Komunikator Cisco Webex je celovita komunikacijska rešitev za sodelovanje na daljavo, ki je namenjena naročnikom poslovne telefonije. Omogoča popolno mobilnost in učinkovito delo na daljavo na katerikoli lokaciji z dostopom do interneta.



  • Integracija s poslovno telefonijo

    Uporaba fiksne številke prek aplikacije na računalniku, mobilnega telefona ali tablice omogoča komunikacijo z javnim telefonskim omrežjem.

  • Glasovni in videoklici

    Visokokakovostna glasovna in videokomunikacija znotraj podjetja ali z zunanjimi uporabniki aplikacije Cisco Webex.

  • Neposredno sporočanje

    Enostavno in hitro dopisovanje med sodelavci ali z zunanjimi uporabniki aplikacije Cisco Webex.

  • Deljenje namizja in datotek

    Izvajanje predstavitev in izmenjava informacij s pomočjo deljenja namizja in neposrednega pošiljanja datotek.

  • Videokonferenčni sestanki

    Varna videkonferenčna srečanja, v katera se lahko povezujejo notranji in zunanji uporabniki s pomočjo videokonferenčne opreme različnih proizvajalcev.


CISCO WEBEX

  • Iščete rešitev za izboljšanje komunikacije in sodelovanja na daljavo?
  • Pokličite svojega osebnega svetovalca ali pošljite povpraševanje.
  • Pomagali vam bomo izbrati pravi Cisco Webex paket za vas

Izbirajte med Cisco Webex paketi

Na voljo so paketi Osnovni, Standardni in Premium.

PAKETI CISCO WEBEX
Integracija s Poslovno telefonijo (fiksna telefonska številka)
Glasovni in videoklici
Prikaz razpoložljivosti uporabnika
Neposredno sporočanje (klepet)
Skupinsko sporočanje (klepet)
Deljenje namizja in datotek
Razporejanje sestankov
Bela tabla (Whiteboard)
Integracija z MS Outlook (koledar, imenik, klikni in kliči in prisotnost)
Število udeležencev v sestanku (Space Meeting)
Videokonference – Cisco videokonferenčni sistemi
Videokonference – videkonferenčni sistemi drugih proizvajalcev (Cisco Collaboration Meeting Rooms)
Število udeležencev v osebni sejni sobi (Personal Meeting Room)
Snemanje
Osnovni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
do 25
 
X
X
X
Standardni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
do 100
 
 
do 100
X
Premium
 
 
 
 
 
 
 
 
 
do 300
 
 
1000
 

NAVODILA ZA NAMESTITEV:

Korak 1: Naročilo storitve Cisco Webex pri poslovni telefoniji

Pred pričetkom uporabe sklenite naročniško razmerje s storitvijo Cisco Webex na poslovni telefoniji. Ob naročilu je treba za vsakega končnega uporabnika navesti e-naslov, ki bo hkrati uporabniško ime za uporabo storitve Cisco Webex. Za sklenitev naročniškega razmerja kontaktirajte svojega svetovalca ali nam pišite na poslovna.prodaja@telekom.si.

Korak 2: Namestitev aplikacije Cisco Webex

Ko vas obvestimo, da so e-naslovi končnih uporabnikov aktivirani in povezani s fiksno telefonsko številko, lahko pričnete z uporabo storitve Cisco Webex pri poslovni telefoniji. Storitev lahko uporabljate prek aplikacije, ki jo prenesete na svojo napravo:

  1. za operacijski sistem Windows – za prenos obiščite Windows >
  2. za operacijski sistem macOS ali iOS – za prenos obiščite AppStore >
  3. za operacijski sistem Android – za prenos obiščite Google Play >
Korak 3: Začetek uporabe storitve Cisco Webex

Za vpis v storitev Cisco Webex potrebujete e-naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Sledite spodnjim navodilom:

  1. Zaženite aplikacijo Cisco Webex.
  2. Vpišite svoj e-naslov in kliknite Next (Naprej).
  3. Na e-naslov boste prejeli 6-mestno šifro za aktivacijo storitve.
  4. Vpišite 6-mestno šifro, v naslednjem koraku pa nato določite geslo za vpis v storitev Cisco Webex.
  5. Pred zaključkom aktivacije vpišite še svoje ime in priimek.
  6. Storitev Cisco Webex je sedaj pripravljena za uporabo.