Pogosta vprašanja Kaj je TViN? TViN je nova storitev Telekoma Slovenije. Je spletna televizija, ki jo lahko spremljamo tudi na mobilnih napravah. Ali je TViN na voljo samo naročnikom storitev Telekoma Slovenije?Ne. Določene vsebine so omejene za naročnike Telekoma Slovenije, del vsebin, kot sta TV-spored in Planet videoteka, pa so na voljo vsem uporabnikom.Kaj nudi TViN? Naročniki naše televizije lahko spremljate več kot 80 izbranih TV-programov (ki jih sicer lahko spremljate prek naše TV) in drugih vsebin – vedno in povsod na območju Slovenije. Med priljubljene programe, ki jih lahko spremljate na TViN-u, smo dodali tudi programski dodatek Eksplozivni. Po svojih potrebah si lahko nastavite tudi velikost predvajalnika in kakovost slike. Prek TViN-a lahko novi in obstoječi naročniki mobilnih paketov, paketov Mobilnega interneta ali fiksnega interneta spremljate programe, ki so v opciji Risanke in opciji Eksplozivni. Na opcije se je mogoče naročiti prek portala Moj Telekom in na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. S funkcijo Ogled nazaj si lahko ogledate najbolj priljubljene TV-programe za 72 ur nazaj. Omenjeno funkcijo ima vključenih 30 programov.Storitev Snemalnik na daljavo omogoča, da prek spletnega mesta in mobilne aplikacije TViN na BOX-u nastavite snemanje priljubljenih televizijskih oddaj in filmov, tudi ko ste zdoma. Pobrskajte po bogato založenih videotekah, kjer boste zagotovo našli film za vsako priložnost in vsak okus.TV-spored vam na računalniku, tablici ali mobitelu ponuja pregled celotne programske TV-sheme naše televizije. Omogoča tudi nastavitev snemanja na daljavo, opomnikov za oddaje in dodajanje priljubljenih programov. TV-spored lahko pregledujete tudi neposredno v predvajalniku med gledanjem oddaje.Če želite v televiziji uživati na mobilnih napravah s sistemom Android ali iOS, si lahko na mobitel ali tablico namestite aplikacijo TViN. Aplikacijo za naprave z operacijskim sistemom Android si lahko prenesete iz trgovine Google Play. Aplikacijo za mobitele in tablice z operacijskim sistemom iOS najdete v App storu. Aplikacijo za Windows Phone lahko prenesete iz Windows Phone Store.Kako si lahko ogledam TViN? Dostop do TViN-a je mogoč prek računalnika, tablice ali mobitela. Poleg spletne aplikacije, do katere dostopate prek naslova www.tvin.si, je TViN dostopen tudi prek mobilnih aplikacij za operacijska sistema Android, iOS in za Windows Phone. Dostop do TV-programov in vsebin na izposojo v TViN-u je, ne glede na način dostopa, na voljo uporabnikom, ki imate veljavno uporabniško ime in geslo za Moj Telekom. Uporabniške podatke vpišite v aplikacijo, ko vam ponudi okence za vnos. Dostop do TV-programov je še dodatno omejen na naročnike TV-storitev. Spremljate lahko TV-programe iz programske sheme, na katero ste naročeni. Kako pridem do uporabniških podatkov za Moj Telekom? Uporabniški račun za Moj telekom imajo lahko naročniki storitev Telekoma Slovenije in ostali. Ustvarite ga na portalu Moj Telekom https://moj.telekom.si/. Za uporabo TViN-a je treba imeti v računu Moj Telekom povezana tudi računa za fiksne in mobilne storitve. Kakšne so zahteve za uporabo spletne aplikacije?Za uporabo spletne aplikacije potrebujete spletni brskalnik. Priporočamo uporabo brskalnika Mozilla Firefox, Google Chrome ali MS Edge. TViN v brskalniku MS Explorer ne deluje. Za ogled vsebin prek računalnika potrebujete internetno povezavo z vsaj 512 Kb/s, za uporabo mobilnih aplikacij pa je potrebna internetna povezava z vsaj 300 Kb/s.Kakšne so zahteve za uporabo mobilne aplikacije?Za uporabo mobilne aplikacije potrebujete: Android – verzije višje kot 5.x. Aplikacijo najdete v Google Playu. iOS – verzija 3.2 ali višji. Aplikacijo najdete v App storu.Za ogled vsebin potrebujete internetno povezavo z vsaj 300 Kb/s.Kakšni stroški so povezani z ogledom vsebin prek mobilnih naprav?Od 24. septembra 2015 dalje se prenos podatkov pri uporabi storitev TViN in TViN Shramba odšteva od zakupljenih količin podatkov oziroma se obračunava po tarifi naročniškega ali predplačniškega paketa uporabnika. Uporabnikom, ki v naročniškem paketu nimate vključenih količin za prenos podatkov, predlagamo dodatni zakup storitev Mobilni internet.Kakšna je cena uporabe TViN? TViN je za naročnike paketa s TV in paketov Modri, Trio in TopTrio brezplačen. Spremljate lahko TV-programe iz programske sheme, na katero ste naročeni. Prek TViN-a lahko novi in obstoječi naročniki mobilnih paketov, paketov Mobilnega interneta ali fiksnega interneta spremljate programe, ki so v opciji Risanke in opciji Eksplozivni. Na opcije se je mogoče naročiti prek portala Moj Telekom in na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Naročnikom drugih fiksnih storitev in naročnikom mobilnih storitev pa je omogočen brezplačen dostop do TV-sporeda, Planet videoteke vsebin za izposojo in do izposoje filmov iz spletne videoteke DKino (izposoja in ogled vsebin se plača po ceniku).Ostali uporabniki imajo brezplačen dostop do TV-sporedov z možnostjo dodajanja najljubših programov in opomnikov. Kakšna je programska shema spletne televizije TViN?Aktualno programsko shemo TViN si oglejte tukaj. Zakaj kljub prijavi v TViN ne vidim TV-programov?Uporaba storitve TViN je odvisna od posameznega naročniškega paketa. Dostop do TV-programov imajo le naročniki TV, naročniki paketov TopTrio in naročniki opcije Risanke in Eksplozivni, ki imajo na portalu Moj Telekom povezano svoje razmerje. Naročniki TV in paketov TopTrio lahko spremljate TV-programe iz programske sheme, na katero ste naročeni.Koliko članov družine lahko istočasno uporablja TViN? Poleg spremljanja TV prek TV-komunikatorja je mogoče TV-programe na TViN-u spremljati na 3 napravah hkrati (prenosniku, tablici ali pametnem telefonu). Na katerih napravah Android deluje TViN?TViN deluje na napravah z operacijskim sistemom Android (verzije višje kot 5.x). Aplikacijo si lahko prenesete iz Google Playa.TViN deluje tudi na napravah iOS – verzija 3.2 ali višji. Aplikacijo najdete v App Storu. Ali boste tudi nam, naročnikom kabelskih programov, omogočili ogled TV-programov na TViN-u?Ne, TViN je na voljo naročnikom televizije. Na koliko napravah hkrati lahko spremljam TViN?TViN lahko spremljate na treh napravah hkrati (na mobitelu oz. na računalniku oz. tablici).Nimam modema, ki podpira WiFi. Kaj lahko naredim?Dostop prek WiFi si lahko zagotovite z napravo - WiFi-točko ali z brezzičnim usmerjevalnikom. Ali TViN deluje v tujini?Naročniki storitev televizije lahko TV-programe (vključene v programsko shemo in TViN) s pomočjo storitve TViN na mobitelu, tablici ali računalniku spremljajo tudi med gostovanjem v drugih omrežjih držav članic EU.Kakšna je količina prenesenih podatkov pri uporabi aplikacije TViN?Kakovost slike se samodejno prilagaja glede na hitrost internetne povezave - višja hitrost omogoča boljšo sliko in porabi več podatkov (višji profil).Okvirne vrednosti: Prenesenih podatkov/maksimalno Prenos (kb/s)Poraba (MB/min.) Poraba (MB/uro)Profil 1 (320 x 180)441 kb/s3,23 MB193,66 MBProfil 2 (640 x 360)1064 kb/s7,79 MB467,64 MBProfil 3 (854 x 480)1685 kb/s12,34 MB740,58 MBProfil 4 (1024 x 576)2720 kb/s19,92 MB1195,48 MBProfil 5 (1280 x 720) 4791 kb/s35,09 MB2105,29 MB Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.