Pogosta vprašanja BOX S Kaj mi ponuja BOX S?BOX S vam poleg možnosti spremljanja več kot 230 TV-programov ponuja tudi Napredne možnosti uporabe, kot so: Ogled nazaj, Media center, Vreme, Šport, SiOL.net Novice in YouTube ter dostop do različnih videotek.Kakšna je razlika med BOX-om S in BOX-om? BOX S je TV-komunikator brez vgrajenega trdega diska, kar pomeni, da ne omogoča funkcij Časovni zamik in Snemalnik. Kaj mi ponuja BOX S brez opcije Napredne TV-storitve?BOX S brez opcije je namenjen manj zahtevnim uporabnikom, ki želite spremljati le TV-programe in ne potrebujete drugih možnosti uporabe, kot so Ogled nazaj, Media center, Vreme in druge. Koliko programov je mogoče spremljati z BOX-om S?Prek BOX-a S lahko spremljate TV- in DVB-T-programe (poleg slovenskih še italijanske, avstrijske, madžarske in hrvaške – odvisno od vaše lokacije). Število TV-kanalov je odvisno od naročenega programskega paketa, število DVB-T pa od sprejema programov na vašem območju.TV-komunikatorji BOX S, kupljeni od marca 2016 dalje, ne omogočajo več uporabe funkcije DVB-T. Kakšna je razlika med programsko shemo BOX S z dodatkom ali brez dodatka? Programska shema je odvisna od naročenega programskega paketa, ki ga lahko kadarkoli nadgradite na portalu Moj Telekom. Izbira BOX-dodatka ne vpliva na programsko shemo, saj dodatek vključuje uporabo interaktivnih storitev. Koliko časa od naročila video vsebine iz videoteke imam čas, da si jo ogledam? Čas za ogled naročene vsebine je 48 ur. V tem času jo lahko gledate neomejeno.Kaj mi omogoča Media center?Media center omogoča, da na BOX S priklopite USB-naprave ali računalnik ter pregledujete in urejate svoje fotografije, glasbo ali filme kar na televiziji. Reportaža utrinkov z dopusta bo tako veliko bolj preprosta in na velikem zaslonu bolj privlačna.Kako uporabljam Media center?Na BOX S lahko priklopite USB-naprave (USB-ključke, USB-prenosne diske, iPod-e) ali se povežete z vašim računalnikom. V primeru, da bi želeli pregledovati vsebine z računalnika, mora biti na računalniku nameščen eden izmed programov za Media center, ki podpirajo UPnP-protokol in so v združenju DLNA. Datoteke, ki jih želite predvajati prek Media centra, je treba dati v skupno rabo.Katere formate datotek lahko predvajam prek Media centra? BOX S predvaja:video formate mpeg ts, mpeg ps, avi, asf, mkv, mov, flv, dv;avdio formate AAC, MPEG 1/2, WMA9 in WMAPro, Dolby Digital 5.1, Dolby Digital +, DTS;slikovne formate jpg, jpeg, png. Ali moram imeti za ogled HD-kanalov obvezno povezan BOX S s kablom HDMI do televizorja?Ne, vendar bo slika prek kabla SCART enaka kot pri ostalih kanalih v standardni definiciji.Ali teletekst deluje tudi prek kabla HDMI? Seveda, in tokrat v digitalni preobleki. Nanj lahko zdaj dostopate tudi prek HDMI-kabla. Vse strani teleteksta se takoj shranijo na BOX S, tako da po njih brskate brez zamudnega čakanja na želeno stran.Ali lahko prek BOX-a S spremljam tudi DVB-kanale?Da, ampak le kanale DVB-T, ki jih lahko spremljate prek strešne ali sobne antene. Oglejte si več informacij o sprejemu signala DVB-T.TV-komunikatorji BOX S, kupljeni od marca 2016 dalje, ne omogočajo več uporabe funkcije DVB-T. Zakaj na BOX-u S ne morem uporabljati Časovnega zamika in Snemalnika?BOX S nima vgrajenega trdega diska, ki to funkcijo omogoča.Ali lahko na BOX-u S nastavim Opomnik?Lahko. V TV-sporedu se pomaknite na izbrano vsebino in pritisnite tipko OK na daljinskem upravljalniku. Kako do novih programov v programski shemi? Programska shema se avtomatično posodobi ponoči dne, ko je TV-program dodan. Če želite spremembe videti takoj, pojdite v meni Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika in pritisnite tipko za celozaslonski način. Tipko držite približno deset sekund. Če se novi programi ne pojavijo, ugasnite vaš BOX S z daljšim pritiskom na tipko za vklop in izklop na daljinskem upravljalniku. Na zaslonu se vam izpiše obvestilo Vaš BOX se ugaša! Prosimo, počakajte ... Nato BOX S ponovno prižgite. Kako do novo dodanih video vsebin?Video katalogi se avtomatično posodobijo ponoči dne, ko so bile video vsebine dodane. Če želite spremembe videti takoj, pojdite v meni Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Ponastavitev > Ponastavi videokataloge in pritisnite tipko OK. Kje najdem Aktivacijsko kodo? Aktivacijska koda se vam izpiše med Prvo namestitvijo, v koraku Aktivacijska koda. Aktivacijsko kodo vedno najdete tudi v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Aktivacijska koda. Kje najdem MAC-številko?MAC-številka se nahaja na spodnji strani BOX-a S. Vidite jo lahko tudi v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika, označena je Naslov MAC (S/N). Kako spremeniti jezik podnapisov in govora? Po pritisku tipke OK na daljincu se vam v levem spodnjem delu TV-zaslona prikažejo možnost spreminjanja jezika podnapisov, jezika govora in nastavitve prostorskega zvoka. Možnosti so prikazane, če to program omogoča. S smernimi tipkami gor, dol, levo in desno se premikate med možnostmi, s tipko OK pa potrdite izbrane nastavitve. Zakaj so v programski shemi Ogleda nazaj le določeni TV-programi?V programsko shemo Ogled nazaj smo dodali programe, za katere imamo pravice televizijskih hiš.Komu je na voljo funkcija Ogled nazaj?Funkcija Ogled nazaj je na voljo vsem naročnikom BOX-a in BOX-a S z BOX-dodatkom. S funkcijo Ogled nazaj si lahko ogledate najbolj priljubljene TV-programe do 7 dni nazaj. Televizija Telekoma Slovenije Koliko programov vključuje programska shema MEGA HD?Programska shema MEGA HD vsebuje več kot 250 programov. Oglejte si seznam programov.Katere programe ste dodali v programsko opcijo EKSPLOZIVNI?Programska opcija Eksplozivni prinaša eksplozivno mešanico programov za odrasle in športnih programov, ki poženejo kri po žilah. TV-programi, ki vsebujejo vsebine za odrasle, so zaklenjeni s starševskim geslom. Programska opcija Eksplozivni.Imam naročeno programsko opcijo HD, katere programe lahko spremljam?Programska opcija Eurosport HD vključuje dva programa v visoki ločljivosti: Eurosport HD in Eurosport 2 HD, ki gledalcem prinašata evropske in mednarodne športne dogodke. Programska opcija Eurosport HD Zakaj mi HD-programi ne delujejo?Za delovanje HD-programov je treba naročiti hitrost za 2 TV-kanala ali več. Za dodatne informacije se obrnite na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačni številki 080 1000 ali prek elektronske pošte tehnicna.pomoc@siol.net.Zakaj se je spremenil vrstni red programov?Naši uporabniki so nam poslali predloge in želje po bolj jasni razporeditvi programov. Po skrbnem razmisleku smo programe razporedili tako, da se ujemajo po žanru. Seznam žanrov: 1 IZBRANI, 100 DOKUMENTARNI, 200 FILMSKI, 300 ZABAVNI, 400 OTROŠKI, 500 ŠPORTNI, 600 GLASBENI, 660 LOKALNI, 700 INFORMATIVNO-REGIONALNI, 800 DVB-T, 850 ODRASLI in 900 RADIO. Programe si lahko poljubno razvrstite na portalu Moj Telekom. Oglejte si navodila. Kako so razporejeni programi na televiziji Telekoma Slovenije?Programe smo razporedili tako, da se ujemajo po žanru.Seznam žanrov: 1 IZBRANI, 100 DOKUMENTARNI, 200 FILMSKI, 300 ZABAVNI, 400 OTROŠKI, 500 ŠPORTNI, 600 GLASBENI, 630 RADIO, 660 LOKALNI, 700 INFORMATIVNO-REGIONALNI, 800 DVB-T in 900 ODRASLI.Programe si lahko poljubno razvrstite na portalu Moj Telekom. Oglejte si navodila.Ali si lahko na TV po svoje razvrstim programe?Da, TV-vmesnik omogoča razporejanje TV-programov na portalu Moj Telekom. V sklopu TV in zabava > TV-komunikatorji izberite TV-komunikator, na katerem želite po svoje razvrstiti programe, in kliknite Razvrsti programe. Programe lahko razvrščate na tri načine: • povleci: izberete program in ga povlečete na ustrezno mesto; • vrini: vrinete program z vnosom številke; • zamenjaj: dva programa med seboj zamenjate. Ko končate urejanje, kliknite gumb Shrani. Več navodil o razvrščanju programov najdete tukaj. Ali lahko zaradi spremenjene ponudbe odpovem naročniško razmerje brez obveznosti? Telekom Slovenije je uporabnike o spremembah v programski shemi obvestil 30 dni pred uveljavitvijo sprememb prek komunikacijskih kanalov in direktne pošte. Uporabnik lahko v tem času do uveljavitve sprememb v skladu s splošnimi pogoji prekine naročniško razmerje, in sicer: brez sankcij, če nima naročniškega razmerja, vezanega na 24 mesecev, oz. je ta rok že pretekel;če pa ima naročnik naročniško razmerje, vezano na 24 mesecev, saj je opravil subvencioniran nakup terminalne opreme, ter želi naročniško razmerje za TV-storitev prekiniti pred iztekom 24 mesecev, mu v skladu s pogodbo za sklenitev naročniškega razmerja Telekom Slovenije na zadnjem mesečnem računu za opravljene storitve ali na posebnem računu zaračuna enkratne stroške predčasne prekinitve naročniškega razmerja v višini 8,35 € (brez DDV) ter sorazmeren delež zneska subvencije (115,75 € brez DDV) nakupa osnovne terminalne opreme, ki se zaračuna za polno število mesecev do izteka obdobja, za katerega je bilo naročniško razmerje sklenjeno (24 mesecev). Kaj obsega programska opcija HBO? Programska opcija HBO Premium poleg programov HBO, HBO HD, HBO Comedy, HBO Comedy HD vsebuje še priljubljene filmske programe Cinemax, Cinemax 2, Cinemax HD in Cinemax 2 HD ter več kot 100 ur vrhunskih filmov in serij na zahtevo v okviru HBO On Demand. V paket je vključena tudi spletna storitev videa na zahtevo (SVOD) HBO GO, ki je dostopna vsem naročnikom s širokopasovnim dostopom do interneta. Kaj je videoteka? Jo bom znal uporabljati? Jo sploh potrebujem? Televizija Telekoma Slovenije vam ponuja obilico različnih videotek, v katerih vas v vsakem trenutku čaka več kot 10.000 vsebin – od zadnjih filmskih hitov, odličnih serij, risank, do koncertov na najboljših prizoriščih: Pickbox, DKino, HBO On Demand, HBO GO, Minimax+, VOYO, Dajmedol in Dajmedol+. V nekaterih paketih je veliko vsebin že vključenih. Preverite in navdušeni boste! Oglejte si več informacij.Kako zamenjam programsko shemo?Programsko shemo zamenjate na portalu Moj Telekom. Prijavite se z e-naslovom in geslom za dostop do portala Moj Telekom. Oglejte si navodila. Programsko shemo lahko nadgradite tudi prek televizije na BOX-u. Spremembo programskega paketa lahko opravite kadarkoli v času trajanja naročniškega razmerja, vendar ne več kot enkrat na mesec. Za pomoč lahko pokličete tudi na brezplačno številko 080 1000.Zakaj naj se odločim za televizijo Telekoma Slovenije?Razlogov je več. Televizija Telekoma Slovenije omogoča spremljanje velikega števila televizijskih programov z višjo kakovostjo prenosa vsebin, kot smo je vajeni prek kabelskega omrežja, poleg tega pa televizijski sprejemnik postane tudi kanal za dostop do običajnih spletnih strani. Za deskanje po internetu in pošiljanje elektronske pošte zato ne potrebujete več računalnika, niti več kabelske ali satelitske televizije, saj vam televizija Telekoma Slovenije v ceni mesečne naročnine ponuja celoten nabor programov (v poglavju Programska shema).Koliko programov je mogoče spremljati prek televizije Telekoma Slovenije? Število programov je odvisno od programskega paketa, ki ga naročite. Spremljati je mogoče prek 225 različnih dokumentarnih, otroških, zabavnih, športnih, glasbenih in drugih domačih in tujih programov. Spremljate lahko večino znanih programov, ki jih lahko vidite v kateremkoli slovenskem kabelskem sistemu, vključno s približno 50 kanali, ki jih v omenjenih sistemih ni.Po kakšnem ključu ste izbirali programe?Osnova so že znani programi, ki jih ponujajo tudi kabelski operaterji, dodali pa smo še vse kakovostne programe, ki imajo avtorske pravice za predvajanje na območju Republike Slovenije in jih kabelski operaterji nimajo, v svetu pa so sicer priljubljeni. Kriterij pri izboru so bili predvsem podatki o gledanosti. Bistveno je, da gledalcem ponudimo zelo široko izbiro in kakovostne kanale.Kakšne povezave so potrebne za spremljanje televizije Telekoma Slovenije in kakšna naj bi bila konfiguracija osebnega računalnika?TV prek interneta lahko spremljajo vsi naročniki fiksnih storitev Telekoma Slovenije in stanujejo v krajih oz. v bližini central, kjer je ta storitev mogoča. Za spremljanje televizije Telekoma Slovenije ne potrebujete osebnega računalnika, saj TV-programe lahko spremljate prek običajnih TV-sprejemnikov. Ker televizorji še niso opremljeni za digitalni sprejem, potrebujete poseben sprejemnik TV-komunikator (angleško set-top-box), ki se upravlja z običajnim daljinskim upravljalnikom. Kako posredujete zaščitene vsebine?Zaščitene vsebine so vedno pod določeno šifro. Šifra je vnaprej določena, uporabniki pa jo lahko po želji spremenijo.Ali programe televizije Telekoma Slovenije lahko gledajo le uporabniki fiksnih storitev Telekoma Slovenije ali tudi ostali?Televizijo prek internetnega protokola, ki jo ponuja Telekom Slovenije, lahko spremljajo izključno naši naročniki. Razlog je v avtorskih pravicah, ki jih ima Telekom Slovenije le za predvajanje TV-programov na območju Republike Slovenije znanim naročnikom.Ali je mogoče, da določeni uporabniki ADSL-a ne bodo imeli ustreznih tehničnih možnosti za uporabo televizije Telekoma Slovenije?Da, te možnosti ni za izključiti. Za uporabo televizije Telekoma Slovenije so potrebni ustrezni tehnični pogoji, ki jih včasih ni mogoče zagotoviti (npr. prevelika oddaljenost od centrale).Kakšne so omejitve glede oddaljenosti od naročniške centrale oz. minimalna omogočena hitrost za spremljanje TV prek ADSL?Za oddaljenost in hitrost so merodajne meritve, ki jih opravi Telekom Slovenije na dani lokaciji. Zato je treba oddati poizvedbo oz. naročilo storitve. Poizvedbo lahko oddate na spletni strani www.telekom.si ali pa pokličete na brezplačno številko 080 8000.Kaj boste pri TV ponudili v prihodnosti?Naša TV je že interaktivna TV, ki omogoča dvosmerno komunikacijo naročnika s ponudnikom storitve. Razvoj se bo v tej smeri nadaljeval z večanjem obsega ponudbe. Prav tako bomo uporabnikom ponudili še večji nabor storitev in možnosti uporabe TV. Stalno se dopolnjuje tudi programska shema.Kaj potrebujem za uporabo TV-storitve?Za uporabo storitve potrebujete: storitev TV v paketu skupaj z internetom, TV-sprejemnik z vhodom SCART ali HDMI, komunikator (Set Top Box- STB), prek katerega boste spremljali TV-programe, ter mrežni kabel za povezavo komunikatorja na modem (lahko tudi Ruckus ali PLC-komplet za brezžično povezavo).Kje in kako kupim osnovno strojno komunikacijsko opremo za vzpostavitev TV-storitve?Opremo naročniki prejmete v najem. Najem modema omogočajo vsi paketi fiksnih storitev Telekoma Slovenije. Novi paketi, ki vsebujejo TV, pa omogočajo najem vsaj enega BOX-a.Ali moram za vzpostavitev storitve (priključitev) plačati še kaj?Za priklop osnovne komunikacijske opreme (TV-komunikatorja in stikala) lahko izbirate med dvema možnostma: Priklop opravi izvajalec - hkrati z vzpostavitvijo ADSL vam bo pooblaščeni izvajalec vzpostavil tudi storitev TV. Storitev je plačljiva. Priklop opravite sami - vso opremo za priklop TV boste prejeli hkrati z opremo za vzpostavitev ADSL. Kje si lahko ogledam delovanje storitve televizija?Delovanje TV si lahko ogledate v Telekomovih centrih.Modem in televizijski sprejemnik imam v različnih sobah. Ali lahko opremo za spremljanje TV priklopim na televizor v drugi sobi?Da, lahko. Za to potrebujete mrežni kabel ethernet, ki ga že vključuje osnovna strojna komunikacijska oprema. Če potrebujete daljšega, za nakup primerne dolžine poskrbite sami oz. vam ga proti plačilu priskrbi Telekom Slovenije, če ste naročili osnovno vzpostavitev storitve. Mrežne kable ethernet poljubne dolžine je mogoče kupiti v trgovinah z računalniško opremo.Ali bo prenos TV-signala moten ob hkratni uporabi dostopa do interneta in televizije Telekoma Slovenije?Ne, hkrati lahko uporabljate dostop do interneta in TV na dveh TV-sprejemnikih z nemoteno kakovostjo signala. Lahko pa se zgodi, da boste ob vklopu drugega TV-sprejemnika zaznali nižjo hitrost dostopa do interneta.Ali je TV mogoče spremljati na več TV-sprejemnikih hkrati?Da, TV lahko hkrati spremljate na do štirih TV-sprejemnikih, če to omogoča vaša povezava.Ali TV-vmesnik omogoča osebne nastavitve?Da, naš TV-vmesnik omogoča določanje profila oz. osebnih nastavitev vsakega posameznika. Vsak uporabnik lahko določi vrstni red programov po svojih željah (na https://moj.telekom.si/ >Televizija > TV-komunikatorji) ali pa v skupini Priljubljeni oblikuje sklop najljubših programov (velja le za TV-komunikator Sagem).Težave imam z zmrzovanjem in kockanjem slike. Kaj lahko storim?Ponovno zaženite modem: iz modema izključite električno napajanje in ga po nekaj sekundah vključite nazaj. Modem potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje. Ko je modem prižgan, pa še enkrat zaženite TV-komunikator. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.