Manjka mi TV-program Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L) TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo). Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja. Več informacij Na portalu Moj Telekom preverite, ali ste na manjkajoč TV-program ali programske sheme in opcije naročeni. Programske sheme in opcije. Je program zaklenjen? Če je program zaklenjen, vam to tudi slikovno in tekstovno izpiše. Ste kanal mogoče umaknili s seznama prikazanih kanalov? V meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Iskanje programov lahko pod Umikanje programov poljubni kanal umaknete. Oglejte si več navodil. V primeru, da ste naročeni na manjkajoč program in le-ta ni ne zaklenjen ne umaknjen, poskusite v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika pritisniti tipko za celozaslonski način. Tipko držite približno deset sekund. Če se manjkajoči programi ne pojavijo, ugasnite vaš BOX z daljšim pritiskom na tipko za vklop in izklop. Na zaslonu se vam izpiše obvestilo Vaš BOX se ugaša! Prosimo, počakajte ... Nato BOX ponovno prižgite. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.