Težave z zvokom pri priklopu s kablom HDMI Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L) TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo). Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja. Več informacij V primeru, da se pojavljajo težave z zvokom, pri priklopu BOX-a in televizije s HDMI-kablom, poskusite v meniju MOJ TV (tipka MENU) > Nastavitve > Nastavitve zvoka in slike > Zvočni izhod HDMI izbrati možnost Vedno vključen zvok HDMI. (Več navodil.) Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.