Aktivacija BOX-a Zamenjajte TV-komunikator Netgem 8200 (SiOL BOX) oz. Netgem 5200 (SiOL BOX S - v obliki črke L) TV-komunikatorja Netgem 8200 in 5200 zaradi nekompatibilnosti z novimi tehnologijami v sistemu IPTV določenih storitev ne omogočata več oz. je delovanje storitev okrnjeno (npr. YouTube, Voyo). Svetujemo vam, da čim prej naročite nov najemni TV-komunikator BOX S ali NEO Smartbox in izkoristite prednosti pametnega življenja. Več informacij Ob prvem priklopu se BOX samodejno aktivira. Če se vaš BOX ne aktivira samodejno (programi po končani prvi namestitvi ne začnejo delovati), opravite aktivacijo BOX-a na portalu Moj Telekom. Na portal Moj Telekom se prijavite z e-naslovom in geslom za dostop do računa Moj Telekom. Če na portalu Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. Kliknite na svoje uporabniško ime. Kliknite na svoje uporabniško ime.V sklopu TV in zabava > TV-komunikatorji kliknite Dodaj komunikator. V prvem koraku aktivacije vnesite potrebne podatke in kliknite Nadaljuj. MAC-naslov: nahaja se na spodnji strani vašega BOX-a.Aktivacijska koda: vidite jo v koraku Aktivacijska koda med postopkom prve namestitve.Prijazno ime: poljubno ime BOX-a (npr.: Dnevna soba).Če ste med prvo namestitvijo preskočili korak, kjer je bila aktivacijska koda napisana, jo najdete s pritiskom na tipko MENU (Moj TV) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Aktivacijska koda. Vnesite potrebne podatke.S klikom na gumb Naprej se bo na vašem TV-komunikatorju BOX vključilo samodejno zaznavanje načina priklopa. Če se na vašem TV-zaslonu slika ne prikaže, izključite in ponovno vključite BOX. Aktivacija je zaključena. Nadaljujte s postopkom prve namestitve. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.