Črna slika (televizijski program trenutno ni na voljo) Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L) TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo). Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja. Več informacij Preverite priklop vašega BOX-a Oglejte si navodila za priklop BOX-a. Če imate BOX in modem povezana neposredno prek omrežnega kabla v Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Internetna povezava izberite možnost Povezava z mrežnim kablom. Če se povezava uspešno vzpostavi, vam izpiše Mrežna povezava je zdaj vzpostavljena. V primeru, da imate BOX za prenos internetnega prometa povezan na brezžično omrežje, v Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Internetna povezava izberite možnost Brezžična povezava. Če se povezava uspešno vzpostavi, vam izpiše Brezžično omrežje. BOX ponovno zaženite Če imate BOX pravilno priključen v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošne informacije, 10 sekund držite celozaslonsko tipko. Nato BOX ugasnite z daljšim pritiskom na tipko za vklop in izklop. Na zaslonu se izpiše Vaš BOX se ugaša! Prosimo, počakajte... BOX ponovno prižgite. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.