Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

  • 1

    V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.

    MT6
  • 2

    Kliknite na uporabniško ime e-naslova, ki ga želite spremeniti.

    Moj Telekom Pravice1 Novo
  • 3

    V sklopu Internet > Elektronska pošta kliknite na svoj e-naslov. Pozor: e-naslov lahko spremenite 1-krat mesečno.

    Sprememba E Naslova Tocka3
  • 4

    V novem oknu spremite e-naslov in spremembo potrdite s klikom Naprej. Če je vnesen e-naslov že zaseden, vas sistem opozori.

    Sprememba E Naslova Tocka4
  • 5

    Svojo odločitev potrdite s klikom na Potrdi.

    Sprememba Gesla Tocka5
  • 6

    Ko uspešno spremenite svoj e-naslov, spremenite še nastavitve v poštnem odjemalcu, ki ga uporabljate (npr. Outlook). Oglejte si več informacij in nastavitve poštnih odjemalcev.

    Sprememba E Naslova 4

Če ste pozabili svoj e-naslov za prijavo v Moj Telekom, sledite navodilom za pozabljeno geslo. Vpišite e-naslov, za katerega mislite, da je pravi. Če e-naslov za ponastavitev gesla ne bo pravilen, vas bo Moj Telekom opozoril.
Poskusite lahko tudi s ponastavitvijo TID-a za svojo šifro naročnika SPP: izbris obstoječega profila in vzpostavitev novega.