate sporočila svojim prejemnikom in dobite error »Unknown MSISDN«:
V primeru, da ne uporabljate billinga oz. da so sporočila za prejemnika brezplačna in dobite v DeliveryNotification »Unknown subscriber«:
Kako vem, da se je prejemniku premijsko sporočilo uspešno zaračunalo?
Če uporabljate billing kode oz. zaračunavate sporočila svojim prejemnikom in dobite v PD Status Response paketu pomeni, da se sporočilo ni zaračunalo. Ko pa dobite katerikoli drug status (npr. 1,2,0,-2,-3), pa pomeni, da se je premijsko SMS-sporočilo uspešno zaračunalo.
Kakšna je razlika med OK status packetom in OK PDStatusResponse packetom?
Takoj ko SMS Poštar sprejme PD-paket, odgovori z OK status paketom, ki nosi informacijo o tem, katere številke so bile uspešno sprejete na strežnik in so sprejete v postopek pošiljanja. OK status paket dobite le enkrat. Nato SMS Poštar strežnik posreduje sporočila sistemu za posredovanje SMS-sporočil oz. SMS-centru, ki za vsako posamezno sporočilo posreduje potrdilo o dostavi. SMS Poštar hrani potrdila o dostavi in jih lahko kadarkoli zahtevate (vsakič, ko pošljete PDStatus Request paket).
Kolikokrat je priporočljivo zahtevati potrdila o dostavi?
Potrdila o dostavi je priporočljivo zahtevati v času, ko je še mogoče pričakovati spremembe glede statusa dostave. Če ima značka IsDeliveryComplete vrednost 1, ni več pričakovati sprememb glede statusov dostave. Nedostavljena sporočila bodo dokončno ostala nedostavljena, statusi vseh sporočil v paketu so dokončni.
Več podrobnosti in nasvetov si lahko ogledate v tehničnih specifikacijah na povezavi: https://www.telekom.si/Documents/SMS_MMS_Postar_ver_2pika_3.pdf
Uspešno pošiljam SMS-sporočila, ko pa želim narediti poizvedbo za statuse, v odgovoru dobim: »file corrupted«. Kaj naj storim?
Poslali ste nepravilno sestavljen PDStatusRequest paket ali prazno https-zahtevo. Preverite strukturo XML-paketa oz. preverite način pošiljanja (POST request). Hkrati tudi preverite, da pošiljate zahteve za statuse na pravi URL-naslov: https://api.telekom.si/MVrata/PdStatus.
Pri pošiljanju poizvedbe za statuse »PDStatusRequest« dobim »cant' find document with specified ID«. Kaj to pomeni?
Dokument s tem ID-jem ne obstaja ali se še ni vpisal v centralno bazo. Če se po 15 minutah statusi ne pojavijo, pošljite e-mail z opisom napake na info@m-vrata.com.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*