0

Rešitev omogoča komunalnim podjetjem digitalizacijo merilnih mest (števcev) ter vzpostavitev samodejnega odčitavanja porabe in stanja energentov. Rešitev vključuje tudi sistem za učinkovito upravljanje in optimizacijo distribucije ter dobave energentov, npr. vode, toplote in plina, v realnem času.

Implementacija rešitve je preprosta: izvede se nadgradnja obstoječega števca, celoten sistem pa se lahko nadgrajuje postopno, skladno z načrtovanimi obdobji umerjanja števčnih sistemov.



Predstavitveni video


Glavne prednosti

  • ročno/daljinsko odčitavanje (ni stroškov prevoza, vzdrževanja vozil …),
  • natančnejši obračun dobavljenih količin energije, kar zmanjša število reklamacij,
  • večji nadzor nad delovanjem distribucijskega omrežja,>
  • vodenje evidence umerjanja in zamenjave,
  • ugotavljanje napak in odkrivanje komercialnih izgub omrežja.



Naš strokovnjak odgovarja


Pogovarjali smo se z Marjanom Kotnikom s Komunalnega podjetja Velenje

Katere rešitve za pametna mesta, ki jih je skupaj s partnerji razvil Telekom Slovenije, v vašem podjetju uporabljate in zakaj ste se zanje odločili?

Komunalno podjetje Velenje uporablja rešitev, ki omogoča digitalizacijo, poenostavljeno centralno upravljanje števcev in samodejno odčitavanje porabe. Rešitev je mogoče prilagoditi različnim tipom energetskih virov, kot so topla/hladna voda, ogrevanje in plin.


Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: