Naj mobilni paketi v naj omrežju
Vse, kar potrebujete za poslovanje
Najboljša kombinacija fiksnega in mobilnega paketa
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naročniški mobilni internet
Ko vam ena poslovna odločitev olajša vse nadaljnje
Internet za občasno uporabo
Televizija tudi na vikendu
Uporabljate ga lahko povsod
Ko porabite vključene količine
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Za zanesljivo poslovno komunikacijo
Za boljšo dosegljivost
Za boljši nadzor nad porabo
Za nadgradnjo vašega paketa
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
Povežite svoje lokacije
Celovita komunikacijska rešitev
Povežite vaše podatkovne centre ali lokacije s ponudniki storitev v oblaku v tujini.
Varne podatkovne povezave
Zanesljiv sistem za prenos alarmnih sporočil
Bodite vedno dostopni
Za brezskrbno IKT-podporo poskrbimo mi
Paketi po meri vašega podjetja
Bodite pripravljeni na kibernetske grožnje
Najučinkovitejši način preverjanja stopnje varnosti informacijskega sistema
Pravilno varovanje vašega podjetja je strateška izbira
Obvarujte podatke svojega podjetja ali zaposlenih
Izobraževalni center Telekoma Slovenije
Zaščitite računalnike in mobilne naprave Android pred različnimi spletnimi grožnjami
Višji nivo kakovosti bivanja je danes ključni del razvojnih strategij urbanega okolja
V obliki ulične svetilke združuje celo vrsto tehnoloških rešitev
Namesto vas poišče prazno mesto
Spremljanje in analiza okoljskih parametrov nudita podporo pri odločanju o ukrepih
Sveti le takrat, ko je to potrebno
Za varnost na cesti za vse udeležence v promeru
Vedno pripravljeni za nadaljevanje vožnje
Rešitev omogoča komunalnim podjetjem digitalizacijo merilnih mest
Optimizacija rešitev IoT
Kakovostna in takojšnja zdravstvena oskrba pacientov na daljavo.
Želite izvedeti več? Prisluhnite mnenju strokovnjaka.
Kupujte ugodneje
Brezplačno za naročnike poslovnih paketov
Izberite storitve v oblaku
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro preverite v Mojem Telekomu.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Postavite svoje kupce v ospredje in stopite korak naprej. Digitalno.
Digitalizirajte svoje poslovanje in procese ter poskrbite za digitalno upravljanje s svojimi strankami. Videoidentifikacija in elektronske identitete omogočajo varen dostop do vaših storitev ter digitalno upravljanje poslovnih transakcij kjerkoli in kadarkoli.
Prva osebna zavarovalnica nadaljuje pot digitalizacije storitev in produktov. Poslovanje so popolnoma digitalizirali ter vzpostavili sistem videoidentifikacije in digitalnega upravljanja vseh poslovnih transakcij. Omenjeno omogoča nov način prodaje zavarovalniških produktov, pri čemer fizični stik ni več obvezen. Z novo storitvijo je sedaj mogoče na daljavo skleniti tudi življenjska zavarovanja oziroma naložbena varčevanja. Varno, hitro, učinkovito, preprosto - kar iz domačega naslonjača.
Vaša ponudba je strankam prek digitalnih kanalov na voljo vedno in povsod. Omogočite jim, da do nje dostopajo od tam, kjer so najraje.
Identifikacija kupcev v poslovnem okolju je osnova za izvedbo poslovnih storitev v številnih industrijah. Postopki identifikacije pa so lahko stroškovno zahtevni in v času pospešene digitalizacije kupcem zgolj v breme. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri odpiranju bančnega računa, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča, lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese.
Prednosti:
Digitalno vključevanje vaših strank (digital onboarding) je prvi korak za optimizacijo (prodajnih) procesov ter njihovo povsem digitalno upravljanje in potrjevanje. Z videoidentifikacijo bodo vaši obstoječi in potencialni kupci kjerkoli in kadarkoli lahko dostopali do vaših storitev, saj bodo dobili svojo elektronsko identiteto – vstopnico v digitalno ponudbo in prodajo storitev na daljavo vse dni v letu.
E-identiteta je varna vstopnica v vašo digitalizirano ponudbo storitev ali produktov.
E-identiteta je osebna izkaznica kupca v digitalnem ekosistemu. Z njo so vaše storitve kupcu dosegljive prek kateregakoli digitalnega kanala in s katerokoli napravo (računalnikom, tablico, pametnim mobitelom).
Z uporabo e-identitete natančno veste, kdo je vaš kupec na drugi strani digitalnega kanala in kdo potrjuje oziroma podpisuje vaše pogodbe. Končni uporabnik lahko e-identiteto pridobi v vaši poslovalnici ali kar prek računalnika, tablice ali pametnega mobitela prek videoidentifikacije.
Videoidentifikacijo v skladu z vsemi predpisi izvajamo pri Telekomu Slovenije v posebej zasnovanem klicnem centru. Postopek videoidentifikacije za kupca traja od 5 do 8 minut. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena elektronska identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in skladno z zakonodajo dosegljiva zgolj njenemu lastniku.
Vaše stranke lahko s pridobljeno e-identiteto z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in druge storitve na daljavo.
Digitalno upravljanje transakcij (DTM) je zbirka storitev v oblaku, ki niso namenjene zgolj upravljanju procesov in z njimi povezanih dokumentov, temveč vključujejo tudi in predvsem elektronsko podpisovanje, avtentikacijo, pravno veljavnost, sledljivost in arhiviranje.DTM v vašem poslovnem okolju zagotavlja popolno digitalizacijo procesov in doseganje kupcev prek digitalnih kanalov na poljubni napravi. Prednost, ki jo ima digitalno izvajanje procesov pred klasičnim papirnim poslovanjem, ni samo materialna ali operativna optimizacija procesov, temveč dostopnost kjerkoli in kadarkoli. Vaša digitalna poslovalnica namreč deluje avtomatizirano in brez urnika.Uvedba oddaljenega e-podpisovanja s storitvami DTM je preprosta, hitra in varna. Uporabnikom omogoča samostojno kreiranje, spreminjanje poslovnih procesov in korakov potrjevanja. Vključevanje dokumentov in njihovih podpisnikov v izbran poslovni proces je enostavno in hitro. Prijazen uporabniški vmesnik zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in zakonsko skladnost elektronsko podpisanih dokumentov.Varno elektronsko podpisan dokument v celoti nadomešča papirnate dokumente. S primerno tehnologijo podpisovanja se na varen in preprost način znebite rokovanja s papirjem ter svojo pozornost usmerite v vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s svojimi kupci na digitalen način.
Zagotavljamo vam varno okolje za hrambo dokumentov vaših strank.
Z digitalnimi procesi nastajajo elektronski dokumenti, s katerimi moramo rokovati na varen način, če želimo ohranjati njihovo zakonsko skladnost. Za elektronsko hrambo poskrbimo z ustreznim tehnološkim okoljem in organizacijskimi ukrepi, ki vašim dokumentom skladno z zakonodajo zagotavljajo varno okolje v celotnem obdobju hrambe.Posebno pozornost posvečamo elektronsko podpisanim dokumentom, ki jih je treba hraniti v izvorni obliki. Varna elektronska hramba vključuje napredne tehnike za časovno registracijo in učinkovite metode šifriranja, ki zagotavljajo dolgoročno integriteto in avtentičnost vaših dokumentov ter veljavnost njihovih elektronskih podpisov.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*