0

UPRAVLJANJE STORITEV OFFICE 365


Informacijska tehnologija postaja čedalje kompleksnejša, podjetja pa nimajo samostojnih oddelkov IT, ki bi upravljali celotno računalniško infrastrukturo znotraj podjetja.

Zato vam ponujamo upravljanje storitev Office 365 s strani vrhunskih strokovnjakov. Poleg administrativnih opravil za zagotavljanje nemotenega delovanja storitev Office 365 vam bomo predlagali tudi uvedbo dobrih praks glede varnosti in uporabe naprednih informacijskih storitev in orodij, kar vam bo zagotovilo prihranek časa in denarja.

PREDNOSTI

  • strokovna pomoč pri vseh vprašanjih v zvezi s storitvami Office 365 na enem mestu
  • enotna varnostna politika za vse sodelavce, s tem pa zmanjšanje varnostnih tveganj
  • ne potrebujete IT-znanja - za upravljanje storitev Office 365 poskrbimo mi
  • proaktivni nadzor nad delovanjem z odpravo napak še pred odpovedjo storitev
  • uporabnikom prilagojen termin za posredovanje

V SKLOPU STORITVE VAM ZAGOTAVLJAMO

1. Upravljanje uporabniških računov

  • enotno vstopno točko za pomoč
  • kreiranje, dodajanje in brisanje uporabnikov
  • kreiranje osebnih in skupinskih računov ter psevdonimov
  • dodelitev in spremembo Microsoftovih licenc
  • nastavitev vlog in pravic uporabnikom
  • ponastavljanje gesel
  • pomoč pri nameščanju programske opreme Office 365

2. Upravljanje in proaktivni nadzor okolja Office 365

  • prilagoditev sistemskih in varnostnih nastavitev poštnih nabiralnikov in ostalih storitev
  • nastavitev varovanja in sinhronizacije datotek iz naprav (npr. na SharePoint in OneDrive)
  • prilagoditev nastavitev za hranjenje podatkov glede na varnostno politiko podjetja
  • vklop dnevnikov in revizijskih sledi za dostopanje in uporabo storitev
  • posredovanje informacij na zahtevo stranke glede razpoložljivosti storitev
  • priporočila, dobre prakse za varno in učinkovito uporabo storitev

3. Poročila o delovanju in uporabi okolja Office 365

  • o aktivnih in neaktivnih računih in uporabnikih
  • o številu licenc, prostih in zasedenih licencah
  • o uporabi storitev in zasedenosti poštnih predalov ter ostalih virov
  • o številu in tipu prijav uporabnikov
  • ostala poročila glede na zahtevo pooblaščenih oseb podjetja

DELOVANJE STORITVE

  • Pokličete nas lahko od ponedeljka do petka (od 7.00 do 17.00) na številko 080 8117 ali pišete na tehnicna.pomoc@telekom.si.
  • Storitev se izvaja na daljavo prek administrativnih orodij Microsoft Office 365.
  • Poročila o delovanju in uporabi okolja Office 365 se pripravljajo le na zahtevo poslovnega ali tehničnega skrbnika pogodbe.

OPOMBE

Cena na posamezno licenco je 3,90 EUR brez DDV. Storitev upravljanja omogoča prvonivojsko pomoč uporabnikom za vse Microsoftove spletne storitve, sklenjene pri Telekomu Slovenije. Storitev upravljanja se lahko naroči za celotno podjetje (za vse aktivne naročnine), sklepanje upravljanja le za nekaj naročnin ni mogoče.


Prodajna ponudba

Prodajna ponudba spletnih storitev Microsoft


Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: