0

Težave z delovanjem daljinca NEO

Normalno stanje: Na daljincu ob vsakem pritisku zasveti zelena LED-lučka. Če želite preveriti, ali je daljinec povezan z NEO Smartboxom, lahko to storite tudi v vmesniku na televiziji: nekaj sekund držite tipko za domov (hiška), nato pojdite v Nastavitve in izberite Vizitko vmesnika.

Na daljincu lahko utripa tudi rdeča lučka, kar pomeni, da daljinec NEO deluje, vendar v IR-načinu. To pomeni, da morate imeti daljinec usmerjen neposredno v NEO Smartbox. V tem načinu ne deluje glasovno upravljanje.

Namembnost tipk

Povezovanje daljinca

Povezavo daljinca in NEO Smartboxa lahko kadarkoli prekinete in ponovno vzpostavite.

Na daljincu ob pritisku zasveti rdeča lučka

Če na daljincu ob pritisku zasveti rdeča LED- lučka, najprej NEO Smartbox ponovno zaženite – izklopite ga iz električnega omrežja in ponovno vklopite. Počakajte, da se na televizorju pojavi zaslon Moj TV. Pritisnite katerokoli tipko za avtomatsko uparitev daljinca z NEO Smartboxom. Po pritiskanju tipk bo začela LED-lučka utripati zeleno.

Ponastavitev daljinca

Lučke gorijo, vendar daljinec ne deluje

V primeru, da se LED-lučka na daljincu ob pritisku prižge, daljinec pa ne deluje, sledite postopku:

Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.




Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: