Pogosta vprašanja
Kako spremenim svoj elektronski naslov?
Kako naročim poštni predal ali samostojni poštni predal?
Naročniki fiksnih paketov:
Ob sklenitvi naročniškega razmerja za storitve fiksnega paketa si uporabnik izbere želeni elektronski naslov z domeno siol.net ali siol.com. Vklop poštnega predala je možen v Mojem Telekomu, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali s klicem na 041 700 700. Uporaba poštnih predalov se zaračuna 1 EUR z DDV na mesec ne glede na število aktivnih poštnih predalov (do štiri). Osnovna velikost predala je 5 GB, glede na vaše potrebe pa je možna nadgradnja na 20, 40 ali 80 GB. Cenik nadgradenj si lahko ogledate tukaj.
Če niste naročnik fiksnega paketa:
Elektronski naslov z domeno siol.net ali siol.com lahko uporabljate kot samostojno storitev, tudi če niste naročnik fiksnega paketa pri Telekomu Slovenije. Osnovna velikost poštnega predala je 5 GB, glede na vaše potrebe pa je možna nadgradnja na 20, 40 ali 80 GB. Cenik nadgradenj si lahko ogledate tukaj. Samostojni poštni predal lahko vključite na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali s klicem na 041 700 700.
Kako izključim svoj poštni predal/samostojni poštni predal?
Če poštnega predala ne želite več uporabljati, ga lahko izključite na naslednji način:
Kje v poštnem programu lahko popravim ime za prikaz?
Kaj lahko naredim, če poštni strežnik zavrača moje geslo?
Z uporabniškimi podatki se poskušajte prijaviti na spletno pošto na naslovu posta.siol.net. Če bo vpis uspešen, pomeni, da sta uporabniško ime in geslo, ki ste ju vpisali, pravilna in da morate popraviti najverjetneje napačno vpisano geslo v programu za pošto. Nastavitve poštnega odjemalca si lahko ogledate tukaj, lahko pa se obrnete na našo 24-urno tehnično pomoč na telefonski številki 041 700 700, kjer vam bodo pri nastavitvah pomagali svetovalci.
Poštni odjemalec javlja napako strežnika. Kaj lahko naredim?
Verjetno gre le za napako pri nastavitvi strežnikov v vašem poštnem odjemalcu. Poštna strežnika za elektronsko pošto sta: pop.siol.net (POP3 - za prihajajočo pošto) in mail.siol.net (SMTP - za odhajajočo pošto). Oglejte si navodila za nastavitev poštnih odjemalcev. Lahko se obrnete tudi na našo 24-urno tehnično pomoč na telefonski številki 041 700 700.
Sprejemanje pošte se ustavi pri določenem sporočilu. Kako odpravim napako?
Pri pošiljanju pošte se pojavi napaka »Relaying mail is not allowed«.
Kaj pomeni sporočilo »Your are over quota«?
Kako si lahko nastavim preusmeritev na drug elektronski naslov?
Posredovanje pošte urejate v nastavitvah svojega poštnega predala na spletni strani posta.siol.net. Oglejte si navodila.
Kaj je psevdonim (alias) in kako ga pridobim?
Kaj je treba narediti za postavitev lastnega poštnega strežnika?
Kaj pomeni napaka »Server time-out« in kako jo lahko odpravim?
Ali lahko svojo elektronsko pošto pregledujem tudi prek internetnega brskalnika?
V podjetju uporabljamo NPS (navidezni poštni strežnik). Kolikšna je velikost poštnega predala?
V podjetju se zanimamo za NPS (navidezni poštni strežnik). Nam lahko posredujete več informacij?
Koliko e-sporočil se lahko pošlje naenkrat?
Kako veliko je lahko sporočilo, ki se pošilja prek strani http://posta.siol.net?
Kaj je nezaželena elektronska pošta (spam)?
Zakaj jo dobivam?
Kaj pa nezaželena e-pošta, ki vsebuje viruse?
Kako deluje zaščita pred nezaželeno elektronsko pošto, ki jo ponuja Telekom Slovenije?
Kaj je mapa Nezaželena pošta?
Zakaj sporočila, ki niso nezaželena, občasno končajo v mapi Spam?
Kako se zaščitim pred triki, ki jih uporabljajo pošiljatelji nezaželene e-pošte?
Kako se lahko izognem nezaželeni e-pošti?
Kako izpraznim poln poštni predal?
Pri pošiljanju pošte javi »Napaka: 553 Authentication is required to send mail«. Kaj to pomeni?
V poštnem odjemalcu na vašem osebnem računalniku ali mobilni napravi nastavite pravilne nastavitve za pošiljanje pošte Telekoma Slovenije prek poštnega strežnika mail.siol.net. Oglejte si navodila..
V primeru, da z dostopno točko Telekoma Slovenije uporabljate e-pošto drugega ponudnika (Gmail, Yahoo …), preverite, ali imate v nastavitvah strežnika SMTP vrata (port) nastavljena na 465 in vneseno uporabniško ime in geslo. Pogoj za uporabo opisanih nastavitev je, da vaš ponudnik e-pošte omogoča avtentikacijo SMTP.
Kljub pravemu geslu se ne morem prijaviti v spletno pošto. Kaj naj storim?
Zaradi suma zlorabe in širjenja nezaželene pošte smo začasno blokirali dostop do vašega poštnega predala.
Preverite, ali imate na računalniku nameščeno ustrezno varnostno opremo, kot je Varnostni paket Kaspersky. Nato opravite spremembo gesla za poštni predal. Oglejte si navodila za spremembo gesla.
Pravila pri vnosu novega gesla:
vsebuje naj črke (a-z, brez šumnikov) in števila, dolžina naj bo: 6-8 znakov, geslo se mora začeti s črko in vsebovati vsaj eno število, novo geslo mora biti drugačno od obstoječega.
Svetujemo tudi, da se odločite za geslo, ki ni podobno uporabniškemu imenu ali e-naslovu. Odsvetujemo uporabo gesel, kot so npr.: abc123, siol321, adsl2015 ...
Ko očistite računalnik z antivirusnim programom in zamenjate geslo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko številko 041 700 700 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si. Ponovno vam bomo omogočili uporabo e-pošte.
Ne morem poslati e-pošte, poštni odjemalec mi javi: Onemogočeno pošiljanje, več info na 041 700 700. Kaj naj storim?
Zaradi suma zlorabe in širjenja nezaželene pošte smo vam začasno onemogočili pošiljanje e-pošte.
Preverite, ali imate na računalniku nameščeno ustrezno varnostno opremo, kot je Varnostni paket Kaspersky. Nato opravite spremembo gesla za poštni predal. Oglejte si navodila za spremembo gesla.
Pravila pri vnosu novega gesla:
vsebuje naj črke (a-z, brez šumnikov) in števila, dolžina naj bo: 6-8 znakov, geslo se mora začeti s črko in vsebovati vsaj eno število, novo geslo mora biti drugačno od obstoječega.
Svetujemo tudi, da se odločite za geslo, ki ni podobno uporabniškemu imenu ali e-naslovu. Odsvetujemo uporabo gesel, kot so npr.: abc123, siol321, adsl2015 ...
Ko očistite računalnik z antivirusnim programom in zamenjate geslo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko številko 041 700 700 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si. Ponovno vam bomo omogočili pošiljanje e-pošte.
Kaj pomenijo kratice SMTP, POP3 in IMAP?
Ali lahko povečam velikost poštnega predala?
Po potrebi lahko nadgradite poštni predal na velikost 20, 40 ali 80 GB. Cenik za nadgradnje je dostopen tukaj. *Obstoječim uporabnikom je omogočena brezplačna nadgradnja poštnega predala s trenutne velikosti 100 MB, 1 GB ali 2 GB na 5 GB.