• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO

      Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Brezplačna zamenjava starega TV-komunikatorja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Brezplačna zamenjava starega TV-komunikatorja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Televizija
  • NEO
  • Pogosta vprašanja
Stage
Page Content

Pogosta vprašanja

Splošna vprašanja o NEO

Kaj je NEO?
NEO je platforma za pametno življenje, ki uporabnikom prinaša le najboljše in v domove prinaša popolnoma novo izkušnjo pametnega življenja, saj na enem mestu povezuje najboljše rešitve za dom in zabavo: preprosto spremljanje in napredno iskanje vsebin, enostavno upravljanje pametnih naprav, opravljanje nakupov prek TV-zaslona, kmalu pa sledi še igranje priljubljenih igric.
Koliko stane NEO Smartbox?
Za uporabo vseh funkcionalnosti, ki jih prinaša platforma NEO, potrebujete NEO Smartbox. Ta je za nove naročnike brezplačen, obstoječi uporabniki pa za zamenjavo obstoječega TV-komunikatorja z novim NEO Smartboxom plačate strošek izdaje novega TV-komunikatorja, ki znaša 10,95 EUR.
Sem naročnik paketa Modri Svet. Ali lahko dobim NEO Smartbox?
NEO Smartbox lahko dobite v vseh paketih, ki vsebujejo storitev IP-televizije. Za informacije o ponudbi pokličite naše svetovalce na 080 8000, nam pišite na info@telekom.si ali nas obiščite v Telekomovih centrih in pri pooblaščenih prodajnih posrednikih.
Lahko spletni portal NEO.io pred sklenitvijo naročniškega razmerja tudi testiram?
Seveda. Obiščite https://neo.io/prijava in se prijavite za 14-dnevno poskusno obdobje. Prijavite se lahko z istim e-naslovom in geslom, kot ju uporabljate za Moj Telekom, ali pa pridobite začasno geslo za dostop.
Ali lahko pametne naprave v svojem domu namestim sam?
Seveda, vse naprave lahko namestite sami. Vsem so priložena tudi navodila za namestitev in uporabo. Navodila najdete tudi v opisu posamezne naprave na našem spletnem mestu. Vse naprave preprosto upravljate prek NEO Smartboxa in z uporabo aplikacije NEO, ki je na voljo v trgovini Play in AppStore. Pametne naprave v vašem domu ne bodo delovale brez NEO Smartboxa.

Uporaba NEO Smartboxa, aplikacije in spletnega mesta NEO.io

Težavo imam z razumevanjem in uporabo menija, kaj lahko naredim?
Predlagamo, da nas pokličete na brezplačno številko 080 1000, na kateri vam bo pri rešitvi težave pomagal naš svetovalec. Na voljo je tudi možnost oddaljene povezave na vaš TV-komunikator NEO Smartbox, pri čemer vam svetovalec pomaga pri uporabi/navigaciji po posameznih sklopih, tako da vam podaja navodila, vi pa jim sledite s pomočjo daljinca.
Kaj pomeni »Čarovnik za IR« (upravljanje TV z daljincem NEO)?
Čarovnik za IR vam omogoči, da vse upravljate z enim daljincem: povežite svoj televizor z daljincem NEO in vklop/izklop ter glasnost TV-sprejemnika upravljajte samo z daljincem NEO.
V nastavitvah NEO Smartboxa izberite sklop Vizitka in prek gumba Čarovnik za IR sledite navodilom za povezavo TV-sprejemnika in daljinca NEO.
Ali lahko odstranim aplikacije oziroma namestim dodatne aplikacije na NEO Smartbox?
Odstranitev aplikacij in namestitev dodatnih aplikacij na NEO Smartboxu nista mogoči.
Ali ima NEO Smartbox WiFi?
Da, za še boljšo pokritost WiFi-signala v vašem domu omogoča NEO Smartbox dostopno točko WiFi, tako da se naprave povežejo v omrežje WiFi prek NEO Smartboxa. Dostopna točka WiFi na NEO Smartboxu je zelo uporabna predvsem v primerih, ko se modem nahaja v drugem prostoru in je zaradi različnih vzrokov WiFi-signal oslabljen. Dostopno točko WiFi lahko vključite v nastavitvah NEO Smartboxa v sklopu Omrežje.
Kako deluje glasovno iskanje?
NEO Smartbox razume slovensko in angleško, le v daljinec govorite razločno. Glasovno upravljanje deluje, ko na daljincu pritisnete in držite gumb z mikrofonom ter poveste npr. kaj želite gledati (primer: »Planet TV«), in šele nato spustite gumb. NEO Smartbox bo takoj preklopil na želeni program. Za vas smo pripravili tudi videonavodila: NEO – kako deluje glasovno upravljanje.
 

Z glasovnim iskanjem lahko z daljincem NEO poiščete ime serije, program, igralca, film, aplikacijo in še mnogo drugega. Preverite, kaj vse omogoča glasovno upravljanje na NEO – kako upravljati z glasovnimi ukazi – YouTube.
 
Z glasovnim upravljanjem lahko prek daljinca vključite in izključite luči in druge naprave vašega Pametnega doma, ki ga napaja NEO Smartbox. Preverite več o Pametnem domu.
Ali lahko z ogledom oddaje, ki sem jo prenehal gledati na televizorju, nadaljujem tudi na drugih napravah?
Da, z ogledom lahko nadaljujete tudi na drugi napravi, npr. računalniku ali mobitelu, in sicer na tistem mestu, kjer ste z ogledom oddaje prenehali. Vsebine, ki jih niste pogledali do konca, so na voljo v sklopu Knjižnica. Več si oglejte v kratkem videu NEO – nadaljuj z ogledom na mobitelu hitri meni.
 
Rad gledam trilerje. Ali mi lahko NEO Smartbox priporoči filme in serije tega žanra?
Seveda, zato je pomembno, da v začetnih korakih nastavljanja NEO Smartboxa podate soglasje za uporabo Priporočil. Na NEO Smartboxu je tudi možnost, da ob posamezni seriji ali filmu označite, ali vam je serija všeč ali ne. Tako vam bo NEO Smartbox še lažje priporočil najboljše vsebine iz nabora po vašem okusu. Uporabite glasovni ukaz »Dolgčas mi je« in preglejte nabor vsebin, ki jih je NEO Smartbox izbral za vas.
Prek menija Moj TV pa lahko dostopate do filmov in serij vseh zvrsti, kot so npr. trilerji, kriminalni, romantični, risani filmi in še mnogo drugega.
Ali lahko svojemu otroku omogočim ogled le tistih risank, ki so primerne za njegova leta?
Da, to je prednost NEO Smartboxa. Otroški park ponuja neskončne ure zabave za vašega otroka. Vsebine so v Otroškem parku razdeljene v starostne skupine, kar vam omogoča zaklep vsebine, primerne za vašega otroka, s kodo.
 

Tako bo vaš otrok lahko spremljal le risanke, ki so primerne za njegovo starost. Izhod iz Otroškega parka brez uporabe kode ni mogoč, kar pomeni, da je onemogočeno tudi prehajanje na druge TV-programe.
 
Ali NEO Smartbox podpira teletekst?
Da, NEO Smartbox na izbranih programih omogoča tudi teletekst. Do teleteksta (TXT) pridete s pritiskom tipke OK na daljincu. Prikaže se vrstica s časovnico. Izberite gumb TXT. Nekateri programi imajo zaradi funkcije Hitri preklop programa (na primer SLO 1 in SLO 2) zamik pri prikazu vsebine teleteksta (zamik do 30 sekund).
Kako naročim programsko opcijo na NEO Smartboxu?
Za naročilo programske opcije (npr. HBO Premium, Minimax+, Pickbox in druge) prek NEO Smartboxa v meniju Moj TV (daljši pritisk tipke s simbolom hiške) izberite ikono za Nastavitve (ikona s simbolom zobnika). V Nastavitvah se pomaknite na sklop Račun. Tukaj je na voljo nekaj podatkov o vašem naročniškem paketu, spodaj pa so navedene vse programske opcije, ki so vam na voljo za naročilo.

Programsko opcijo naročite tako, da se pomaknete na izbrano opcijo, kliknete gumb Naročite zdaj (za x €/mesečno). Vmesnik zahteva še vpis PIN-kode. Po vnosu pravilne PIN-kode se na zaslonu izpiše obvestilo Nakup v teku. Ko je nakup opravljen, so vsebine naročene opcije že na voljo za ogled.

Nakup opcije je možen tudi prek vsebine, ki jo najdete v priporočilih ali med »Najbolj gledanimi«. S klikom na vsebino lahko pregledate podrobnosti posamezne vsebine. S klikom na gumb »Naroči« boste preusmerjeni na stran za nakup/naročilo izbrane opcije.
Ali lahko razvrstim TV-programe po svojem vrstnem redu?
Seveda. Vrstni red programov lahko urejate prek Smartboxa NEO, v mobilni aplikaciji NEO ali prek spletnega mesta NEO.io. Oglejte si navodila.
Kje lahko najdem prilagojeno zvočno pot za slabovidne in na katerih programih je omogočena?
TV-programa SLO 1 HD in SLO 2 HD omogočata prilagojeno zvočno pot za slabovidne. Za vklop pritisnite tipko OK na daljincu. V časovnici izberite gumb za podnapise (oblaček) in nato jezik "finščina".
Več informacij o dodatnem zvočnem signalu je na voljo na spletni strani rtvslo.si.
Ali lahko TV-programe spremljam v aplikaciji NEO in na spletnem mestu neo.io?
Da, TV-programe lahko spremljate tudi v aplikaciji NEO in na spletnem mestu neo.io. Naročniki paketov s televizijo se prijavite z e-naslovom in geslom za Moj Telekom. Število programov je odvisno od vaše programske sheme. Če še niste naročnik fiksnih storitev, se lahko prijavite za 30-dnevno brezplačno poskusno obdobje na neo.io.
Koliko vsebin lahko posnamem prek NEO Smartboxa?
Prek NEO Smartboxa lahko posnamete do 100 ur vsebin. Ko bo prostor za posnetke poln, vas bo NEO Smartbox o tem obvestil.
Ali lahko posnamem le del oddaje?
Posneti je mogoče le celo oddajo.
Koliko časa je na voljo posneta oddaja?
Posneta oddaja je za ogled na voljo do 30 dni od dneva oddaje in ne od dneva snemanja. Če se je torej oddaja prvič predvajala pred 5 dnevi, bo na voljo še naslednjih 25 dni.

Tehnična vprašanja o NEO

Ali je na voljo nadgradnja programske različice NEO Smartboxa?
NEO je sistem, ki ga nenehno posodabljamo in izboljšujemo za vas. Zato vas NEO na zaslonu obvesti, ko je na voljo nova programska različica za vaš NEO Smartbox. Obvestilo o nadgradnji se nahaja tudi pod ikono »zvonček« v zgornjem desnem kotu menija Moj TV. Predlagamo, da posodobitev izvedete takoj.
Doma imam Ikeino pametno žarnico. Ali jo lahko povežem v aplikacijo NEO?
Za storitev Pametni dom vam svetujemo uporabo senzorjev iz naše ponudbe, saj so ti prilagojeni platformi NEO. Priklopite pa lahko tudi Ikeine pametne žarnice, kot sta White Dimmable E27 in White Dimmable E14, vendar obstaja možnost, da niso podprte vse funkcionalnosti, ki jih žarnica omogoča.
Na NEO Smartbox želim priklopiti hišni kino/slušalke.
Slušalke priklopite brez težav, saj je vhod širok 3,5 mm. Za priklop na hišni kino prek optičnega kabla potrebujete pretvornik 3,5 mm z vhodom AUX (primer).
Ali lahko na NEO Smartbox priklopim še kakšno napravo bluetooth (BT)?
Vmesnik bluetooth je namenjen izključno komunikaciji daljinca z NEO Smartboxom. Priklop drugih naprav (na primer zvočni pretvorniki ali tipkovnice) ni možen.
Kakšne so zahteve za uporabo spletne aplikacije neo.io?
Za uporabo spletne aplikacije neo.io potrebujete spletni brskalnik. Priporočamo uporabo brskalnika Mozilla Firefox, Google Chrome ali Microsoft Edge. NEO.io v brskalniku Microsoft Explorer ne deluje pravilno. Za ogled vsebin prek računalnika potrebujete internetno povezavo z vsaj 512 Kb/s, za uporabo mobilnih aplikacij pa je potrebna internetna povezava z vsaj 300 Kb/s.

Odprava napak

Kako najhitreje odpravim napako NEO Smartbox?

Običajni način za odpravljanje težav je ponovni zagon TV-komunikatorja NEO Smartbox. Napravo za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in jo nato ponovno vklopite.
Če ste TV-komunikator NEO Smartbox ponovno zagnali in se še vedno soočate s težavami, preverite, kako ste NEO Smartbox povezali s komunikacijskim prehodom (modemom) in televizorjem. Prepričajte se, da so vtiči v pravih vtičnicah, da kabli povezujejo naprave, ki naj bi jih povezovali, in da so vse te naprave vključene.

Kako ponastavim NEO Smartbox na tovarniške nastavitve?

Ponastavitev na tovarniške nastavitve izvedete skozi sklop Nastavitve. Dostop do nastavitev je možen prek hitrega menija s krajšim pritiskom na tipko Domov na daljincu. Tu izberete Moj TV, nato pa se s smernimi tipkami premaknete v zgornji desni kot in izberete ikono z zobnikom (nastavitve). Drug način je z daljšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, v zgornjem desnem kotu pa izberete ikono z zobnikom. V Nastavitve lahko dostopite tudi prek glasovnega ukaza, tako da izgovorite »nastavitve«. Ne pozabite spustiti tipke z mikrofonom. S smernimi tipkami se pomaknete na razdelek Vizitka, kjer na dnu izberete možnost Ponastavitev naprave.

NEO Smartbox nima vzpostavljene mrežne in internetne povezave - kaj lahko naredim?

Na TV-zaslonu se pojavi opozorilo, da je povezava prekinjena.

Preverite, ali je mrežni kabel vključen v TV-komunikator NEO in modem. Po vklopu mrežnega kabla bo NEO Smartbox samodejno preveril povezavo. Če se to ne zgodi, na daljincu pritisnite tipko Meni ali ponovno zaženite NEO Smartbox, tako da ga izklopite iz elektrike, počakate 5 sekund in ga ponovno vklopite.

NEO Smartbox nima dostopa do interneta - kaj lahko naredim?
Na TV-zaslonu se pojavi opozorilo: Povezava je prekinjena.

Modem nima vzpostavljene internetne povezave ali pa je bila ta prekinjena. Ponovno vzpostavitev povezave oziroma preverjanje povezave sprožite s pritiskom na tipko Meni na daljincu (tipko pritisnite večkrat). Če bo povezava uspešna, bo lučka za stanje interneta zasvetila zeleno.


Na televizijskem zaslonu ne vidim ničesar - kaj lahko naredim?

Preverite, ali je TV-komunikator NEO Smartbox priklopljen na električno omrežje in ali deluje. Če je NEO Smartbox priklopljen v električno omrežje, sveti signalna lučka na sprednji strani TV-komunikatorja.

Preverite, ali je TV-komunikator NEO Smartbox pravilno povezan z vašim televizorjem.

Preverite, ali ste na televizorju izbrali prikaz slike s pravilnega vhoda ali vira. Pritisnite tipko Input ali Source (oznaka je odvisna od proizvajalca televizorjev) na daljincu televizorja in izberite vhod, v katerega ste vklopili TV-komunikator NEO Smartbox (npr. HDMI ali AV).

Kaj naredim, če se daljinec ne odziva ali je prenehal delovati?

Če se LED-dioda ob pritisku tipk na daljincu ne vključi, je treba zamenjati baterije (LED-lučka je rdeča ali zelena). Baterije, ki jih potrebujete, so vrste AAA. Stanje baterije v daljincu lahko preverite tudi v sklopu Nastavitve in pri izbiri menija Vizitka.


Uporabnik ne more spreminjati glasnosti

V nastavitvah zvoka je izbrana nastavitev za hišni kino. Zadržite tipko s hiško > Nastavitve > Zvok in video > Privzeta nastavitev zvoka. Tu izberite Digitalni stereo. Za hišni kino spreminjate glasnost na TV-komunikatorju NEO Smartbox.


Ko prižgem televizor in NEO Smartbox, slišim samo zvok, slike pa ne vidim. Izpiše se "Ni signala". Kaj je narobe?

Zelo verjetno je, da je na televizorju izbran napačen izhod (Source > HDMI), zvok pa se predvaja prek neke druge zunanje naprave (domači kino, soundbar ...).


Ne deluje mi ogled nazaj. Kaj lahko naredim?
Predlagamo, da ponovno zaženete NEO Smartbox. Ponovni zagon lahko izvedete z glasovnim ukazom "ponovni zagon" ali "resetiraj" ali pa "izklop/vklop". Po ponovnem zagonu preverite delovanje funkcije ogleda nazaj. V primeru težav nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si in sporočite, kateri TV-program ste gledali, katero vsebino ste želeli pogledati za nazaj in kaj se vam je izpisalo na zaslonu.
Kako najhitreje odpravim napako na NEO Smartboxu?
Največ težav pri delovanju TV-komunikatorja NEO Smartbox lahko odpravite s ponovnim zagonom TV-komunikatorja. Ponovni zagon izvedete tako, da NEO Smartbox za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ga nato ponovno vklopite. Ponovni zagon lahko izvedete tudi z glasovnim ukazom "ponovni zagon", "resetiraj" ali "izklop/vklop".
Če ste TV-komunikator NEO Smartbox ponovno zagnali in se še vedno soočate s težavami, preverite, ali je prišlo do spremembe v napeljavi, ki bi lahko povzročala težave. Prepričajte se, da so vtiči v pravih vtičnicah, da kabli povezujejo naprave, ki naj bi jih povezovali, in da so vse te naprave vključene. Povezavo med NEO Smartboxom, modemom in televizijo preverite tukaj.
Če so težave še vedno prisotne, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, ki vam jih bo pomagal odpraviti.
Kako NEO Smartbox ponastavim na tovarniške nastavitve?
POMEMBNO: Ob ponastavitvi NEO Smartboxa se poleg drugih nastavitev izbrišejo tudi vse dodane naprave za pametni dom.

Ponastavitev na tovarniške nastavitve izvedete v sklopu Nastavitve, do katerega dostopate na tri načine:

1. Z glasovnim ukazom
V daljinec izgovorite »nastavitve«. S smernimi tipkami na daljincu se pomaknite na razdelek Vizitka, kjer na dnu izberete možnost Ponastavitev naprave.

2. Prek hitrega menija
Do hitrega menija dostopate s krajšim pritiskom na tipko Domov na daljincu. V hitrem meniju izberite Moj TV, nato pa se s smernimi tipkami premaknite v zgornji desni kot in izberite ikono z zobnikom (nastavitve). S smernimi tipkami na daljincu se pomaknite na razdelek Vizitka, kjer na dnu izberete možnost Ponastavitev naprave.

3. Prek menija Moj TV
Z daljšim pritiskom tipke Domov na daljincu se vam na zaslonu prikaže meni Moj TV, prek katerega lahko v zgornjem desnem kotu izberete ikono z zobnikom. S smernimi tipkami na daljincu se nato pomaknite na razdelek Vizitka, kjer na dnu izberete možnost Ponastavitev naprave.
Na zaslonu se je pojavilo opozorilo, da je povezava prekinjena – kaj lahko storim?
Ste morda med NEO Smartboxom in modemom kaj spreminjali ali premikali? Morda je ob tem prišlo do izklopa mrežnega kabla. Preverite, ali sta NEO Smartbox in modem med seboj povezana z mrežnim kablom. Če nista, vklopite mrežni kabel in komunikator bo samodejno preveril povezavo. Če je ni preveril, na daljincu pritisnite tipko Meni ali ponovno zaženite NEO Smartbox, tako da ga izklopite iz elektrike, počakate 10 sekund in ga ponovno vklopite.



Če so težave še vedno prisotne, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, ki vam jih bo pomagal odpraviti.
Na televizijskem zaslonu ne vidim ničesar – kaj lahko storim?
Je NEO Smartbox priklopljen v električno omrežje? Če je NEO Smartbox priklopljen v električno omrežje, na sprednji strani sveti signalna lučka NEO.

Če lučka sveti, preverite, ali je NEO Smartbox pravilno povezan s televizorjem. Težava je lahko v izbiri pravilnega vhoda oziroma vira signala. Na daljincu TV-sprejemnika pritisnite tipko Input ali Source (oznaka je odvisna od proizvajalca televizorjev) in izberite vhod, v katerega ste vklopili NEO Smartbox (npr. če je NEO Smartbox priključen v HDMI1, potem na televizorju izberite vhod HDMI1).

Če so težave še vedno prisotne, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, ki vam jih bo pomagal odpraviti.
Kaj naredim, če se daljinec ne odziva ali je prenehal delovati?
Če LED-dioda na zgornji strani daljinca NEO ob pritisku katerekoli tipke na daljincu ne utripne, je treba zamenjati baterije (LED-lučka je rdeča ali zelena). Baterije, ki jih potrebujete, so vrste AAA. Če po menjavi baterije daljinec še vedno ne deluje, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, pokličite svetovalce na številko 080 1000 ali pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Kaj naredim, če ne morem spreminjati glasnosti?
V nastavitvah zvoka je izbrana nastavitev za hišni kino. Zadržite tipko s hiško > Nastavitve > Zvok in video > Privzeta nastavitev zvoka. Tu izberite Digitalni stereo. Za hišni kino spreminjate glasnost na TV-komunikatorju NEO Smartbox. NEO Smartbox pa imate lahko povezan s svojim televizorjem prek IR-povezave (če spremenite glasnost, utripne rdeča LED-dioda namesto zelene). Preverite, ali ste z daljincem za televizor izklopili zvok (tipka mute ali prekrižan zvočnik na daljincu).
Ko vklopim televizor in NEO Smartbox, slišim samo zvok, slike pa ne vidim. Izpiše se "Ni signala". Kaj je narobe?
Zelo verjetno je, da je na televizorju izbran napačen izhod (Source > HDMI), zvok pa se predvaja prek neke druge zunanje naprave (npr. domači kino, soundbar ...). Za odpravo težave na daljincu TV-sprejemnika pritisnite tipko Input ali Source (oznaka je odvisna od proizvajalca televizorjev) in izberite vhod, v katerega ste vklopili NEO Smartbox (npr. če je NEO Smartbox priključen v HDMI1, potem na televizorju izberite vhod HDMI1).
Ne deluje mi ogled nazaj. Kaj lahko naredim?
Predlagamo, da ponovno zaženete NEO Smartbox. Ponovni zagon izvedete tako, da NEO Smartbox za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ga nato ponovno vklopite.

Ponovni zagon lahko izvedete tudi z glasovnim ukazom "ponovni zagon", "resetiraj" ali "izklop/vklop".

Po ponovnem zagonu preverite delovanje funkcije ogleda nazaj. V primeru, da težava ni odpravljena, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si. Sporočite nam, kateri TV-program ste gledali, katero vsebino ste želeli pogledati za nazaj in kaj se je izpisalo na TV-zaslonu.
Manjka mi TV-program.
Morda ste TV-program skrili? Uporabite glasovno iskanje in povejte ime TV-programa. Če je TV-program skrit, se bo na TV-zaslonu pojavilo obvestilo. Če je TV-program na voljo v drugi shemi ali dodatku, je prek NEO Smartboxa možno naročilo na programsko shemo ali dodatek (v tem primeru sledite navodilom za naročilo na TV-zaslonu).
Ob preklopu na TV-program se izpiše Prišlo je do napake.
Preverite, ali je napaka prisotna samo na enem ali na vseh programih. Če drugi TV-programi delujejo, težave pa so le pri enem, je morda prišlo do napake pri sprejemu TV-programa. O tem nas lahko obvestite prek digitalnega svetovalca Maksa, pokličete svetovalce na številko 080 1000 ali pišete na tehnicna.pomoc@telekom.si.

Če je napaka prisotna na vseh programih, predlagamo, da ponovno zaženete NEO Smartbox. Ponovni zagon izvedete tako, da NEO Smartbox za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ga nato ponovno vklopite.

Ponovni zagon lahko izvedete tudi z glasovnim ukazom "ponovni zagon", "resetiraj" ali "izklop/vklop".

Po ponovnem zagonu preverite, ali je napaka še vedno prisotna. V primeru, da težava ni odpravljena, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, ki vam bo pomagal odpraviti težavo.
Na vseh TV-programih mi zmrzuje in kocka slika
Predlagamo ponovni zagon modema, ki ga izvedete tako, da modem za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ga nato ponovno vklopite. Modem po zagonu potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje. Po ponovnem zagonu preverite delovanje TV-programov.

V primeru, da težava ni odpravljena, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, ki vam jo bo pomagal odpraviti.
Imam težave s TV-sporedom
Preverite, ali na drugih TV-programih spored tudi ne deluje. Če je težava prisotna na vseh TV-programih, opravite ponovni zagon NEO Smartbox, ki ga izvedete tako, da NEO Smartbox za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ga nato ponovno vklopite.

Ponovni zagon lahko izvedete tudi z glasovnim ukazom "ponovni zagon", "resetiraj" ali "izklop/vklop".

Če TV-spored ne deluje le na določenem TV-programu, gre morda za težavo pri sprejemu TV-programa. O tem nas lahko obvestite prek digitalnega svetovalca Maksa, pokličete svetovalce na številko 080 1000 ali pišete na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Imam težave z zvokom
Najprej preverite, ali je težava z zvokom prisotna na vseh TV-programih ali le določenem. Če zvok ne deluje na nobenem TV-programu, predlagamo ponovni zagon NEO Smartboxa in tudi TV-sprejemnika. Ponovni zagon izvedete tako, da NEO Smartbox in televizor za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ju nato ponovno vklopite.

Če je težava prisotna le na določenem TV-programu, gre morda za težavo pri sprejemu TV-programa. O tem nas lahko obvestite prek digitalnega svetovalca Maksa, pokličete svetovalce na številko 080 1000 ali pišete na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Imam težave z razmerjem slike
Nekateri TV-programi celotno ali le nekatere vsebine oddajajo v razmerju 4:3, večina TV-programov pa v razmerju 16:9. Če ima vaš TV-sprejemnik na voljo možnost spreminjanja razmerja, poskusite spremeniti razmerje (nekateri TV-sprejemniki imajo na voljo razmerje 4:3 razširjeno ali 16:9 razširjeno – POZOR: morda bo ob spremembi TV-programa slika večja, zato takrat spremenite razmerje prikaza na svojem TV-sprejemniku v privzeto nastavitev+).
Imam težave z glasovnim izbiranjem, prikaže se samo iskalnik
Najprej pritisnite na katerokoli tipko na daljincu. Če ob pritisku na daljincu zasveti rdeča LED-lučka, ponovno zaženite NEO Smartbox, in sicer ga za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in ga nato ponovno vklopite. Po vklopu počakajte, da se na televizorju pojavi meni Moj TV. Pritisnite katerokoli tipko na daljincu, pri čemer se bo daljinec samodejno povezal (uparil) z NEO Smartboxom. Po pritiskanju tipk bo LED-lučka začela utripati zeleno.

Če daljinec še vedno ne deluje, ponastavite daljinec. To naredite tako, da hkrati pritisnete levo smerno tipko in tipko Moja info točka (tipka s tremi črticami). Tipki držite toliko časa, dokler rdeča LED-lučka 4-krat ne utripne. Počakajte nekaj trenutkov in pritisnite katerokoli tipko, pri čemer se bo daljinec samodejno povezal (uparil) z NEO Smartboxom. Po pritiskanju tipk bo začela LED-lučka utripati zeleno.
Pozabil sem PIN-kodo za NEO Smartbox
Ponastavitev PIN-kode lahko uredite samo s klicem na 080 1000 s svoje kontaktne številke za urejanje razmerja.

V primeru, da težava ni odpravljena, se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa, ki vam bo pomagal odpraviti težavo.

NEO Igre

Kdo lahko naroči NEO Igre?
NEO igre lahko naročijo naročniki mobilnih storitev in uporabniki storitve televizije, ki uporabljajo NEO Smartbox in so priključeni v optično omrežje Telekoma Slovenije. Če še niste uporabnik optičnega omrežja, preverite možnost priklopa na spletnem mestu.
Lahko priključim katerikoli igralni plošček?
Za NEO Igre lahko poleg igralnega ploščka Microsoft Xbox in Logitech F710, uporabljate tudi igralne ploščke Logitech F310, Sony PS4 ali Xbox One, če jih na NEO Smartbox priključijo z ustreznim USB-kablom. Za igre, ki jih lahko hkrati igrata dva uporabnika, potrebujete tudi dodatno USB-zvezdišče. Če ploščka še nimate, priporočamo brezžični igralni plošček Microsoft Xbox. Do ponudbe ploščka lahko na NEO Smartboxu dostopate kadarkoli z glasovnim ukazom "nimam igralnega ploščka".
Ali bodo dodane nove igre?
Seveda, nove igre nenehno dodajamo. Do konca leta 2021 bomo vsaka dva meseca dodali 5 novih iger. Pridržujemo si pravico do menjave iger s 30-dnevnim predhodnim obveščanjem.
Zakaj moj igralni plošček ne deluje?
Preverite, ali uporabljate podprt igralni plošček. Preverite, ali ste plošček prijavili s tipko A - preverite več. Če je plošček povezan prek bluetootha, preverite, ali je povezava vzpostavljena.

Za NEO Igre lahko uporabite ploščke Microsoft Xbox, Logitech F710, Logitech F310, Sony PS4 ali Xbox One, če jih na NEO Smartbox priključijo z ustreznim USB-kablom. Za igre, ki jih lahko hkrati igrata dva uporabnika, potrebujete tudi dodatno USB-zvezdišče. Če ploščka še nimate, priporočamo brezžični igralni plošček Microsoft Xbox. Do ponudbe ploščka lahko na NEO Smartboxu dostopate kadarkoli z glasovnim ukazom "nimam igralnega ploščka".
Kaj storim, če mi igra, zaradi katere sem naročil NEO Igre, ne deluje/ni všeč?
Svetujemo vam, da preverite še druge igre, ki vam jih ponuja NEO, saj je v naboru kar 50 iger različnih žanrov, med katerimi boste zagotovo našli kaj zase. Nove igre se bodo na platformo tudi redno dodajale, zato vas vabimo, da novosti pozorno spremljate.
Kaj se zgodi ob izbrisu igralnega profila?
Z izbrisom profila se vaš račun in shranjeni napredek v posamezni igri izbrišeta.
Ali se na drugi lokaciji v profil lahko vpišem s svojimi podatki?
Ne.
Ali lahko svoj profil za NEO Smartbox uporabim za igranje igric?
Ne, gre za dva ločena profila.
Pozabil sem svoje geslo, kaj zdaj?
Pred prijavo v NEO Igre za ponastavitev gesla izberite možnost »Ste pozabili geslo?«.

Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.


B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar

​

  • PRIKLOP NEO SMARTBOX
  • OPIS NAPRAVE
  • NASTAVITVE OB PRVI UPORABI
  • DOSTOPNA TOČKA WIFI
  • PROFILI
  • DALJINEC
  • UPRAVLJANJE TV-SPREJEMNIKA Z DALJINCEM NEO
  • NEO IGRE
  • OGLED NAZAJ
  • VRHUNCI
  • GLASOVNI UKAZI
  • UPRAVLJANJE NEO SMARTBOXA S PAMETNIMI ASISTENTI
    • AMAZON ALEXA
  • ISKALNIK
  • HITRI MENI
  • MOJ TV
  • SNEMALNIK
  • APLIKACIJE
    • AKTIVACIJA HBO MAX
    • VOYO
  • OTROŠKI PARK
  • KNJIŽNICA
  • VIDEOTEKE
  • TV-SPORED
  • RAZVRŠČANJE TV-PROGRAMOV
  • SKRIVANJE TV-PROGRAMOV
  • NASTAVITVE VMESNIKA
  • IZBIRA JEZIKA IN PODNAPISOV NA TV-PROGRAMIH
  • UPORABA SPLETNEGA PORTALA NEO.IO
  • UPORABA MOBILNE APLIKACIJE NEO
  • UPORABA NEO TV Lite
  • VIDEONAVODILA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
  • Splošni varnostni ukrepi


Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE