0

Ker so trenutno Telekomovi centri zaprti, smo za vas na enem mestu zbrali storitve, ki jih lahko v času epidemije uredite na daljavo v E-trgovini, Mojem Telekomu ali s klicem na 080 70 70. Ko potrebujete tehnično pomoč, pa se lahko obrnete na 080 1000 ali na digitalnega svetovalca Maksa. Preverite tudi, kako lahko naprave v garanciji oddate na servis.

Klik na DA vas vodi neposredno na mesto, kjer uredite želeno, preverite pa opombo pod oznako .

Mobilne storitve in nakup mobitelov

 
Sklenitev aneksa za nakup mobitela
Zavarovanje kupljene naprave z vezavo mobilnega razmerja
Sklenitev novega mobilnega naročniškega razmerja
Menjava paketa za mobilne storitve - obstoječi naročniki
Menjava kartice SIM
Delim GB
Polnitev računa Mobi (tudi drugim uporabnikom)
Mobi žepnina
Sprememba ali informacija o kodah PIN in/ali PUK
Dodatni zakupi (klici v tujino, prenos podatkov ...)

V primeru prijave škode bomo poskrbeli za brezkontaktni prevzem naprave na dogovorjeni lokaciji.


Fiksne storitve in nakup akcijskih izdelkov

 
Sklenitev novega fiksnega naročniškega razmerja
Menjava paketa za fiksne storitve - obstoječi naročniki
Sklenitev aneksa za fiksne storitve na obstoječem naročniškem razmerju (ponovna vezava za akcijsko ponudbo)
Naročilo NEO Smartbox
Sprememba ali naročilo programskih shem in/ali opcij

Ostale storitve

 
Dodajanje ali spremembe licence Office 365
Upravljanje storitev Office 365
Spletna stran
Spletna blagajna
Plačevanje računov
Dvig limita za VALÚ Moneto
Aktivacija varnostnega paketa Kaspersky
Hitra registracija v Moj Telekom

Tehnična pomoč

 
Diagnostika nedelovanja fiksnega internetnega priključka
Nastavitev WiFi-omrežja
Nastavitev namembnosti vhodov na modemu
Menjava gesla za internet in glavni poštni predal
Menjava gesla za dodatni poštni predal
Nedelovanje fiksnega interneta
Modem ni sinhroniziran v omrežje
Pomoč pri priklopu opreme
Napake na fiksnih paketih prek mobilnega omrežja
Pomoč za mobilne storitve
Prijava napake

Servisi za naprave v garanciji


Naprave Apple
Pooblaščeni servis: E.P.L. d.o.o.
Način naročila na servis: izpolnjen obrazec na https://www.epl.si/servis-prevzem/phone/index.html

Način prevzema: prevzem naprave na dogovorjeni lokaciji

Posebni pogoji: Preden oddate napravo na servis, poskusite narediti restore naprave – ta pogosto odprave napake. Če tudi po restoru naprave težave ne bi izginite, izpolnite zgornji obrazec prijave na servis.
Pred oddajo naprave na servis je treba opraviti obnovitev naprave (Restore) in izklopiti funkcijo FMI. Navodila, kako to naredite, so na voljo tukaj.
Ker obnovitev naprave Restore izbriše z naprave vse podatke, si predhodno naredite varnostno kopijo. Za varnostno kopijo se odloči uporabnik sam. Servis ne odgovarja, če se podatki izgubijo. Naprave brez opravljene obnovitve Restore in izključene funkcije FMI servis v popravilo ne bo sprejel. Naprava bo na stroške stranke vrnjena. Vse to bo podaljšalo čas popravila in povzročilo dodatne stroške.

Kongresni trg 15, 1000 Ljubljana
T: 01 256 13 18
www.epl.si
Servis za mobitele, računalnike, tablice
Naprave Huawei, Nokia, Cat®, HTC, Samsung, Sony
Pooblaščeni servis: Emonagram d.o.o.
Način naročila na servis: Za dostavo in pozneje prevzem naprave pokličite med 8. in 16. uro na številko 01 475 9560.
Huawei od 31. 3. 2020 za svoje naprave ponuja storitev »od vrat do vrat«. Strankam, ki uveljavljajo garancijsko popravilo, nudijo brezplačno dostavo v obe smeri. Poleg brezplačne dostave bodo vse popravljene naprave tudi strokovno očistili ter dezinficirali. Več informacij tukaj

Način prevzema: Napravo bo servis prevzel prek kurirske službe in dostavil na servis, na enak način pa tudi vrnil.

Posebni pogoji: Napravam Huawei, ki jim izvirna garancija preneha veljati med 15. marcem in 14. junijem 2020, se garancija podaljša do 15. junija 2020. Več informacij je na voljo s klicem na 080 9808. Več

Riharjeva ulica 26, 1000 Ljubljana
T: 01 475 95 60
info@emonagram.si
Servis za mobitele, podatkovne naprave, tablice
Naprave Samsung
Pooblaščeni servis: Ram 2 d.o.o.
Način naročila na servis: Pokličite Samsungov center za pomoč uporabnikom na 080 697 267. Na dogovorjeni lokaciji se bo oglasil kurir dostavne službe GLS, ki bo okvarjeno napravo prevzel, jo dostavil na servis ter kasneje dostavil stranki.

Način prevzema: Napravo lahko pošljete na servis po pošti na naslov: Servis Ram 2, Bratislavska ulica 7, 1000 Ljubljana, ali s pomočjo brezplačne storitve »od vrat do vrat«, ki jo ponuja podjetje Samsung. Podrobnosti o pošiljanju s to možnostjo so na voljo na: https://www.samsung.com/si/offer/servis-od-vrat-do-vrat/.
Če je vaša naprava na servisu in čaka na prevzem, med 8. in 16. uro pokličite na številko 01 586 27 16 ali pišite na servis@ram2.si.
Več informacij: https://www.ram2.si/catalog/servis/.

Bratislavska 7, 1000 Ljubljana
T: 01 586 27 16
www.ram2.si
Delovnik: pon - pet: 7:00 - 17:00
Servis za: Mobiteli, Podatkovne naprave, Fiksni telefoni, Tablice, Televizorji
Naprave LG, Doro, Crosscall in Google
Pooblaščeni servis: Vama Trade Povšič & co. d.o.o.
Način naročila na servis: Za nujne primere so dosegljivi vsako sredo med 8. in 12. uro ter med 13. in 16. uro na številki 05 366 49 11. Pišete lahko tudi na servis@vamatrade.com. Na sporočilo vam bodo odgovorili v prej navedenih terminih.
Več informacij: https://www.vamatrade.com/

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: