Težave s trdim diskom Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L) TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo). Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja. Več informacij V primeru težav s trdim diskom se lahko pojavijo tudi težave s TV-sporedom, videotekami, interaktivnimi storitvami ... V MOJ TV (tipka Menu) > Nastavitve > Informacije in diagnostik > Ponastavitve izberite možnosti Preveri trdi disk in Ponastavi trdi disk. Pomembno: Pri ponastavitvi trdega diska se izbriše vsa vsebina, shranjena na njem. Če v meniju Ponastavitve možnosti Ponastavi trdi disk nimate, opravite ponastavitev na tovarniške nastavitve, izberete možnost Ponastavi vse nastavitve. Pomembno: Vse vaše nastavitve se izbrišejo. Ponovno boste morali skozi postopek prve namestitve. Oglejte si navodila za prvo namestitev BOX-a. V primeru, da ponastavitev vseh nastavitev ne reši težave, v meniju Ponastavitve pa se možnost Ponastavi trdi disk ne pojavi, je nastala okvara BOX-a. Navodila, kaj storiti v primeru okvare, si lahko ogledate tukaj. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.