Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja
Kako aktiviram program zvestobe VALÚ KLUB na spletu?
Program zvestobe VALÚ KLUB lahko aktivirate na portalu Moj Telekom. Oglejte si navodila za aktivacijo programa zvestobe prek portala Moj Telekom.
Zakaj ne morem aktivirati popusta na računu?
Od zadnje aktivacije popusta na računu mora preteči najmanj 365 dni. Preverite tudi, ali imate zadostno število točk.
Moja mama ima premalo točk za vklop popusta na računu. Ji lahko prenesete točke iz mojega Programa zvestobe?
Prenos točk iz člana na člana žal ni mogoč.
Rad bi kupil televizor. Zakaj ga ne morem?
Prosimo, preverite, ali izpolnjujete naslednje pogoje za nakup:
Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v Programu zvestobe zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke.
Kako aktiviram program zvestobe VALÚ KLUB na mobitelu?
Registrirajte se v mobilno aplikacije VALÚ. V aplikaciji podrsajte v desno in prikazal se vam bo zaslon za včlanitev v VALÚ KLUB. Nato enostavno sledite navodilom.
Kje preverim, koliko VALÚ točk imam?
Če ste član VALÚ KLUBA in hkrati naročnik storitev Telekoma Slovenije, lahko stanje VALÚ točk preverite:
Če ste član VALÚ KLUBA, niste pa naročnik storitev Telekoma Slovenije, lahko stanje svojih VALÚ točk preverite:
Kakšna je veljavnost VALÚ točk?
Veljavnost VALÚ točk je 1 leto, in sicer do konca meseca, v katerem so bile pred enim letom pridobljene (npr. VALÚ točke so bile pridobljene 11. 10. 2020, njihova veljavnost se izteče 31. 10. 2021).
Kako pridobivam VALÚ točke?
VALÚ točke pridobivate z nakupi izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih. Kot naročnik Telekoma Slovenije dodatno pridobivate točke za aktivnosti, opredeljene v spodnji tabeli. Če ste uporabnik Mobi, pridobivate točke tudi za polnitve tistih številk Mobi, ki ste jih vključili v program zvestobe.
Natančna določila pridobivanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje VALÚ točk pri Telekomu Slovenije.
Kako lahko unovčim VALÚ točke?
Pridobljene VALÚ točke lahko unovčite pri plačilu dela ali celotnega zneska računa pri nakupu izdelkov v E-trgovini Telekoma Slovenije oz. v Telekomovih centrih ali jih zamenjate za popuste oziroma druge ugodnosti ki so na voljo (storitve Telekoma Slovenije, popust na računu, možnost nakupa izdelkov na 24 obrokov).
VALÚ točk ni mogoče zamenjati za denar.
Natančna določila unovčevanja VALÚ točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje VALÚ točk pri Telekomu Slovenije.
Sem dolgoletni član Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Kaj moram storiti, da se včlanim v program zvestobe VALÚ KLUB?
Storiti vam ni treba ničesar. Program zvestobe Telekoma Slovenije smo nadgradili in preimenovali v program zvestobe VALÚ KLUB. Kot član lahko ugodnosti koristite na enak način kot do sedaj, skladno z navodili. Če pa želite načine pridobivanja in unovčevanja točk razširiti, se registrirajte v VALÚ KLUB v mobilni aplikaciji VALÚ. Če si namestite mobilno aplikacijo VALÚ, se včlanite v VALÚ KLUB in nadgradite osnovni VALÚ profil v naprednega, pridobite 300 VALÚ točk, prav tako pa vam bodo dodatno na voljo ugodnosti izredne ponudbe VALÚ KLUBA.