Manjka mi TV-program Na portalu Moj Telekom preverite, ali ste na manjkajoč TV-program ali programske sheme in opcije naročeni. Programske sheme in opcije. Je program zaklenjen? Če je program zaklenjen, vam to tudi slikovno in tekstovno izpiše. Ste kanal mogoče umaknili s seznama prikazanih kanalov? V meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Iskanje programov lahko pod Umikanje programov poljubni kanal umaknete. Oglejte si več navodil. V primeru, da ste naročeni na manjkajoč program in le-ta ni ne zaklenjen ne umaknjen, poskusite v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika pritisniti tipko za celozaslonski način. Tipko držite približno deset sekund. Če se manjkajoči programi ne pojavijo, ugasnite vaš BOX z daljšim pritiskom na tipko za vklop in izklop. Na zaslonu se vam izpiše obvestilo Vaš BOX se ugaša! Prosimo, počakajte ... Nato BOX ponovno prižgite. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.