Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Navodila za priklop modema v optično omrežje

V paketu ste prejeli nov mrežni kabel UTP. Upravljavec omrežja OŠO je pri vas predhodno že vzpostavil optično povezavo in namestil svojo omrežno napravo ONT (Optical Network Terminal). To je optični omrežni terminal, ki je vmesnik med ponudnikom internetnih storitev (ISP) in vami, končnim uporabnikom.

Navodila v dokumentu PDF za tiskanje

1 OŠO Star Modem UTP KABEL

Navodilo za priklop obstoječega modema. Postopek je sledeč:

  • 1

    Preverjanje sinhronizacije naprave ONT z optičnim omrežjem

    To naredite tako, da preverite, ali lučka PON sveti neprekinjeno. Če lučka PON ne sveti, pokličite na 080 1000 ali nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.

    2 OŠO Stra Modem ONT Sveti
  • 2

    Povezovanje modema in naprave ONT

    Iz modema izključite kabel xDSL.

    3 OŠO Star Modem Izklop Xdsl Kabla

    Mrežni kabel UTP, ki ste ga prejeli v paketu, vključite v modem, v vhod WAN, na eni strani in v napravo ONT, v izhod LAN, na drugi strani.

    4 OŠO Star Modem UTP V WAV In LAN

    Pokazatelj, da je povezava med modemom in napravo ONT vzpostavljena, je, da lučka LAN na napravi ONT sveti.

    Če vhod WAN ni prost (če je zaseden z drugim kablom), je treba ta kabel prestaviti v drug vhod na modemu, na primer v vhod LAN.
    Če na modemu ni več prostih vhodov, svetujemo uporabo omrežnega stikala.

  • 3

    Povrnitev modema na tovarniške nastavitve

    Modem povrnite na tovarniške nastavitve tako, da držite tipko RESET 10 sekund oz. toliko časa, da vse lučke na modemu ugasnejo. Za pritisk tipke RESET uporabite zobotrebec ali podoben pripomoček.

    5 OŠO Star Modem Tovarniške Nastavitve

    Ko se modem ponastavi, začne samodejno vzpostavljati povezavo z optičnim omrežjem, kar lahko traja nekaj minut. Proces je končan, ko na modemu zasveti lučka WAN oz. BROADBAND.

    6 OŠO Star Modem WAN Sveti
  • 4

    Preverjanje podatkov za omrežje WiFi in pomoč

    Podatka za WiFi, kot sta ime omrežja in geslo, se običajno ne spremenita (ostaneta enaka). Če opazite, da ni tako, preverite nove podatke za omrežje WiFi in geslo na spodnji strani novega modema ali jih nastavite v Mojem Telekomu na oziroma s pomočjo digitalnega svetovalca Maksa.

    7 OŠO Star Modem Preverjanje WIFI

    Za več informacij nas pokličite na 080 1000 ali nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.