• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • SPLETNI POGOVOR
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • Elektrika
      • Omrežne storitve
      • IT-rešitve
      • Varnostne rešitve
      • Rešitve IoT
      • E-zdravje
      • Ugodnosti
      Vsa ponudba

      Za majhne pisarne

      PREVERI

      Za storitvene dejavnosti

      PREVERI

      Za obrtnike na terenu

      PREVERI

      Za domačo pisarno

      PREVERI
      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Fiksni poslovni paketi

        Vse, kar potrebujete za poslovanje

      • Paket NEO Poslovni + Naj B

        Najboljša kombinacija fiksnega in mobilnega paketa

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Mobilni net

        Naročniški mobilni internet

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena poslovna odločitev olajša vse nadaljnje

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet za občasno uporabo

      • Vikend TV

        Televizija tudi na vikendu

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PAMETNA PISARNA
      • FIKSNI POSLOVNI ZAKUP
      • MICROSOFT 365
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Televizorji
      • Pametne ure
      • Tablice
      • Računalniki
      • Monitorji
      • Orodje
      • Darilni bon
      Vsi izdelki
      • Fiksni poslovni paketi

        Vse, kar potrebujete za poslovanje

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Dodatni zakupi mobilnega neta

        Ko porabite vključene količine

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • VAREN SPLET
      • VARNOSTNI PAKET KASPERSKY
      • MOBILNI POSLOVNI NET
      • VELIKI POSLOVNI INTERNET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Fiksna telefonija

        Za zanesljivo poslovno komunikacijo

      • Govorne in premijske storitve

        Za boljšo dosegljivost

      • Klicne opcije za Slovenijo in EU

        Za boljši nadzor nad porabo

      • Telefonske storitve

        Za nadgradnjo vašega paketa

      • PAKETI NAJ
      • POSLOVNA TELEFONIJA
      • PODATKOVNE OPCIJE ZA TUJINO
      • BREZPLAČNO DELITE SVOJE GB
      Več o ponudbi

      Ugodna elektrika

      Enostavna menjava dobavitelja

      Več o elektriki

      Informativni izračun

      Izračunajte svoj mesečni račun

      Izračunaj si
      • Navidezno zasebno omrežje – VPN

        Povežite svoje lokacije

      • Upravljano lokalno omrežje – ULO

        Celovita komunikacijska rešitev

      • Mednarodne zasebne podatkovne povezave

        Povežite vaše podatkovne centre ali lokacije s ponudniki storitev v oblaku v tujini.

      • SD-WAN

        Varne podatkovne povezave

      • IP-infranet

        Zanesljiv sistem za prenos alarmnih sporočil

      Več o ponudbi
      • Storitve v oblaku

        Bodite vedno dostopni

      • Upravljanje IKT-okolja

        Za brezskrbno IKT-podporo poskrbimo mi

      • Upravljano delovno mesto

        Paketi po meri vašega podjetja

      • STORITVE V OBLAKU
      • MICROSOFT 365
      • Operativni center kibernetske varnosti

        Bodite pripravljeni na kibernetske grožnje

      • Varnostni in penetracijski testi

        Najučinkovitejši način preverjanja stopnje varnosti informacijskega sistema

      • Napredne varnostne rešitve

        Pravilno varovanje vašega podjetja je strateška izbira

      • Testi socialnega inženiringa

        Obvarujte podatke svojega podjetja ali zaposlenih

      • Varnostna izobraževanja

        Izobraževalni center Telekoma Slovenije

      • Varnost končnih naprav

        Zaščitite računalnike in mobilne naprave Android pred različnimi spletnimi grožnjami

      • Rešitve za Modro mesto

        Višji nivo kakovosti bivanja je danes ključni del razvojnih strategij urbanega okolja

      • Osrednja komunikacijska postaja

        V obliki ulične svetilke združuje celo vrsto tehnoloških rešitev

      • Pametno parkirišče

        Namesto vas poišče prazno mesto

      • Pametno okolje

        Spremljanje in analiza okoljskih parametrov nudita podporo pri odločanju o ukrepih

      • Pametna razsvetljava

        Sveti le takrat, ko je to potrebno

      • Umirjanje prometa

        Za varnost na cesti za vse udeležence v promeru

      • Polnilnica za električna vozila

        Vedno pripravljeni za nadaljevanje vožnje

      • Daljinske števčne meritve

        Rešitev omogoča komunalnim podjetjem digitalizacijo merilnih mest

      • IoT Solution Optimizer

        Optimizacija rešitev IoT

      E-zdravje

      Kakovostna in takojšnja zdravstvena oskrba pacientov na daljavo.

      Več

      Izobraževalne vsebine

      Želite izvedeti več? Prisluhnite mnenju strokovnjaka.

      Več
      • Ponudba naprav s poslovnimi paketi

        Kupujte ugodneje

      • Microsoft 365 na ključ

        Brezplačno za naročnike poslovnih paketov

      • Spletna stran

        Brezplačno za naročnike poslovnih paketov

      • 20 % popusta na storitve v oblaku

        Izberite storitve v oblaku

      • SPLETNA STRAN
      Vse ugodnosti
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      Prijava v Moj Telekom

      Pregled računov

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro preverite v Mojem Telekomu.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PREGLED RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      Pojdi v Moj Telekom

      Pregled računov

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro preverite v Mojem Telekomu.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PREGLED RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      Pojdi v Moj Telekom

      Pregled računov

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro preverite v Mojem Telekomu.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PREGLED RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Pregled računov

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Ugodnosti
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Ugodnosti
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Mobilne naprave

      • TV-komunikator BOX

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Cenik elektrike

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • SPLETNI POGOVOR
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • Elektrika
    • Omrežne storitve
    • IT-rešitve
    • Varnostne rešitve
    • Rešitve IoT
    • E-zdravje
    • Ugodnosti
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
  • Pojdi v Moj Telekom

Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Fiksni poslovni paketi

    Vse, kar potrebujete za poslovanje

  • Paket NEO Poslovni + Naj B

    Najboljša kombinacija fiksnega in mobilnega paketa

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Mobilni net

    Naročniški mobilni internet

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena poslovna odločitev olajša vse nadaljnje

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet za občasno uporabo

  • Vikend TV

    Televizija tudi na vikendu

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PAMETNA PISARNA
  • FIKSNI POSLOVNI ZAKUP
  • MICROSOFT 365
Vsi paketi
Ponudba

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Televizorji
  • Pametne ure
  • Tablice
  • Računalniki
  • Monitorji
  • Orodje
  • Darilni bon
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Fiksni poslovni paketi

    Vse, kar potrebujete za poslovanje

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Dodatni zakupi mobilnega neta

    Ko porabite vključene količine

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • VAREN SPLET
  • VARNOSTNI PAKET KASPERSKY
  • MOBILNI POSLOVNI NET
  • VELIKI POSLOVNI INTERNET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Fiksna telefonija

    Za zanesljivo poslovno komunikacijo

  • Govorne in premijske storitve

    Za boljšo dosegljivost

  • Klicne opcije za Slovenijo in EU

    Za boljši nadzor nad porabo

  • Telefonske storitve

    Za nadgradnjo vašega paketa

  • PAKETI NAJ
  • POSLOVNA TELEFONIJA
  • PODATKOVNE OPCIJE ZA TUJINO
  • BREZPLAČNO DELITE SVOJE GB
Več o ponudbi
Elektrika

Elektrika

Ugodna elektrika

Enostavna menjava dobavitelja

Več o elektriki

Informativni izračun

Izračunajte svoj mesečni račun

Izračunaj si
Ponudba

Omrežne storitve

  • Navidezno zasebno omrežje – VPN

    Povežite svoje lokacije

  • Upravljano lokalno omrežje – ULO

    Celovita komunikacijska rešitev

  • Mednarodne zasebne povezave

    Povežite vaše podatkovne centre ali lokacije s ponudniki storitev v oblaku v tujini.

  • SD-WAN

    Varne podatkovne povezave

  • IP-infranet

    Zanesljiv sistem za prenos alarmnih sporočil

Več o ponudbi
Ponudba

IT-resitve

  • Storitve v oblaku

    Bodite vedno dostopni

  • Govorne in premijske storitve

    Za boljšo dosegljivost

  • Klicne opcije za Slovenijo in EU

    Za boljši nadzor nad porabo

  • Telefonske storitve

    Za nadgradnjo vašega paketa


  • STORITVE V OBLAKU
  • MICROSOFT 365
Ponudba

Varnostne rešitve

  • Operativni center kibernetske varnosti

    Bodite pripravljeni na kibernetske grožnje

  • Varnostni in penetracijski testi

    Najučinkovitejši način preverjanja stopnje varnosti informacijskega sistema

  • Napredne varnostne rešitve

    Pravilno varovanje vašega podjetja je strateška izbira

  • Testi socialnega inženiringa

    Obvarujte podatke svojega podjetja ali zaposlenih

  • Varnostna izobraževanja

    Izobraževalni center Telekoma Slovenije

  • Varnost končnih naprav

    Zaščitite računalnike in mobilne naprave Android pred različnimi spletnimi grožnjami

Ponudba

Rešitve IoT

  • Rešitve za Modro mesto

    Višji nivo kakovosti bivanja je danes ključni del razvojnih strategij urbanega okolja

  • Osrednja komunikacijska postaja

    V obliki ulične svetilke združuje celo vrsto tehnoloških rešitev

  • Pametno parkirišče

    Namesto vas poišče prazno mesto

  • Pametno okolje

    Spremljanje in analiza okoljskih parametrov nudita podporo pri odločanju o ukrepih

  • Pametna razsvetljava

    Sveti le takrat, ko je to potrebno

  • Umirjanje prometa

    Za varnost na cesti za vse udeležence v promeru

  • Polnilnica za električna vozila

    Vedno pripravljeni za nadaljevanje vožnje

  • Daljinske števčne meritve

    Rešitev omogoča komunalnim podjetjem digitalizacijo merilnih mest

  • IoT Solution Optimizer

    Optimizacija rešitev IoT

E-zdravje

E-zdravje

E-zdravje

Kakovostna in takojšnja zdravstvena oskrba pacientov na daljavo.

Več

Izobraževalne vsebine

Želite izvedeti več? Prisluhnite mnenju strokovnjaka.

Več
Ponudba

Ugodnosti

  • Ponudba naprav s poslovnimi paketi

    Kupujte ugodneje

  • Microsoft 365 na ključ

    Brezplačno za naročnike poslovnih paketov

  • Spletna stran

    Brezplačno za naročnike poslovnih paketov

  • 20 % popusta na storitve v oblaku

    Izberite storitve v oblaku

  • SPLETNA STRAN
Vse ugodnosti
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PREGLED RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Pregled računov

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki

Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Ugodnosti
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • TV-komunikator BOX

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Cenik elektrike

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Ponudba
  • Telefonija
  • Govorne in premijske storitve
  • M:Vrata
  • Pogosta vprašanja
Stage

​​

Page Content

Pogosta ​vprašanja​

Poštar

 

Uporabljam PHP-tehnologijo. Kateri certifikat moram uporabiti?

Uporabite certifikat s končnico pem.

Uporabljam tehnologijo​ Windows. Kateri certifikat moram uporabiti?

Uporabite certifikat s končnico pfx.

Od Telekoma Slovenije sem prejel certifikat in uspešno vzpostavil SSL-povezavo. Ko pošljem paket PD XML na M:Vrata, dobim odgovor od strežnika »unregistered certificate name«. Kaj to pomeni?

Pomeni, da vaš certifikat še ni vpisan v sistem Poštar ali da je vpisan napačno. Kontaktirajte info@m-vrata.com in sporočite CN (Common Name) vašega SSL-certifikata, da preverimo vpis.

Rok veljavnosti certifikata je tik pred iztekom. Kako dobiti novega?

Mesec dni pred iztekom roka veljavnosti certifikata vam bomo poslali e-pošto z navodili za obnovo vašega certifikata.

Ključna beseda in Samostojna številka

 

Kakšna je razlika med Ključno besedo, Samostojno številko in SMS-številko?

Vse rešitve omogočajo dvosmerno komunikacijo prek sporočil SMS/MMS oziroma komunikacijo na zahtevo uporabnika (akcijo sproži uporabnik). Pri obeh rešitvah prenos podatkov od ponudnika storitve do M:vrat in nazaj poteka prek Interneta​​​ po protokolu http ali https v standardu XML (natančneje je komunikacija predstavljena v tehnični specifikaciji Komunikacijski vmesnik med M:vrati in zunanjimi ponudniki). Glavna razlika med rešitvami je, da pri zakupu rešitve Ključna beseda aplikacija ponudnika sprejema ukaze na podlagi poslanega sporočila s ključno besedo (prva beseda v sporočilu) na številko 2929.

Primer:

Uporabnik pošlje ​SMS-sporočilo "VREME" na 2929. ​​M:Vrata sporočilo sprejmejo in ga preusmerijo na URL aplikacije ponudnika. Ponudnikov sistem sprejme sporočilo, ga obdela in vrne nazaj zahtevano informacijo. M:Vrata odgovor sprejmejo in ga posredujejo na uporabnikov telefon, kjer se mu informacija tudi prikaže v obliki SMS-sporočila. Ključna beseda omogoča tudi zaračunavanje posameznih dogodkov uporabnikom omrežja Telekoma Slovenije. Pri Samostojni številki pa ponudnik zakupi svojo številko (3xxx, 4xxx, ali 6xxx), ki mu služi za sprejem ukazov uporabnikov, ne glede na vsebino sporočila. Vsa sporočila, poslana na določeno številko (kratko ali dolgo), se posredujejo na URL ponudnikove aplikacije, ne glede na vsebino sporočila. Z zakupom lastne Samostojne številke ponudnik izkoristi boljšo prepoznavnost, se lažje pozicionira na trgu in segmentira trg. Podatki o sodelujočih uporabnikih se vedno hranijo pri ponudniku, prav tako ponudnik beleži posamezne dogodke (request in response uporabnika). M:Vrata nastopajo le kot komunikacijski kanal. Samostojna številka omogoča tudi zaračunavanje posameznih dogodkov uporabnikom omrežja Telekoma Slovenije. Pri SMS-številki je enako, le da v tem primeru zakupi dolgo številko (npr. +38641700700). Prednost SMS-številke je v tem, da jo lahko uporabijo tudi uporabniki drugih mobilnih omrežij. SMS-številka je omejena samo na sprejem SMS-sporočil (sprejem MMS-ov ni podprt). Zaračunavanje premijskih sporočil uporabnikom ni mogoče.

Ali Ključna beseda/Samostojna številka lahko uporablja črke ČŽŠ?

Ključna beseda/Samostojna številka lahko uporablja črke ČŽŠ, vendar jih sistem prepozna kot črke CZS.

Ali lahko na Ključno besedo/Samostojno številko pošiljajo uporabniki, ki niso uporabniki omrežja Telekoma Slovenije?

Rešitev Ključna beseda in Samostojna številka omogočata komunikacijo samo uporabnikom omrežja Telekoma Slovenije.

Kateri znaki se lahko uporabljajo pri rešitvi Ključna beseda/Samostojna številka/SMS-številka?

Za ključno besedo lahko uporabljate le črke in cifre v abecedi ANSII​. (Če uporabnik pošlje ščž, jih sistem prepozna kot scz). Za Samostojno številko in SMS-številko pa lahko uporabite tudi UTF-8 način kodiranja.

V kolikšnem času mora ponudnikova aplikacija odgovoriti na vhodni XML, ki ga prejme od sistema M:Vrata?

Čas, v katerem mora ponudnikova aplikacija odgovoriti na vhodni XML, je 25 sekund.

Kaj se zgodi, če ne uspe odgovoriti v predpisanem času?

Uporabnik na mobitel prejme sporočilo »Storitev ni na voljo«.

Za kolikšen čas zakupim Ključno besedo/Samostojno številko/SMS-številko?

Čas zakupa Ključne besede/Samostojne številke je pogojen s časom trajanja pogodbe med ponudnikom in Telekomom Slovenije.

Kakšen je strošek povratnega sporočila za ponudnika, če v njem oziroma v XML ni billing informacije?

Če se pri rešitvah Ključna beseda/Samostojna številka ponudnik odloči, da povratne informacije uporabnikom ne bo zaračunal, je strošek takšnega sporočila brezplačen tako za uporabnika kot za ponudnika.

Klicni portal


 

Pošiljanje sporočil SMS/MMS

 

Skreiral sem PD-paket in ga poslal na Telekomov strežnik, toda v odgovoru dobim: »file corrupted«. Kaj to pomeni?

Poslali ste nepravilno sestavljen PD-paket ali prazno https-zahtevo. Preverite strukturo XML-paketa oz. preverite način pošiljanja (POST request). Poleg tega preverite, ali imate pravi URL (URL za statuse in URL za vhodne pakete sta različna).

Skreiral sem PD-paket in ga poslal na Telekomov strežnik, toda v odgovoru dobim: »Duplicated Packet Id«. Kaj to pomeni?

Paket s tem ID-jem se že nahaja v sistemu Poštar. Paket z enakim ID-jem ste že poslali na Poštar SMS ali pa ga je poslal nekdo drug. Predlagamo, da za ID uporabljate predpis GUID (http://en.wikipedia.org/wiki/Globally_unique_identifier) ali UUID (http://en.wikipedia.org/wiki/Universally_unique_identifier), saj gre za globalno unikaten identifikator. Če se ne odločite za GUID ali UUID, naj bo ID sestavljen iz čim več črk in številk (maks. 50 znakov).

Ali lahko uporabljam nabor znakov UTF-8​?

UTF 8 lahko uporabljate, paziti morate le na to, da telefoni vaših uporabnikov podpirajo posamezen znak.

Kakšna je maksimalna dolžina sporočila SMS in kako se to obračunava?

Maksimalna dovoljena dolžina enega sporočila SMS je 640 znakov.

Ali lahko pošiljam sporočila SMS in MMS tako, da bo kot pošiljatelj napisano ime mojega podjetja, namesto npr. številka 1919?

Če želite spremeniti ime pošiljatelja, morate zakupiti storitev »Ime pošiljatelja«. Ko vam omogočimo uporabo lastnega imena, vstavite v HEADER ali BODY želeno ime pošiljatelja v značko .

Za SMS-sporočila lahko ime pošiljatelja vsebuje do 11 alfanumeričnih znakov ali do 16 numeričnih znakov. Znakov UTF-8 ne morete uporabiti. Za MMS-sporočila je omejitev e-mail naslov, kratka številka (npr. 4000) ali telefonska številka v mednarodnem formatu (npr. +38631123456).

Ali lahko zaračunam prejeti SMS tudi uporabniku operaterja A1?

SMS-sporočila lahko zaračunavate mobilnim uporabnikom Telekoma Slovenije. Ostalim mobilnim uporabnikom lahko pošiljate le sporočila SMS, ki ne vsebujejo billing informacije in so za prejemnika brezplačna.

Glede na to, da se številke lahko prenašajo, kako naj vem, ali je neka številka Telekomova ali od drugih operaterjev?

Če pošljete billing inforamcijo GSM-uporabniku, ki ni mobilni uporabnik Telekoma Slovenije, dobite v OK Status Reponse paketu informacijo o napaki: [24]Unknown MSISDN. Ponudnik storitve mora prenehati pošiljati sporočila prek našega sistema.

V katerem primeru moram odstraniti uporabnika iz liste za prejemanje SMS-sporočil, da ne kršimo pogodbe s Telekomom?

V primeru, da uporabljate billing kode oz. da zaračunavate sporočila svojim prejemnikom in dobite error »Unknown MSISDN«:

V primeru, da ne uporabljate billinga oz. da so sporočila za prejemnika brezplačna in dobite v DeliveryNotification »Unknown subscriber«:

Kako vem, da se je prejemniku premijsko sporočilo uspešno zaračunalo?

Če uporabljate billing kode oz. zaračunavate sporočila svojim prejemnikom in dobite v PD Status Response paketu pomeni, da se sporočilo ni zaračunalo. Ko pa dobite katerikoli drug status (npr. 1,2,0,-2,-3), pa pomeni, da se je premijsko SMS-sporočilo uspešno zaračunalo.

Preverjanje statusov dostave

Zahteval sem informacijo o dostavi z ukazom "DelieveryNotificationRequest". Pri pregledu statusov sem opazil, da imajo vsa sporočila Status 1, ne glede na to, ali so bila dejansko dostavljena ali ne.
Vaš certifikat nima vklopljene možnosti pošiljanja informacij o dostavi. Kontaktirajte info@m-vrata.com in sporočite CN (Common Name) vašega SSL-certifikata, da vam vključimo pošiljanje potrdil o dostavi (Delivery Notifications).

Kakšna je razlika med OK status packetom in OK PDStatusResponse packetom?

Takoj ko SMS Poštar sprejme PD-paket, odgovori z OK status paketom, ki nosi informacijo o tem, katere številke so bile uspešno sprejete na strežnik in so sprejete v postopek pošiljanja. OK status paket dobite le enkrat. Nato SMS Poštar strežnik posreduje sporočila sistemu za posredovanje SMS-sporočil oz. SMS-centru, ki za vsako posamezno sporočilo posreduje potrdilo o dostavi. SMS Poštar hrani potrdila o dostavi in jih lahko kadarkoli zahtevate (vsakič, ko pošljete PDStatus Request paket).

Kolikokrat je priporočljivo zahtevati potrdila o dostavi?

Potrdila o dostavi je priporočljivo zahtevati v času, ko je še mogoče​ pričakovati spremembe glede statusa dostave. Če ima značka IsDeliveryComplete vrednost 1, ni več pričakovati sprememb glede statusov dostave. Nedostavljena sporočila bodo dokončno ostala nedostavljena, statusi vseh sporočil v paketu so dokončni.

Več podrobnosti in nasvetov si lahko ogledate v tehničnih specifikacijah na povezavi: https://www.telekom.si/Documents/SMS_MMS_Postar_ver_2pika_3.pdf

Uspešno pošiljam SMS-sporočila, ko pa želim narediti poizvedbo za statuse, v odgovoru dobim: »file corrupted«. Kaj naj storim?

Poslali ste nepravilno sestavljen PDStatusRequest paket ali prazno https-zahtevo. Preverite strukturo XML-paketa oz. preverite način pošiljanja (POST request). Hkrati tudi preverite, da pošiljate zahteve za statuse na pravi URL-naslov: https://api.telekom.si/MVrata/PdStatus.

Pri pošiljanju poizvedbe za statuse »PDStatusRequest« dobim »cant' find document with specified ID«. Kaj to pomeni?

Dokument s tem ID-jem ne obstaja ali se še ni vpisal v centralno bazo. Če se po 15 minutah statusi ne pojavijo, pošljite e-mail z opisom napake na info@m-vrata.com.


 

Sidebar
Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Operaterji
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • SPLETNI POGOVOR
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 7070

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • Tehnik
  • Spletna pošta
  • Izobraževalni center
  • VALÚ

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE