Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Povejte, kaj iščete, in NEO poišče vsebino namesto vas. NEO razume slovensko. Namesto tipkanja pritisnite in držite gumb z znakom mikrofona ter razločno povejte kaj iščete, nato gumb spustite.Več o daljincu NEO.Več o daljincu NEO s številčnico. Več o glasovnem iskanju.Nasveti za odpravo težav. Kako enostavno vstavite ali zamenjate baterijo v daljincu.
Oglejte si videonavodila za vstavljanje baterije v daljinec
Pokrov lahko odprete na več načinov.
Daljinec NEO obrnete tako, da gledate hrbtno stran. Pri tem mora biti vrh daljinca (pointer) obrnjen k vam.
Oba palca položite približno na sredino pokrova, pokrov nežno pritisnite in porinite stran od sebe. Pri tem poskusite sprednji del daljinca, ki je sedaj obrnjen proti tlom, držati čim bolj pri miru.Oglejte si video.
Tipke na daljincu: izbirate lahko med 4 kombinacijami delovanja tipk na daljincu. Ostale kombinacije si lahko ogledate v sklopu nastavitve vmesnika.
Nastavitev tipk na daljincu najdete med Nastavitvami vmesnika: Nastavitve > Vmesnik > Nastavitev tipk na daljincu
Izbira 1
Izbira 2
Izbira 3
Izbira 4
Pritisnite tipko WPS na zadnji strani NEO Smartboxa in jo držite 3 sekunde. Vstavite baterije v daljinec NEO in pritisnite poljubno tipko. Ko LED-lučka na daljincu zasveti zeleno, je daljinec povezan. Obvestilo o povezavi se izpiše tudi na zaslonu televizorja.
CEC je funkcionalnost, ki eni napravi omogoča upravljanje do 10 CEC-naprav; na splošno naprava s signalom CEC omogoča uporabnikom, da nadzorujejo naprave, priključene prek HDMI-vmesnika.
Delovanje funkcije CEC je odvisno od modela televizorja. Ne zagotavljamo, da bo funkcija CEC delovala na vseh televizorjih. Delovanje funkcije CEC se razlikuje glede na tip televizorja.
Za delovanje daljinca prek funkcije CEC je najprej treba to funkcijo omogočiti na televizorju in NEO Smartboxu.
Omogočanje CEC-funkcije na NEO Smartboxu najdete v nastavitvah vmesnika: Nastavitve > Vmesnik.Dostop do nastavitev je možen prek hitrega menija s krajšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, kjer izberete Moj TV, nato pa se s smernimi tipkami premaknete v zgornji desni kot in izberete ikono z zobnikom (nastavitve). Drug način je z daljšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, v zgornjem desnem kotu pa izberete ikono z zobnikom.
Oglejte si videonavodila, če daljinec ne deluje
Normalno stanje: Na daljincu ob vsakem pritisku zasveti zelena LED-lučka. Če želite preveriti, ali je daljinec povezan z NEO Smartboxom, lahko to storite tudi v vmesniku na televiziji: nekaj sekund držite tipko za domov (hiška), nato pojdite v Nastavitve in izberite Vizitko vmesnika.
Na daljincu lahko utripa tudi rdeča lučka, kar pomeni, da daljinec NEO deluje, vendar v IR-načinu. To pomeni, da morate imeti daljinec usmerjen neposredno v NEO Smartbox. V tem načinu ne deluje glasovno upravljanje.
Povezavo daljinca in NEO Smartboxa lahko kadarkoli prekinete in ponovno vzpostavite.
Če želite prekiniti povezavo med daljincem in NEO Smartboxom, pritisnite tipko WPS na zadnji strani NEO Smartboxa in jo držite 3 sekunde. Povezavo lahko prekinete tudi prek vmesnika: izberite Nastavitve > Vizitka > Odstrani daljinec. Povezavo lahko prekinete tudi s pomočjo tipk na daljincu: hkrati držite tipki za previjanje naprej in previjanje nazaj.
NEO Smartbox preide v stanje iskanja naprav Bluetooth (daljinca).
Daljinec usmerite v NEO Smartbox in pritiskajte tipke toliko časa, da LED-lučka na daljincu zasveti zeleno. Takrat je daljinec povezan. Po vzpostavitvi ponovno zaženite NEO Smartbox, in sicer tako, da ga za nekaj sekund izklopite iz električnega omrežja.
Če ne deluje ali preneha delovati glasovno izbiranje, ponovno zaženite NEO Smartbox (izklopite in ponovno vklopite električno napajanje). Ko se ponovno vzpostavi, preverite glasovno izbiranje. Za pravilno delovanje mora na daljincu NEO Smartboxa ob pritisku tipk zasvetiti zelena lučka. Če zasveti zelena lučka in glasovno izbiranje še ne deluje, preverite nivo baterij v daljincu. Za delovanje glasovnega izbiranja mora biti nivo baterij vsaj 30 odstotkov. Nivo preverite v vmesniku: izberite Nastavitve > Vizitka > Daljinec > BAT nivo v odstotkih. Če je nivo nižji kot 30-odstotkov, zamenjajte baterije. Poskusite lahko tudi s ponovno povezavo daljinca
Če na daljincu ob pritisku zasveti rdeča LED- lučka, najprej NEO Smartbox ponovno zaženite – izklopite ga iz električnega omrežja in ponovno vklopite. Počakajte, da se na televizorju pojavi zaslon Moj TV. Pritisnite katerokoli tipko za avtomatsko uparitev daljinca z NEO Smartboxom. Po pritiskanju tipk bo začela LED-lučka utripati zeleno.
V primeru, da se LED-lučka na daljincu ob pritisku prižge, daljinec pa ne deluje, sledite postopku:
Če imate v stanovanju več NEO Smartboxov in daljincev, se prepričajte, da uporabljate prava dva.
Počakajte, da se na televizorju pojavi zaslon Moj TV. Pritisnite katerokoli tipko za avtomatsko uparitev daljinca z NEO Smartboxom. Daljinec bi moral biti povezan. Po uparitvi ponovno zaženite NEO Smartbox, in sicer tako, da ga za nekaj sekund izklopite iz električnega omrežja.
Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*