Manjka mi TV-program Na portalu Moj Telekom preverite, ali ste na manjkajoč TV-program ali programski paket naročeni. Programske sheme in opcije. Je program zaklenjen? Če je program zaklenjen, se vam to tudi slikovno in tekstovno izpiše. Ste kanal mogoče umaknili s seznama prikazanih kanalov? V meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Iskanje programov lahko pod Umikanje programov poljubni kanal umaknete. Oglejte si več navodil. V primeru, da ste naročeni na manjkajoč program in le-ta ni ne zaklenjen ne umaknjen, poskusite v meniju Moj TV (tipka MENU) > Nastavitve > Informacije in diagnostika > Splošna diagnostika pritisniti tipko za celozaslonski način. Tipko držite približno deset sekund. Če se manjkajoči programi ne pojavijo, ugasnite vaš BOX S z daljšim pritiskom na tipko za vklop in izklop. Na zaslonu se vam izpiše obvestilo Vaš BOX S se ugaša! Prosimo, počakajte ... Nato BOX S ponovno prižgite. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.