Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Nakup mobi kartic

Na voljo so kartice Mobi v vrednostih:

  • 5 €
  • 10 €
  • 20 €

16-mestna številka za polnjenje računa Mobi je zapisana kartici Mobi. Na papirnati kartici pa se nahaja pod srebrno plastjo, ki jo odstranite.

Kartice Mobi kupite na prodajnih mestih po Sloveniji:

  • v Telekomovih centrih in posrednikih pri prodaji,
  • v E-trgovini,
  • na bencinskih servisih Petrola in poslovalnicah Pošte Slovenije,
  • na bankomatih in drugih prodajnih mestih, kjer vam jih natisnejo na blagajni.

Reklamacije

Reklamacije v zvezi z karticami Mobi lahko uveljavljate osebno v Telekomovih centrih ali pisno. Pisna reklamacija mora vsebovati: originalno kartico Mobi, ki jo reklamirate, kopijo SIM-kartice s pripadajočo PUK-kodo ali certifikat Mobi in račun oziroma potrdilo o nakupu kartice Mobi. V skladu s Splošnimi pogoji poslovanja na reklamacijo odgovorimo najpozneje v 15 dneh.

Pri odstranjevanju zaščitne plasti na kartici Mobi, pod katero se skriva 16-mestna številka, bodite previdni in ne uporabljajte ostrih predmetov.

Nakup kartic Mobi na bankomatih

Polnjenje Računa Mobi na bankomatih

Lastniki kartice BA lahko kartico Mobi kupite na bančnih avtomatih bank, ki so vključene v mrežo BA.

Na bančnih avtomatih BA, ki so označeni z nalepko Mobi, lahko kupite kartice Mobi za 5 €, 10 € in 20 €.

Nakup poteka podobno kot dvig gotovine:

  • Vstavite bančno kartico in vnesite svojo osebno številko bančne kartice. Na zaslonu se prikaže osnovni meni.
  • Izberite možnost GSM-KARTICA, v podmeniju izberite ponudnika storitve MOBITEL, nato želeno vrednost kartice Mobi.
  • Ko je storitev odobrena, vam bankomat natisne potrdilo o nakupu. Na izpisku so vsi podatki o opravljeni transakciji: datum, čas in namen transakcije, številka tekočega računa in znesek kupljene kartice Mobi, ki se odšteje z vašega tekočega računa. Na izpisku so navedeni tudi podatki o kartici Mobi: serijska številka, datum veljavnosti in 16-mestna števila za polnjenje (koda).

Račun Mobi napolnite na enak način kot s kartico Mobi.

Če na bančnem avtomatu pride do kakršnekoli napake (nečitljiv izpis, okvara tiskalnika ...), lahko 24 ur na dan pokličete klicni center Bankarta na številko: 01 583 41 84.