0

DIGITALNA IDENTITETA

Digitalizirajte svoje poslovanje in procese ter poskrbite za digitalno upravljanje s svojimi strankami.
Videoidentifikacija in elektronske identitete omogočajo varen dostop do vaših storitev ter digitalno upravljanje poslovnih transakcij kjerkoli in kadarkoli.

  • Digitalno vključevanje
  • E-identiteta
  • Digitalno upravljanje transakcij
  • Elektronska hramba
Digitalno vključevanje

Digitalno vključevanje

Vaša ponudba je strankam preko digitalnih kanalov na voljo vedno in povsod. Omogočite jim, da do nje dostopajo tam kjer so najraje.

Identifikacija kupcev v poslovnem okolju je osnova za izvedbo poslovnih storitev v številnih industrijah. Postopki identifikacije pa so lahko stroškovno zahtevni in v času pospešene digitalizacije kupcem zgolj v breme. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri odpiranju bančnega računa, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese.

Prednosti:

  • prihranek časa,
  • dostopno kjerkoli in kadarkoli,
  • manjši stroški.

Digitalno vključevanje vaših strank (digital onboarding) je prvi korak za optimizacijo (prodajnih) procesov ter njihovo povsem digitalno upravljanje in potrjevanje. Z videoidentifikacijo bodo vaši obstoječi in potencialni kupci kjerkoli in kadarkoli lahko dostopali do vaših storitev, saj bodo dobili svojoelektronsko identiteto – vstopnico v digitalno ponudbo in prodajo storitev na daljavo vse dni v letu.

E-identiteta

E-identiteta

E-identiteta je varna vstopnica v vašo digitalizirano ponudbo produktov ali storitev.

E-identiteta je osebna izkaznica kupca v digitalnem ekosistemu. Z njo so vaše storitve kupcu dosegljive prek kateregakoli digitalnega kanala in s katerokoli napravo (računalnikom, tablico, pametnim telefonom).

Prednosti:

  • natančno veste, kdo je kupec,
  • e-identiteto kupec dobi na daljavo,
  • stroškovna in časovna učinkovitost,
  • skladno z vsemi zakonskimi obveznostmi.

Z uporabo e-identitete natančno veste, kdo je vaš kupec na drugi strani digitalnega kanala in kdo potrjuje oziroma podpisuje vaše pogodbe. Končni uporabnik lahko e-identiteto pridobi v vaši poslovalnici ali kar prek računalnika, tablice ali pametnega telefona s postopkom videoidentifikacije.

Videoidentifikacijo v skladu z vsemi predpisi izvajamo pri Telekomu Slovenije, v posebej zasnovanem klicnem centru. Postopek videoidentifikacije za kupca traja od 5 do 8 minut. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena elektronska identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in skladno z zakonodajo dosegljiva zgolj njenemu lastniku.

Digitalno upravljanje transakcij

Digitalno upravljanje transakcij

Vaše stranke s pridobljeno e-identiteto lahko z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in ostale storitve na daljavo.

Digitalno upravljanje transakcij – DTM – je zbirka oblačnih storitev, ki niso namenjene zgolj upravljanju procesov in z njimi povezanih dokumentov, temveč vključujejo tudi in predvsem elektronsko podpisovanje, avtentikacijo, pravno veljavnost, sledljivost in arhiviranje.

DTM zagotavlja v vašem poslovnem okolju popolno digitalizacijo procesov in doseganje kupcev prek digitalnih kanalov na poljubni napravi. Prednost, ki jo ima digitalno izvajanje procesov pred klasičnim papirnim poslovanjem, ni samo materialna ali operativna optimizacija procesov, ampak dostopnost kjerkoli in kadarkoli. Vaša digitalna poslovalnica namreč deluje avtomatizirano in brez urnika.

Uvedba oddaljenega e-podpisovanja s storitvami DTM je enostavna, hitra in varna. Uporabnikom omogoča samostojno kreiranje, spreminjanje poslovnih procesov in korakov potrjevanja. Vključevanje dokumentov in njihovih podpisnikov v izbran poslovni proces je enostavno in hitro. Prijazen uporabniški vmesnik zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in zakonsko skladnost elektronsko podpisanih dokumentov.

Varno elektronsko podpisan dokument v celoti nadomešča papirnate dokumente. S primerno podpisno tehnologijo se na varen in preprost način znebite rokovanja s papirjem ter svojo pozornost usmerite v vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s svojimi kupci na digitalen način.

Elektronska hramba

Elektronska hramba

Zagotavljamo vam varno okolje za hrambo dokumentov vaših strank.

Z digitalnimi procesi nastajajo elektronski dokumenti, s katerimi moramo rokovati na varen način, če želimo ohranjati njihovo zakonsko skladnost. Za elektronsko hrambo poskrbimo z ustreznim tehnološkim okoljem in organizacijskimi ukrepi, ki vašim dokumentom skladno z zakonodajo zagotavljajo varno okolje za celotno obdobje hrambe.

Posebno pozornost posvečamo elektronsko podpisanim dokumentom, ki jih je treba hraniti v izvorni obliki. Varna elektronska hramba vključuje napredne tehnike za časovno žigosanje in močne metode šifriranja, ki zagotavljajo dolgoročno integriteto in avtentičnost vaših dokumentov ter veljavnost njihovih elektronskih podpisov.

​​​

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE IN ZADENITE HUAWEI MATE 20 PRO

Ne zamudite novosti in najboljših ponudb ter sodelujte v nagradni igri.*

PRIJAVI SE