• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paket Ugodni

        Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • 1 LETO BREZPLAČNE OPCIJE
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO Svet

        Napredne naprave po svetovnih cenah

      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paket Ugodni

    Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • 1 LETO BREZPLAČNE OPCIJE
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO Svet

    Napredne naprave po svetovnih cenah

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • Za mlade: pleme

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Televizija
  • BOX
  • Pogosta vprašanja
Stage
Page Content

Pogosta vprašanja

Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L)

TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo).
Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja.
Več informacij

 BOX

Kaj mi ponuja BOX?

BOX vam poleg možnosti spremljanja več kot 230 TV-programov in programov DVB-T ponuja tudi uporabo Naprednih možnosti, kot so: Ogled nazaj, Opomnik, Media center, Vreme, Šport, YouTube in SiOL.net Novice ter dostop do različnih videotek.

Komu je BOX namenjen?

BOX je namenjen vsem, ki želite prilagoditi gledanje televizije svojemu načinu življenja. TV z BOX-om ni le televizija, ampak mnogo več. Vaš dom spremeni v center zabave, pri čemer ponuja vsebine in možnosti uporabe za vso družino. Z BOX-om boste tako lahko spremljali TV-programe in lokalne programe DVB-T, novice in 10-dnevno vremensko napoved, si ogledali fotografije in filmčke z zadnjega družinskega dopusta kar na televiziji ter si posneli oddajo, ki bi jo sicer zamudili.

Koliko programov je mogoče spremljati z BOX-om?

Prek BOX-a lahko spremljate programe iz TV-sheme Telekoma Slovenije, DVB-C in DVB-T (poleg slovenskih še italijanske, avstrijske, madžarske in hrvaške – odvisno od vaše lokacije). Število TV-kanalov je odvisno od naročenega programskega paketa, število DVB-T pa od sprejema programov na vašem območju.

Kaj mi omogoča Snemalnik?

Snemalnik vam omogoča, da si, kadar ste odsotni ali gledate oddajo na enem programu, oddajo na drugem programu posnamete in jo pogledale naknadno. Vsebina se shrani na 160 GB ali 320 GB velik trdi disk, kjer imate dovolj prostora za 160 ur ali 320 ur vsebin standardne kakovosti. Čas snemanja lahko nastavite vnaprej – s pomočjo TV-sporeda preverite, kdaj bo oddaja na sporedu, in nastavite snemanje.

Kako uporabljam Media center?

Na BOX lahko priklopite USB-naprave (USB-ključke, USB-prenosne diske, iPod-e) ali se povežete z vašim računalnikom. V primeru, da želite pregledovati vsebine z računalnika, morate imeti na računalniku nameščen en izmed programov za Media center, ki podpirajo protokol UPnP in so v združenju DLNA. Datoteke, ki jih želite predvajati prek Media centra, morate dati v skupno rabo. Računalnik in BOX morata biti povezana v isto lokalno omrežje.

Kaj mi omogoča Časovni zamik?

S Časovnim zamikom lahko v vsakem trenutku ustavite program, ki ga trenutno gledate, ter vmes opravite kakšno drugo stvar, ne da bi zamudili, kar se bo vmes zgodilo v gledani oddaji. Z gledanjem lahko nadaljujete pozneje, pri čemer lahko vsebino previjate naprej in nazaj. Shrani se do dve uri programa za nazaj.

Kaj mi omogoča Media center?

Media center omogoča, da na BOX priklopite USB-naprave ali računalnik ter pregledujete in urejate svoje fotografije, glasbo ali filme kar na televiziji. Reportaža utrinkov z dopusta bo tako veliko bolj preprosta in na velikem zaslonu bolj privlačna.

Katere formate datotek lahko predvajam prek Media centra?

BOX predvaja:

  • video formate mpeg ts, mpeg ps, avi, asf, mkv, mov, flv, dv;
  • avdio formate AAC, MPEG 1/2, WMA9 in WMAPro, Dolby Digital 5.1, Dolby Digital +, DTS;
  • slikovne formate jpg, jpeg, png.

Koliko časa od naročila videovsebine iz videoteke imam čas, da si jo ogledam?

Čas za ogled naročene vsebine je 48 ur. V tem času jo lahko gledate neomejeno.

Ali teletekst deluje tudi prek kabla HDMI?

Seveda, in tokrat v digitalni preobleki. Do njega lahko zdaj dostopate tudi prek kabla HDMI. Vse strani teleteksta se takoj shranijo na BOX, tako da po njih brskate brez zamudnega čakanja na želeno stran.

Ali lahko snemam en kanal in hkrati gledam drug kanal?

Če snemate en kanal in istočasno gledate drugi kanal, je to enako, kot bi gledali dve televiziji hkrati, zato morate imeti naročena 2 TV-kanala. Dodaten TV-kanal lahko naročite na brezplačni številki 080 8000.

Kako lahko najhitreje vklopim snemanje na kanalu, ki ga trenutno gledam?

​Pritisnite tipko REC za snemanje > OK.

Pomotoma sem pobrisal posnetek. Ali ga je mogoče obnoviti?

​Izbrisanih vsebin z diska ni mogoče obnoviti.

Ali lahko časovno nastavim snemanje oz. nastavim snemanje točno določene oddaje?

Da, prek sporedov. Če pa želite nastaviti periodično snemanje, to opravite prek MENU > Snemalnik > Novo snemanje > Ročna nastavitev.

Nastavil sem, da se posname točno določena oddaja, posnelo pa se je nekaj drugega. Kako to?

EPG-spored ni bil točen, verjetno se je spremenil spored oddajanja. Priporočamo razširitev snemanja (če oddaja po sporedu traja 1 uro, nastavite konec snemanja čez eno uro in deset minut).

V sporedu sem si nastavil snemanje določene oddaje, v tistem terminu pa si želim na drugem programu ogledati neko drugo vsebino. Je to izvedljivo?

Seveda, če vaša povezava to dopušča. Dodaten kanal lahko naročite na brezplačni telefonski številki 080 8000.

Ko želim posneti oddajo, mi napiše, da nimam dovolj prostora za snemanje. Kje si lahko ogledam zaseden prostor in izbrišem vsebine, ki jih ne potrebujem več?

Izberite MENU > Snemalnik > Posnete oddaje > izberite oddajo > tipka x (Izbriši).

Ali je treba brisati vsebine ali se brišejo samodejno?

Posnete vsebine morate izbrisati sami, vsebine, izposojene v videotekah, pa se pobrišejo po enem mesecu.

Kaj vse lahko posnamem?

Posnamete lahko katerokoli vsebino, ki se predvaja po televiziji (TV ali DVB-T/C).

Ali moram imeti za ogled HD-kanalov obvezno povezan BOX s HDMI-kablom do televizorja?

Ne, vendar bo slika prek SCART-kabla enaka kot pri ostalih kanalih v standardni definiciji.

Kaj potrebujem za uporabo BOX-a?

BOX lahko uporabite s katerimkoli TV-sprejemnikom. Da bi izkoristili vse zmožnosti, ki jih ponuja, potrebujete sodoben TV-sprejemnik s priključkom HDMI in Mega HD paket.

Kako do novih programov v programski shemi?

Programska shema se avtomatično posodobi ponoči dne, ko je TV-program dodan. Če želite spremembe videti takoj, pojdite v meni Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika in pritisnite tipko za celozaslonski način. Tipko držite približno deset sekund.

Če se novi programi ne pojavijo, ugasnite vaš BOX z daljšim pritiskom na tipko za vklop in izklop. Na zaslonu se vam izpiše obvestilo Vaš BOX se ugaša! Prosimo, počakajte ... Nato BOX ponovno prižgite.

Kako do novo dodanih videovsebin?

Video katalogi se avtomatično posodobijo ponoči dne, ko so bile video vsebine dodane. Če želite spremembe videti takoj, pojdite na v meni Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Ponastavitev > Ponastavi videokataloge in pritisnite tipko OK.

Kje najdem Aktivacijsko kodo?

Aktivacijska koda se vam izpiše med Prvo namestitvijo, v koraku Aktivacijska koda. Aktivacijsko kodo najdete tudi v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Aktivacijska koda.

Kje najdem MAC-številko?

MAC-številka se nahaja na spodnji strani BOX-a. Vidite jo lahko tudi v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika, označena je Naslov MAC (S/N).

Kako spremeniti jezik podnapisov in govora?

Po pritisku tipke OK na daljincu se vam v levem spodnjem delu TV-zaslona prikaže možnost spreminjate jezika podnapisov, jezika govora in nastavitve prostorskega zvoka. Možnosti so prikazane, če to program omogoča.

S smernimi tipkami gor, dol, levo in desno se premikate med možnostmi, s tipko OK pa potrdite izbrane nastavitve.

Zakaj so v programski shemi Ogleda nazaj le določeni TV-programi?

V programsko shemo Ogled nazaj smo dodali programe, za katere imamo pravice televizijskih hiš.

Komu je na voljo funkcija Ogled nazaj?

Funkcija Ogled nazaj je na voljo vsem naročnikom BOX-a in BOX-a S z BOX-dodatkom. S funkcijo Ogled nazaj si lahko ogledate najbolj priljubljene TV-programe do 7 dni nazaj.

Kje lahko najdem prilagojene podnapise za slabovidne in na katerih programih so omogočeni?

TV-programa TV-SLO 1 HD in 2 HD omogočata prilagojeno zvočno pot oziroma prilagojene podnapise za slabovidne. Za vklop prilagojenih podnapisov pritisnite tipko OK na daljincu. V sklopu Izberi jezik programa izberite "Finska".

Več informacij o dodatnem zvočnem signalu najdete na spletni strani rtvslo.si

 Televizija Telekoma Slovenije

Koliko programov vključuje programska shema MEGA HD?

Programska shema​ MEGA HD vsebuje več kot 250 programov. Oglejte si seznam programov.

​Katere programe ste dodali v programsko opcijo EKSPLOZIVNI?

​Programska opcija Eksplozivni prinaša eksplozivno mešanico programov za odrasle in športnih programov, ki poženejo kri po žilah. TV-programi, ki vsebujejo vsebine za odrasle,​ so zaklenjeni s starševskim geslom. Programska opcija Eks​​plozivni.

​Imam naročeno programsko opcijo HD, katere programe lahko spremljam?

Programska opcija Eurosport HD vključuje dva programa v visoki ločljivosti: Eurosport HD in Eurosport 2 HD, ki gledalcem prinašata evropske in mednarodne športne dogodke. Programska opcija Eurosport HD

​Zakaj mi HD-programi ne delujejo?

​Za delovanje HD-programov je treba naročiti hitrost za 2 TV-kanala ali več. Za dodatne informacije se obrnite na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačni številki 080 1000 ali prek elektronske pošte tehnicna.pomoc@siol.net.

​Zakaj se je spremenil vrstni red programov?

Naši uporabniki so nam poslali predloge in želje po bolj jasni razporeditvi programov. Po skrbnem razmisleku smo programe razporedili tako, da se ujemajo po žanru.

Seznam žanrov: 1 IZBRANI, 100 DOKUMENTARNI, 200 FILMSKI, 300 ZABAVNI, 400 OTROŠKI, 500 ŠPORTNI, 600 GLASBENI, 660 LOKALNI, 700 INFORMATIVNO-REGIONALNI, 800 DVB-T, 850 ODRASLI in 900 RADIO.

Programe si lahko poljubno razvrstite na portalu Moj Telekom. Oglejte si navodila.

​Kako so razporejeni programi na televiziji Telekoma Slovenije?

Programe smo razporedili tako, da se ujemajo po žanru.

Seznam žanrov: 1 IZBRANI, 100 DOKUMENTARNI, 200 FILMSKI, 300 ZABAVNI, 400 OTROŠKI, 500 ŠPORTNI, 600 GLASBENI, 630 RADIO, 660 LOKALNI, 700 INFORMATIVNO-REGIONALNI, 800 DVB-T in 900 ODRASLI.

Programe si lahko poljubno razvrstite na portalu Moj Telekom. Oglejte si navodila.

Ali si lahko na TV po svoje razvrstim programe?

Da, TV-vmesnik omogoča razporejanje TV-programov na portalu Moj Telekom. V sklopu TV in zabava > TV-komunikatorji izberite TV-komunikator, na katerem želite po svoje razvrstiti programe, in kliknite Razvrsti programe.

Programe lahko razvrščate na tri načine:
• povleci: izberete program in ga povlečete na ustrezno mesto;
• vrini: vrinete program z vnosom številke;
• zamenjaj: dva programa med seboj zamenjate.

Ko končate urejanje, kliknite gumb Shrani.

Več navodil o razvrščanju programov najdete tukaj.

Ali lahko zaradi spremenjene ponudbe odpovem naročniško razmerje brez obveznosti?

Telekom Slovenije je uporabnike o spremembah v programski shemi obvestil 30 dni pred uveljavitvijo sprememb prek komunikacijskih kanalov in direktne pošte. Uporabnik lahko v tem času do uveljavitve sprememb v skladu s splošnimi pogoji prekine naročniško razmerje, in sicer:

  • brez sankcij, če nima naročniškega razmerja, vezanega na 24 mesecev, oz. je ta rok že pretekel;
  • če pa ima naročnik naročniško razmerje, vezano na 24 mesecev, saj je opravil subvencioniran nakup terminalne opreme, ter želi naročniško razmerje za TV-storitev prekiniti pred iztekom 24 mesecev, mu v skladu s pogodbo za sklenitev naročniškega razmerja Telekom Slovenije na zadnjem mesečnem računu za opravljene storitve ali na posebnem računu zaračuna enkratne stroške predčasne prekinitve naročniškega razmerja v višini 8,35 € (brez DDV) ter sorazmeren delež zneska subvencije (115,75 € brez DDV) nakupa osnovne terminalne opreme, ki se zaračuna za polno število mesecev do izteka obdobja, za katerega je bilo naročniško razmerje sklenjeno (24 mesecev).

​Kaj obsega programska opcija HBO?

Programska opcija HBO poleg programov HBO, HBO HD, HBO Comedy, HBO Comedy HD vsebuje še priljubljene filmske programe Cinemax, Cinemax 2, Cinemax HD in Cinemax 2 HD ter več kot 100 ur vrhunskih filmov in serij na zahtevo v okviru HBO On Demand. V paket je vključena tudi spletna storitev videa na zahtevo (SVOD) HBO GO, ki je dostopna vsem naročnikom s širokopasovnim dostopom do interneta.

Kaj je videoteka? Jo bom znal uporabljati? Jo sploh potrebujem?

Televizija Telekoma Slovenije vam ponuja kar 8 različnih videotek, v katerih vas v vsakem trenutku čaka več kot 10.000 vsebin – od zadnjih filmskih hitov, odličnih serij, risank, do koncertov na najboljših prizoriščih: Pickbox, DKino, HBO On Demand, HBO GO, Minimax+, VOYO, Dajmedol in Dajmedol+. V nekaterih paketih je veliko vsebin že vključenih. Preverite in navdušeni boste!

Oglejte si več informacij.

Kako zamenjam programsko shemo?

Programsko shemo zamenjate na portalu Moj Telekom. Prijavite se z e-naslovom in geslom za dostop do portala Moj Telekom. Oglejte si navodila. Programsko shemo lahko nadgradite tudi prek televizije na BOX-u. 

Spremembo programskega paketa lahko opravite kadarkoli v času trajanja naročniškega razmerja, vendar ne več kot enkrat na mesec. Za pomoč lahko pokličete tudi na brezplačno številko 080 1000.

Zakaj naj se odločim za televizijo Telekoma Slovenije?

Razlogov je več. Televizija Telekoma Slovenije omogoča spremljanje velikega števila televizijskih programov z višjo kakovostjo prenosa vsebin, kot smo je vajeni prek kabelskega omrežja, poleg tega pa televizijski sprejemnik postane tudi kanal za dostop do običajnih spletnih strani. Za deskanje po internetu in pošiljanje elektronske pošte zato ne potrebujete več računalnika, niti več kabelske ali satelitske televizije, saj vam televizija Telekoma Slovenije v ceni mesečne naročnine ponuja celoten nabor programov (v poglavju Programska shema).

Koliko programov je mogoče spremljati prek televizije Telekoma Slovenije?

Število programov je odvisno od programskega paketa, ki ga naročite. Spremljati je mogoče prek 225 različnih dokumentarnih, otroških, zabavnih, športnih, glasbenih in drugih domačih in tujih programov. Spremljate lahko večino znanih programov, ki jih lahko vidite v kateremkoli slovenskem kabelskem sistemu, vključno s približno 50 kanali, ki jih v omenjenih sistemih ni.

Po kakšnem ključu ste izbirali programe?

Osnova so že znani programi, ki jih ponujajo tudi kabelski operaterji, dodali pa smo še vse kakovostne programe, ki imajo avtorske pravice za predvajanje na območju Republike Slovenije in jih kabelski operaterji nimajo, v svetu pa so sicer priljubljeni. Kriterij pri izboru so bili predvsem podatki o gledanosti. Bistveno je, da gledalcem ponudimo zelo široko izbiro in kakovostne kanale.

Kakšne povezave so potrebne za spremljanje televizije Telekoma Slovenije in kakšna naj bi bila konfiguracija osebnega računalnika?

TV prek interneta lahko spremljajo vsi naročniki fiksnih storitev Telekoma Slovenije in stanujejo v krajih oz. v bližini central, kjer je ta storitev mogoča. Za spremljanje televizije Telekoma Slovenije ne potrebujete osebnega računalnika, saj TV-programe lahko spremljate prek običajnih TV-sprejemnikov. Ker televizorji še niso opremljeni za digitalni sprejem, potrebujete poseben sprejemnik TV-komunikator (angleško set-top-box), ki se upravlja z običajnim daljinskim upravljalnikom.

Kako posredujete zaščitene vsebine?

Zaščitene vsebine so vedno pod določeno šifro. Šifra je vnaprej določena, uporabniki pa jo lahko po želji spremenijo.

Ali programe televizije Telekoma Slovenije lahko gledajo le uporabniki fiksnih storitev Telekoma Slovenije ali tudi ostali?

Televizijo prek internetnega protokola, ki jo ponuja Telekom Slovenije, lahko spremljajo izključno naši naročniki. Razlog je v avtorskih pravicah, ki jih ima Telekom Slovenije le za predvajanje TV-programov na območju Republike Slovenije znanim naročnikom.

Ali je mogoče, da določeni uporabniki ADSL-a ne bodo imeli ustreznih tehničnih možnosti za uporabo televizije Telekoma Slovenije?

Da, te možnosti ni za izključiti. Za uporabo televizije Telekoma Slovenije ​so potrebni ustrezni tehnični pogoji, ki jih včasih ni mogoče zagotoviti (npr. prevelika oddaljenost od centrale).

Kakšne so omejitve glede oddaljenosti od naročniške centrale oz. minimalna omogočena hitrost za spremljanje TV prek ADSL?

Za oddaljenost in hitrost so merodajne meritve, ki jih opravi Telekom Slovenije na dani lokaciji. Zato je treba oddati poizvedbo oz. naročilo storitve. Poizvedbo lahko oddate na spletni strani www.telekom.si ali pa pokličete na brezplačno številko 080 8000.

Kaj boste pri TV ponudili v prihodnosti?

Naša TV je že interaktivna TV, ki omogoča dvosmerno komunikacijo naročnika s ponudnikom storitve. Razvoj se bo v tej smeri nadaljeval z večanjem obsega ponudbe. Prav tako bomo uporabnikom ponudili še večji nabor storitev in možnosti uporabe TV. Stalno se dopolnjuje tudi programska shema.

Kaj potrebujem za uporabo TV-storitve?

Za uporabo storitve potrebujete: storitev TV v paketu skupaj z internetom, TV-sprejemnik z vhodom SCART ali HDMI, komunikator (Set Top Box- STB), prek katerega boste spremljali TV-programe, ter mrežni kabel za povezavo komunikatorja na modem (lahko tudi Ruckus ali PLC-komplet za brezžično povezavo).

Kje in kako kupim osnovno strojno komunikacijsko opremo za vzpostavitev TV-storitve?

Opremo naročniki prejmete v najem. Najem modema omogočajo vsi paketi fiksnih storitev Telekoma Slovenije. Novi paketi, ki vsebujejo TV, pa omogočajo najem vsaj enega BOX-a.

Ali moram za vzpostavitev storitve (priključitev) plačati še kaj?

Za priklop osnovne komunikacijske opreme (TV-komunikatorja in stikala) lahko izbirate med dvema možnostma:

  • Priklop opravi izvajalec - hkrati z vzpostavitvijo ADSL vam bo pooblaščeni izvajalec vzpostavil tudi storitev TV. Storitev je plačljiva.
  • Priklop opravite sami - vso opremo za priklop TV boste prejeli hkrati z opremo za vzpostavitev ADSL.

Kje si lahko ogledam delovanje storitve televizija?

Delovanje TV si lahko ogledate v Telekomovih centrih.

Modem in televizijski sprejemnik imam v različnih sobah. Ali lahko opremo za spremljanje TV priklopim na televizor v drugi sobi?

Da, lahko. Za to potrebujete mrežni kabel ethernet, ki ga že vključuje osnovna strojna komunikacijska oprema. Če potrebujete daljšega, za nakup primerne dolžine poskrbite sami oz. vam ga proti plačilu priskrbi Telekom Slovenije, če ste naročili osnovno vzpostavitev storitve. Mrežne kable ethernet poljubne dolžine je mogoče kupiti v trgovinah z računalniško opremo.

Ali bo prenos TV-signala moten ob hkratni uporabi dostopa do interneta in televizije Telekoma Slovenije?

Ne, hkrati lahko uporabljate dostop do interneta in TV na dveh TV-sprejemnikih z nemoteno kakovostjo signala. Lahko pa se zgodi, da boste ob vklopu drugega TV-sprejemnika zaznali nižjo hitrost dostopa do interneta.

Ali je TV mogoče spremljati na več TV-sprejemnikih hkrati?

Da, TV lahko hkrati spremljate na do štirih TV-sprejemnikih, če to omogoča vaša povezava.

Ali TV-vmesnik omogoča osebne nastavitve?

Da, naš TV-vmesnik omogoča določanje profila oz. osebnih nastavitev vsakega posameznika. Vsak uporabnik lahko določi vrstni red programov po svojih željah (na https://moj.telekom.si/ >Televizija > TV-komunikatorji) ali pa v skupini Priljubljeni oblikuje sklop najljubših programov (velja le za TV-komunikator Sagem).

Težave imam z zmrzovanjem in kockanjem slike. Kaj lahko storim?

Ponovno zaženite modem: iz modema izključite električno napajanje in ga po nekaj sekundah vključite nazaj. Modem potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje. Ko je modem prižgan, pa še enkrat zaženite TV-komunikator.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.

Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.

B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar
​​​
  • PRIKLOP
  • PRVA NAMESTITEV
  • MOJ TELEKOM
    • ​ Aktivacija BOX-a
    • Odjava BOX-a
    • Razvrščanje programov​
    • Urejanje nastavitev
    • Sprememba programske sheme
  • NAVODILA IN ​UPORABA
  • POVEZAVA Z VMESNIKI PLC
  • POVEZAVA Z VMESNIKI RUCKUS
  • ODPRAVA NAPAK
  • SERVIS
  • NASVETI
  • POGOSTA VPRAŠANJA
​


Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE