Nastavitve Dostop do nastavitev je možen prek hitrega menija s krajšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, kjer izberete Moj TV, nato pa se s smernimi tipkami premaknete v zgornji desni kot in izberete ikono z zobnikom (nastavitve). Drug način je z daljšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, v zgornjem desnem kotu pa izberete ikono z zobnikom. V Nastavitve lahko dostopite tudi prek glasovnega ukaza tako, da izgovorite »nastavitve«. Na voljo je nastavitev vmesnika, zvoka in videa, profilov, računov, omrežja in vizitke. Nastavitve prikaza vmesnikaV nastavitvah vmesnika lahko nastavljate jezik (slovenščina ali angleščina), čas prikaza oken, stanje pripravljenosti (kdaj se bo NEO Smartbox zaradi neaktivnosti izključil – varčevanje z energijo), funkcijo CEC (CEC je funkcionalnost, ki eni napravi omogoča upravljanje do 10 CEC-naprav; na splošno naprava s signalom CEC omogoča uporabnikom, da nadzorujejo naprave, priključene prek HDMI-vmesnika), svetlost lučke na prednji strani NEO Smartboxa in nastavitve tipk na daljincu. Izbirate lahko med 4 kombinacij delovanja tipk na daljincu.Izbira 1 Izbira 2 Izbira 3 Izbira 4 Nastavitve zvoka in videaV zavihku Zvok in video lahko:- uredite privzeti jezik zvoka na TV-programu (v primeru, če vsebina to omogoča)- privzete podnapise (če vsebina to podpira)- privzeto nastavitev zvoka (digitalni stereo ali zvok domačega kina, kjer zvok uravnavate na daljincu domačega kina)- privzeti način prikaza videovsebin (SD - standardna ločljivost, HD - visoka ločljivost ali UHD - ultra visoka ločljivost, 4K)- nastavitve zaslona (razpon med 720p@60 in 2160p@60). Profil vmesnika V meniju Profil lahko:urejate obstoječi profil,dodate nov profil,spremenite PIN-kodo (starševska začita).Več o urejanju in dodajanju profilov je na voljo na https://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/teme-pomoci/televizija/neo/profili. RačunV meniju Račun lahko preverite: naročeni paket šifro SPP kontaktni E-naslov naročeno programsko shemo naročeno/e programsko/e opcijo/e Naročena programska shema in/ali programska opcija je obarvna sivo. Za spremembo oziroma naročilo programske sheme in/ali opcije le-to izberite s pomočjo smernih tipk na daljincu (shema ali opcija se obarva modro). Izbrano shemo/opcijo potrdite s pritiskom tipke OK na daljincu. V naslednjem koraku se prikažeta opis in cena programske sheme oziroma opcije. Potrdite gumb NAROČITE ZDAJ ZA (prikazana cena izbrane sheme oziroma opcije), vpišite svojo PIN-kodo in potrdite naročilo s pritiskom tipke OK na daljincu. Na zaslonu se izpiše: Nakup je v teku. Po uspešnem nakupu se izpiše: Hvala za naročilo. S pritiskom na tipko OK na daljincu boste izbrali gumb Predvajaj (ime programske sheme oziroma opcije) ter čez nekaj sekund že spremljali naročeno programsko shemo oziroma opcijo. Omrežne nastavitveV meniju Omrežje lahko preverite:- ali je vzpostavljena omrežna povezava- ali je vzpostavljena povezava do interneta- IP-naslov- MAC-naslov naprave. Pregled podrobnosti o napraviV meniju Vizitka lahko:- preverite tehnične podatke o napravi (različica programske opreme, ID – MAC-naslov naprave, različica daljinca, stanje baterije)- prekinete povezavo z daljincem (ponovno uparjenje daljinca, zamenjava daljinca)- ponastavite NEO Smartbox na tovarniške nastavitve. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.