Komunikator Cisco Webex je celovita komunikacijska rešitev za sodelovanje na daljavo, ki je namenjena naročnikom poslovne telefonije. Omogoča popolno mobilnost in učinkovito delo na daljavo na katerikoli lokaciji z dostopom do interneta.



  • Integracija s poslovno telefonijo

    Uporaba fiksne številke prek aplikacije na računalniku, mobilnega telefona ali tablice omogoča komunikacijo z javnim telefonskim omrežjem.

  • Glasovni in videoklici

    Visokokakovostna glasovna in videokomunikacija znotraj podjetja ali z zunanjimi uporabniki aplikacije Cisco Webex.

  • Neposredno sporočanje

    Enostavno in hitro dopisovanje med sodelavci ali z zunanjimi uporabniki aplikacije Cisco Webex.

  • Deljenje namizja in datotek

    Izvajanje predstavitev in izmenjava informacij s pomočjo deljenja namizja in neposrednega pošiljanja datotek.

  • Videokonferenčni sestanki

    Varna videkonferenčna srečanja, v katera se lahko povezujejo notranji in zunanji uporabniki s pomočjo videokonferenčne opreme različnih proizvajalcev.


CISCO WEBEX

  • Iščete rešitev za izboljšanje komunikacije in sodelovanja na daljavo?
  • Pokličite svojega osebnega svetovalca ali pošljite povpraševanje.
  • Pomagali vam bomo izbrati pravi Cisco Webex paket za vas

Izbirajte med Cisco Webex paketi

Na voljo so paketi Osnovni, Standardni in Premium.

PAKETI CISCO WEBEX
Integracija s Poslovno telefonijo (fiksna telefonska številka)
Glasovni in videoklici
Prikaz razpoložljivosti uporabnika
Neposredno sporočanje (klepet)
Skupinsko sporočanje (klepet)
Deljenje namizja in datotek
Razporejanje sestankov
Bela tabla (Whiteboard)
Integracija z MS Outlook (koledar, imenik, klikni in kliči in prisotnost)
Število udeležencev v sestanku (Space Meeting)
Videokonference – Cisco videokonferenčni sistemi
Videokonference – videkonferenčni sistemi drugih proizvajalcev (Cisco Collaboration Meeting Rooms)
Število udeležencev v osebni sejni sobi (Personal Meeting Room)
Snemanje
Osnovni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
do 25
 
X
X
X
Standardni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
do 100
 
 
do 100
X
Premium
 
 
 
 
 
 
 
 
 
do 300
 
 
1000
 

NAVODILA ZA NAMESTITEV:

Aktivacija storitve Cisco Webex in namestitev aplikacije

Korak 1: Naročilo storitve Cisco Webex pri Poslovni telefoniji

Pred pričetkom uporabe je potrebno skleniti naročniško razmerje za storitev Cisco Webex pri Poslovni telefoniji. Ob naročilu je potrebno za vsakega končnega uporabnika navesti njegov e-naslov prek katerega bo potekala registracija Cisco Webex računa. Za sklenitev naročniškega razmerja kontaktirajte svojega svetovalca ali nam pišite na poslovna.prodaja@telekom.si

Korak 2: Aktivacija Cisco Webex računa

Na e-naslov (obvezen podatek ob naročilu) vsakega končnega uporabnika bo poslana e-pošta s povezavo za aktivacijo Cisco Webex računa. Po kliku na povezavo za aktivacijo bo stekel proces aktivacije, v katerem je potrebno določiti tudi geslo za vpis v storitev Cisco Webex.

Korak 3: Pričetek uporabe storitve Cisco Webex na Poslovni telefoniji

Storitev Cisco Webex lahko uporabljate na osebnem računalniku, tablici ali mobilnem aparatu. Za dostop boste potrebovali registriran e-naslov in geslo. Glede na vaše potrebe so vam na voljo naslednji načini uporabe:

  1. aplikacija za operacijski sistem Windows – za prenos klikni na Prenos za Windows
  2. aplikacija za operacijski sistem macOS ali iOS – za prenos obišči AppStore
  3. aplikacija za operacijski sistem Android – za prenos obišči Google Play
  4. za vpis prek brskalnika obišči spletno stran https://web.webex.com