Težave s TV-sporedom Oglejte si navodila za uporabo TV-sporeda. Oglejte si tudi navodila za uporabo Seznama programov in hitrega pregleda TV-sporeda. Po priklopu se TV-spored prenese na BOX S. Hitrost prenosa vsebin je odvisna od hitrosti in obremenjenosti vaše širokopasovne povezave. Ponastavite TV-spored Če prenos TV-sporeda traja dlje časa kot navadno, lahko v MOJ TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Ponastavitve izberete možnost Ponastavi TV-spored. TV-spored se bo osvežil. Preverite delovanje podatkovnega nosilca Težave s TV-sporedom se lahko pojavijo tudi zaradi nepravilnega delovanja podatkovnega nosilca. V MOJ TV (tipka Menu) > Nastavitve > Informacije in diagnostik > Ponastavitve izberite možnosti Preveri podatkovni nosilec in Ponastavi podatkovni nosilec. Pomembno: pri ponastavitvi podatkovnega nosilca se izbriše vsa vsebina, shranjena na njem. Če v meniju Ponastavitve možnosti Ponastavi podatkovni nosilec nimate, opravite ponastavitev na tovarniške nastavitve, izberete možnost Ponastavi vse nastavitve. Pomembno: vse vaše nastavitve se izbrišejo. Ponovno boste morali skozi postopek prve namestitve. Oglejte si navodila za prvo namestitev BOX-a S. V primeru, da ponastavitev vseh nastavitev ne reši težave s TV-sporedom, v meniju Ponastavitve pa se možnost Ponastavi podatkovni nosilec ne pojavi, je prišlo do okvare BOX-a S. Navodila, kaj storiti v primeru okvare, si lahko ogledate tukaj. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.