Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Običajni način za odpravljanje težav je ponovni zagon TV-komunikatorja NEO Smartbox. Napravo za 10 sekund izklopite iz električnega omrežja in jo nato ponovno vklopite. Če ste TV-komunikator NEO Smartbox ponovno zagnali in se še vedno soočate s težavami, preverite, kako ste NEO Smartbox povezali s komunikacijskim prehodom (modemom) in televizorjem. Prepričajte se, da so vtiči v pravih vtičnicah, da kabli povezujejo naprave, ki naj bi jih povezovali, in da so vse te naprave vključene.
Ponastavitev na tovarniške nastavitve izvedete skozi sklop Nastavitve. Dostop do nastavitev je možen prek hitrega menija s krajšim pritiskom na tipko Domov na daljincu. Tu izberete Moj TV, nato pa se s smernimi tipkami premaknete v zgornji desni kot in izberete ikono z zobnikom (nastavitve). Drug način je z daljšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, v zgornjem desnem kotu pa izberete ikono z zobnikom. V Nastavitve lahko dostopite tudi prek glasovnega ukaza, tako da izgovorite »nastavitve«. Ne pozabite spustiti tipke z mikrofonom. S smernimi tipkami se pomaknete na razdelek Vizitka, kjer na dnu izberete možnost Ponastavitev naprave.
Na TV-zaslonu se pojavi opozorilo, da je povezava prekinjena.Preverite, ali je mrežni kabel vključen v TV-komunikator NEO in modem. Po vklopu mrežnega kabla bo NEO Smartbox samodejno preveril povezavo. Če se to ne zgodi, na daljincu pritisnite tipko Meni ali ponovno zaženite NEO Smartbox, tako da ga izklopite iz elektrike, počakate 5 sekund in ga ponovno vklopite.
Preverite, ali je TV-komunikator NEO Smartbox priklopljen na električno omrežje in ali deluje. Če je NEO Smartbox priklopljen v električno omrežje, sveti signalna lučka na sprednji strani TV-komunikatorja. Preverite, ali je TV-komunikator NEO Smartbox pravilno povezan z vašim televizorjem.Preverite, ali ste na televizorju izbrali prikaz slike s pravilnega vhoda ali vira. Pritisnite tipko Input ali Source (oznaka je odvisna od proizvajalca televizorjev) na daljincu televizorja in izberite vhod, v katerega ste vklopili TV-komunikator NEO Smartbox (npr. HDMI ali AV).
Če se LED-dioda ob pritisku tipk na daljincu ne vključi, je treba zamenjati baterije (LED-lučka je rdeča ali zelena). Baterije, ki jih potrebujete, so vrste AAA. Stanje baterije v daljincu lahko preverite tudi v sklopu Nastavitve in pri izbiri menija Vizitka.
V nastavitvah zvoka je izbrana nastavitev za hišni kino. Zadržite tipko s hiško > Nastavitve > Zvok in video > Privzeta nastavitev zvoka. Tu izberite Digitalni stereo. Za hišni kino spreminjate glasnost na TV-komunikatorju NEO Smartbox.
Zelo verjetno je, da je na televizorju izbran napačen izhod (Source > HDMI), zvok pa se predvaja prek neke druge zunanje naprave (domači kino, soundbar ...).
Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*