Odjava BOX-a Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L) TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo). Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja. Več informacij V primeru, da BOX-a ne boste več uporabljali, ga odjavite. Odjava BOX-a je potrebna, saj se vse naročene vsebine zaračunajo uporabniku, pri katerem je BOX aktiviran. Po uspešni prijavi na portal Moj Telekom kliknite na svoje uporabniško ime.Če na portalu Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. V sklopu TV in zabava > TV-komunikatorji kliknite na sliko TV-komunikatorja, ki ga želite odjaviti. Kliknite Odstrani komunikator in v novem oknu odločitev še enkrat potrdite. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.