Težave z interaktivnimi vsebinami Dodatek Napredne TV-storitve Določene interaktivne storitve delujejo le, če imate naročen dodatek Napredne TV-storitve. Na portalu Moj Telekom preverite, ali imate dodatek naročen. Oglejte si navodila. Internetna povezava Preverite, ali ima BOX S vzpostavljeno internetno povezavo. V Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Internetna povezava izberite možnost Povezava z mrežnim kablom. Če povezava uspe, vam izpiše Mrežna povezava je zdaj vzpostavljena. Preverite delovanje podatkovnega nosilca Težave z interaktivnimi storitvami se lahko pojavijo tudi zaradi nepravilnega delovanja podatkovnega nosilca. V MOJ TV (tipka Menu) > Nastavitve > Informacije in diagnostik > Ponastavitve izberite možnosti Preveri podatkovni nosilec in Ponastavi podatkovni nosilec. Pomembno: pri ponastavitvi podatkovnega nosilca se izbriše vsa vsebina, shranjena na njem. Če v meniju Ponastavitve možnosti Ponastavi podatkovni nosilec nimate, opravite ponastavitev na tovarniške nastavitve, izberete možnost Ponastavi vse nastavitve. Pomembno: vse vaše nastavitve se izbrišejo. Ponovno boste morali skozi postopek prve namestitve. Oglejte si navodila za prvo namestitev BOX-a S. V primeru, da ponastavitev vseh nastavitev ne reši težave z interaktivnimi storitvami, v meniju Ponastavitve pa se možnost Ponastavi podatkovni nosilec ne pojavi, je prišlo do okvare BOX-a S. Navodila, kaj storiti v primeru okvare, si lahko ogledate tukaj. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.