1. Upravljanje uporabniških računov
- enotno vstopno točko za pomoč
- kreiranje, dodajanje in brisanje uporabnikov
- kreiranje osebnih in skupinskih računov ter psevdonimov
- dodelitev in spremembo Microsoftovih licenc
- nastavitev vlog in pravic uporabnikom
- ponastavljanje gesel
- pomoč pri nameščanju programske opreme Microsoft 365
2. Upravljanje in proaktivni nadzor okolja Microsoft 365
- prilagoditev sistemskih in varnostnih nastavitev poštnih nabiralnikov in ostalih storitev
- nastavitev varovanja in sinhronizacije datotek iz naprav (npr. na SharePoint in OneDrive)
- prilagoditev nastavitev za hranjenje podatkov glede na varnostno politiko podjetja
- vklop dnevnikov in revizijskih sledi za dostopanje in uporabo storitev
- posredovanje informacij na zahtevo stranke glede razpoložljivosti storitev
- priporočila, dobre prakse za varno in učinkovito uporabo storitev
3. Poročila o delovanju in uporabi okolja Microsoft 365
- o aktivnih in neaktivnih računih in uporabnikih
- o številu licenc, prostih in zasedenih licencah
- o uporabi storitev in zasedenosti poštnih predalov ter ostalih virov
- o številu in tipu prijav uporabnikov
- ostala poročila glede na zahtevo pooblaščenih oseb podjetja