0

Poslovne rešitve v oblaku


Zagotovite si vsa potrebna orodja za poslovno-informacijski sistem.



  • SAP kot storitev
  • Dokumentni sistem
  • Pantheon
SAP kot storitev

SAP kot storitev

Za učinkovito in organizirano poslovanje

Vse, kar podjetje potrebuje na področju poslovno-informacijskega sistema za fiksni mesečni znesek je SAP-ov ERP, SAP S/4HANA.

SAP S/4HANA uporabljajo najboljša podjetja v Evropi in Sloveniji. Srednjim in velikim podjetjem prinaša izbor najboljših rešitev, saj uporablja umetno inteligenco, in omogoča preobrazbo poslovnih procesov v oblaku ali na lokaciji.

Z implementacijo rešitve SAP S/4HANA se lahko vi posvetite razvoju vašega podjetja, mi pa poskrbimo za brezhibno obdelovanje vaših podatkov.

Ključne prednosti

  • dostopna cena tudi za srednja podjetja
  • najem celovite rešitve, ki vključuje vse, kar podjetje potrebuje na področju poslovno-informacijskega sistema
  • brez investicije
  • fiksni in predvidljivi stroški

Vsebina storitve

Naročnik s sklenitvijo najemne pogodbe za fiksni mesečni znesek dobi:

  • pripravo in uvedbo rešitve SAP S/4HANA za podporo poslovanju
  • licence SAP S/4HANA
  • licenčno vzdrževanje rešitve
  • podporo in pomoč uporabnikom (SLA)
  • najem strojne opreme SAP HANA, ki je potrebna za delovanje rešitve
  • varnostno kopiranje (backup) podatkov in fail-over

Rešitev deluje na platformi SAP HANA in je varno shranjena v podatkovnem centru Telekoma Slovenije, podpira pa naslednja področja:

  • finance in računovodstvo,
  • kontroling,
  • prodajo in distribucijo,
  • nabavo,
  • materialno poslovanje,
  • skladišča,
  • planiranje in izvajanje proizvodnje,
  • upravljanje kakovosti,
  • vzdrževanje in servis,
  • kadri in obračuni plač.

Rešitev je najprimernejša za proizvodna podjetja s prihodki nad 5 milijonov evrov, s 50 do 300 zaposlenimi.

Enostavna in hitra izvedba Standardni procesi Programska in strojna opremaPodpora in pomoč uporabnikom 24/7 Nižji stroški in najem za fiksni mesečni znesek
Rešitev uvedemo na enostaven in hiter način, tako da projekt uvedbe čimmanj obremenjuje poslovanje.Rešitev je standardna in prinaša dobre prakse iz različnih branž. Je prilagodljiva glede na rast in razvoj podjetja.Celovita in kvalitetna informacijsko-komunikacijska infrastruktura, ki jo podjetje potrebuje za normalno poslovanje. Rešitev deluje na platformi SAP HANA in je varno shranjena v podatkovnih centih Telekoma Slovenije, ki veljajo za najvarnejše glede na visoke kriterije o varnostnih standardih. Imamo več kot 25 certificiranih svetovalcev SAP, ki imajo bogate izkušnje z implementacijo in podporo rešitvi SAP. Svetovalci se nenehno izobražujejo, zato so vedno na tekočem z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami, prav tako sledijo številnim zakonskim spremembam, ki bi lahko vplivale na implementirano rešitev. Hitra uvedba standardne rešitve SAP, profesionalna in izkušena organizacija za pomoč in podporo uporabnikom ter dolgoletni Avtentin status partnerja SAP omogočajo, da so stroški uvedbe in uporabe rešitve privlačno nizki.
Dokumentni sistem

Dokumentni sistem

Dokumentni sitem (BusinessConnect) je sodobna, varna, modularna in uporabniško naravnana rešitev za podporo vodenja dokumentarnega gradiva in nadzora poslovnih procesov. Združuje najboljše prakse iz poslovnega okolja in javne uprave.

Rešitev omogoča
  • evidentiranje dokumentov,
  • realizacijo različnih poslovnih procesov,
  • hranjenje digitalnih dokumentov in
  • elektronsko izmenjavo digitalno podpisanih dokumentov.

Rešitev je zasnovana skladno s SOA arhitekturo in v praksi omogoča učinkovito vodenje dokumentacije v organizaciji. Pri tem omogoča generično povezovanje z raznovrstnimi sistemi, saj nudi dobro dokumentirane spletne vmesnike, ki zagotavljajo poljubno dokumentno-procesno integracijo s strankinimi zalednimi sistemi.

Uporabniški vmesnik je intuitiven, enovit in prilagodljiv.

dokumentni sistem


Pri razvoju aplikacije so bili upoštevani naslednji standardi in regulativa:

  • varstvo osebnih podatkov (GDPR, ZVOP)
  • upravljanje elektronskih dokumentov (Moreq, Moreq2)
  • regulativa na področju elektronskega poslovanja (ZVDAGA, ZEPEP, ETZ, Uredba o upravnem poslovanju)
  • popolna usklajenost z zakonodajo (ZUP, ZTP)
  • certifikati in dobre prakse (Certifikat Arhiva RS, dobre prakse iz poslovnega sveta in javne uprave)

Ključne funkcionalnosti
  • tesna integracija z MS Office
  • pripravljene standardizirane predloge (z glavo in nogo)
  • pooblaščanje in nadomeščanje
  • napredni sistem obveščanja uporabnika (e-mail, barvne oznake)
  • vgrajena infrastruktura za digitalno podpisovanje (tudi z digitalnim certifikatom)
  • dodajanje priponk k glavnemu dokumentu
  • podpora komentiranju dokumenta
  • podpora dajanju dokumenta v seznanitev
  • dajanje nalog in rokov za izvedbo
  • napredno iskanje dokumentov po različnih kriterijih in po vsebini („full text search“)
  • enostavno povezovanje dokumentov
  • avtomatska izdelava poročil in izvoz v Excel
  • povezovanje z najrazličnejšimi zalednimi sistemi (dokumentirani spletni vmesniki)

MODULI REŠITVE
  • vložišče: Proces vhodnoizhodne pošte in interna distribucija
  • likvidacije: Potrjevanje vhodnih knjigovodskih listin
  • pogodbe: Proces usklajevanja priprave pogodb in enotni repozitorij
  • kadrovska: Personalne mape, potni nalogi, odsotnosti
  • seje: Seje uprave, nadzornih svetov, kolegijev
  • nabava: Proces priprave zahtevkov, potrjevanje, nabavne mape
  • vodenje sistema kakovosti: Vodstveni pregledi, preventivni in kurativni ukrepi
  • projektne mape: Vodenje in potrjevanje projektne dokumentacije
  • reklamacijski postopki: Vodenje reklamacijskih postopkov
  • e-arhiv: Zakonsko skladna elektronska hramba
  • mobilnost: Široka podpora mobilnosti uporabe
Pantheon

Pantheon

Pantheon

PANTHEON v načinu gostovanja je sodoben poslovni informacijski sistem za vodenje, upravljanje in razvoj podjetja, ki ga najamete kot rešitev v oblaku, s čimer se izognete začetni investiciji v nakup programa in strojne opreme.

PANTHEON je poslovni program, ki pokriva vse poslovne procese: od naročil in fakturiranja prek računovodstva in plač do upravljanja proizvodnje in poslovne analitike. Z vami je od majhnih začetkov, ko morda potrebujete le izdajo računov, do večjega podjetja z več podružnicami in mednarodnim poslovanjem.

Storitev je še posebej primerna za delo v računovodskih servisih, ki si vsakodnevno izmenjujejo podatke in dokumente s svojimi strankami. Prav tako je storitev primerna za novoustanovljena podjetja, ki se želijo čim prej posvetiti svoji dejavnosti, ne pa izgubljati časa in denarja z vzpostavitvijo poslovnega programa.

Ključne prednosti

  • hkraten dostop računovodskega servisa in stranke do iste baze optimizira delovni proces,
  • več časa za svetovanje in analize ter manj za vnos podatkov,
  • enostaven in hiter dostop prek interneta kjerkoli in kadarkoli,
  • varnost shranjenih podatkov,
  • dokumenti strank ne zapuščajo podjetja in se ne kopirajo​ nenadzorovano,
  • elektronsko arhiviranje podatkov,
  • brez stroškov nakupa in vzdrževanja strežnika ter potrebnih licenc,
  • brez investicije: uporabnik plača toliko, kolikor uporablja program,
  • prihranek časa in manj potnih stroškov,
  • fleksibilnost: danes 50, jutri 100 podjetij; danes 5, jutri 3, pojutrišnjem 7 sodelavcev.

LX LT RE SE GE ME MF
Blagajna
Naročila kupcev in dobaviteljem
Elektronsko in spletno poslovanje
Izdajanje in prejem računov
Potni nalogi
Zaloge in skladišča
Osnovna kadrovska evidenca
- personalna mapa
Carinska skladišča
Obračun DDV-ja
Poslovanje s tujino
Trošarinska skladišča
Računovodstvo
Osnovna sredstva
Servis
Obračun plač
Celotna kadrovska evidenca
Osnovna proizvodnja
Poslovna inteligenca -
prednastavljene nadzorne plošče
Poslovna inteligenca -
nadzorne plošče po meri
Poslovna inteligenca -
analize, poročila, načrtovanje
Proizvodnja -
planiranje
Proizvodnja -
terminiranje
Proizvodnja -
napredni delovni nalogi
Proizvodnja -
kosovnica z alternativami
​Zakupljen prostor1350 MB​350 MB​350 MB​500 MB​500 MB​500 MB​1 GB​
Mesečna naročnina brez DDV11,90 €22,90 €41,90 €52,90 €52,90 €59,90 €79,90 €

1Po presegu zakupljenega prostora glede na tip licence se zaračuna dodatni prostor v višini 3,99 € + DDV na dodatni 1 GB prostora. ​

LX

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Potni nalogi
  • Zaloge in skladišča
  • Osnovna kadrovska evidenca
    - personalna mapa

LICENCA 199 €

MESEČNA NAROČNINA 14,52 €

LT

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Potni nalogi
  • Zaloge in skladišča
  • Osnovna kadrovska evidenca
    - personalna mapa
  • Carinska skladišča
  • Obračun DDV
  • Poslovanje s tujino

LICENCA 199 €

MESEČNA NAROČNINA 27,54 €

RE

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Zaloge in skladišča
  • Carinska skladišča
  • Obračun DDV
  • Poslovanje s tujino
  • Trošarinska skladišča

LICENCA 899 €

MESEČNA NAROČNINA 51,12 €

SE

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Potni nalogi
  • Zaloge in skladišča
  • Osnovna kadrovska evidenca
    - personalna mapa
  • Carinska skladišča
  • Obračun DDV
  • Poslovanje s tujino
  • Trošarinska skladišča
  • Računovodstvo
  • Osnovna sredstva
  • Servis
  • Obračun plač
  • Celotna kadrovska evidenca
  • Osnovna proizvodnja
  • Poslovna inteligenca -
    prednastavljene nadzorne plošče

LICENCA 1099 €

MESEČNA NAROČNINA 64,54 €

GE

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Potni nalogi
  • Zaloge in skladišča
  • Osnovna kadrovska evidenca
    - personalna mapa
  • Carinska skladišča
  • Obračun DDV
  • Poslovanje s tujino
  • Trošarinska skladišča
  • Računovodstvo
  • Osnovna sredstva
  • Servis
  • Obračun plač
  • Celotna kadrovska evidenca
  • Osnovna proizvodnja
  • Poslovna inteligenca -
    prednastavljene nadzorne plošče
  • Poslovna inteligenca -
    nadzorne plošče po meri
  • Poslovna inteligenca -
    analize, poročila, načrtovanje

LICENCA 1099 €

MESEČNA NAROČNINA 64,54 €

ME

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Potni nalogi
  • Zaloge in skladišča
  • Osnovna kadrovska evidenca
    - personalna mapa
  • Carinska skladišča
  • Obračun DDV
  • Poslovanje s tujino
  • Trošarinska skladišča
  • Računovodstvo
  • Osnovna sredstva
  • Servis
  • Obračun plač
  • Celotna kadrovska evidenca
  • Osnovna proizvodnja
  • Poslovna inteligenca -
    prednastavljene nadzorne plošče
  • Poslovna inteligenca -
    nadzorne plošče po meri
  • Poslovna inteligenca -
    analize, poročila, načrtovanje

LICENCA 1499 €

MESEČNA NAROČNINA 73,08 €

MF/h4>

  • Blagajna
  • Naročila kupcev in dobaviteljem
  • Elektronsko in spletno poslovanje
  • Izdajanje in prejem računov
  • Potni nalogi
  • Zaloge in skladišča
  • Osnovna kadrovska evidenca
    - personalna mapa
  • Carinska skladišča
  • Obračun DDV
  • Poslovanje s tujino
  • Trošarinska skladišča
  • Računovodstvo
  • Osnovna sredstva
  • Servis
  • Obračun plač
  • Celotna kadrovska evidenca
  • Osnovna proizvodnja
  • Poslovna inteligenca -
    prednastavljene nadzorne plošče
  • Poslovna inteligenca -
    nadzorne plošče po meri
  • Poslovna inteligenca -
    analize, poročila, načrtovanje
  • Proizvodnja -
    planiranje
  • Proizvodnja -
    terminiranje
  • Proizvodnja -
    napredni delovni nalogi
  • Proizvodnja -
    kosovnica z alternativami

LICENCA 2299 €

MESEČNA NAROČNINA 97,48 €



Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: