Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Kakovost in hitrost prenosa podatkov prek vmesnikov Ruckus sta v največji meri odvisna od medsebojne razdalje in razmer na radijski frekvenci 2,4 GHz, na kateri komunicirajo. Motnje lahko povzročajo druga brezžična omrežja, zato je priporočljivo vmesnike Ruckus postaviti čim dlje od brezžičnega usmerjevalnika, modema in drugih naprav, ki oddajajo elektromagnetno valovanje.
Uporabnikom na optičnih povezavah je uporaba vmesnikov Ruckus za prenos IP-televizijskega signala odsvetovana. Kompleta Ruckus MF3811 in VF3825 namreč podpirata starejši brezžični standard WiFi 3 (802.11g), ki sicer omogoča teoretične hitrosti do 54 Mbit/s, vendar v praktični rabi v idealnih radijskih pogojih prenos podatkov ne presega 20 Mbit/s. Pasovna širina IP-televizijskih programov na optičnih povezavah lahko presega razpoložljivo prepustnost, ki jo ponujajo vmesniki Ruckus.
Na sliki napravi Ruckus so s številkami označene lučke, razlago stanja lučk pa najdete v spodnji tabeli.
Vmesnika Ruckus (pri modemu in pri TV-komunikatorju) izklopite iz električne vtičnice in ju čez nekaj sekund priklopite nazaj.
Ko lučka 1 (antene) na oddajnem vmesniku Ruckus pri modemu stalno sveti, je pripravljen za delovanje. Za delovanje morajo na oddajnem in sprejemnem vmesniku pri TV-komunikatorju Ruckus svetiti lučke 2 (napajanje), 3 (lokalno omrežje) in 4 (brezžično omrežje).
Lučka 5 (kakovost signala) prikazuje, ali so pogoji za prenos televizijskega signala optimalni. Če lučka 5 utripa ali se pojavljajo motnje v delovanju televizije, vmesnike Ruckus postavite čim dlje od preostalih naprav, ki lahko vplivajo na delovanje – modem, brezžični usmerjevalnik ali druge naprave, ki oddajajo radijski signal.
Če se še pojavljajo motnje v delovanju televizije, TV-komunikator z modemom povežite neposredno z mrežnim kablom in tako preverite, ali je težava v prenosu podatkov prek vmesnikov Ruckus. Za povezavo naprav lahko uporabite tudi sistem PLC, ki podatke prenaša prek obstoječega električnega omrežja. Več o sistemu PLC.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*