Pogosta vprašanja
Kako spremenim svoj elektronski naslov?
Kako naročim samostojen ali dodatni poštni predal?
Kako ukinem svoj dodatni poštni predal?
Kje v poštnem programu lahko popravim ime za prikaz?
Kaj lahko naredim, če poštni strežnik zavrača moje geslo?
Poštni odjemalec javlja napako strežnika. Kaj lahko naredim?
Sprejemanje pošte se ustavi pri določenem sporočilu. Kako odpravim napako?
Pri pošiljanju pošte se pojavi napaka »Relaying mail is not allowed«.
Kaj pomeni sporočilo »Your are over quota«?
Kako si lahko nastavim preusmeritev na drug elektronski naslov?
Kaj je psevdonim (alias) in kako ga pridobim?
Kaj je treba narediti za postavitev lastnega poštnega strežnika?
Kaj pomeni napaka »Server time-out« in kako jo lahko odpravim?
Ali lahko svojo elektronsko pošto pregledujem tudi prek internetnega brskalnika?
V podjetju uporabljamo NPS (navidezni poštni strežnik). Kolikšna je velikost poštnega predala?
V podjetju se zanimamo za NPS (navidezni poštni strežnik). Nam lahko posredujete več informacij?
Koliko e-sporočil se lahko pošlje naenkrat?
Kako veliko je lahko sporočilo, ki se pošilja prek strani http://posta.siol.net?
Kaj je nezaželena elektronska pošta (spam)?
Zakaj jo dobivam?
Kaj pa nezaželena e-pošta, ki vsebuje viruse?
Kako deluje zaščita pred nezaželeno elektronsko pošto, ki jo ponuja Telekom Slovenije?
Kaj je mapa Nezaželena pošta?
Zakaj sporočila, ki niso nezaželena, občasno končajo v mapi Spam?
Kako se zaščitim pred triki, ki jih uporabljajo pošiljatelji nezaželene e-pošte?
Kako se lahko izognem nezaželeni e-pošti?
Kako izpraznim poln poštni predal?
Pri pošiljanju pošte javi »Napaka: 553 Authentication is required to send mail«. Kaj to pomeni?
Kljub pravemu geslu se ne morem prijaviti v spletno pošto. Kaj naj storim?
Ne morem poslati e-pošte, poštni odjemalec mi javi: Onemogočeno pošiljanje, več info na 080 1000. Kaj naj storim?
Kaj pomenijo kratice SMTP, POP3 in IMAP?
Ali lahko povečam velikost poštnega predala?