• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • SPLETNI POGOVOR
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • Elektrika
      • E-oskrba
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paket Ugodni

        Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket NekiNeki

        Postani NekiNeki in ustvari pleme, ki prinaša ugodnosti

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Pralni in sušilni stroji
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • 1 LETO BREZPLAČNE OPCIJE
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      • KABELSKA TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Ugodna elektrika

      Enostavna menjava dobavitelja

      Več o elektriki

      Informativni izračun

      Izračunajte svoj mesečni račun

      Izračunaj si

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?
      • Izdelki NEO Svet

        Napredne naprave po svetovnih cenah

      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • -50 % na mesečno naročnino

        Eno leto za nove naročnike mobilnih paketov Naj in NekiNeki

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • Kabelska TV 6 mesecev brezplačno

        Ugodna ponudba ob vezavi

      • MODRI FON
      • IZDELEK MESECA
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Ugodnosti
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Ugodnosti
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Mobilne naprave

      • TV-komunikator BOX

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Cenik elektrike

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • SPLETNI POGOVOR
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • Elektrika
    • E-oskrba
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paket Ugodni

    Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket NekiNeki

    Postani NekiNeki in ustvari pleme, ki prinaša ugodnosti

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • PAKET ZA DVA

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Pralni in sušilni stroji
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • 1 LETO BREZPLAČNE OPCIJE
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
  • KABELSKA TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
Elektrika

Elektrika

Ugodna elektrika

Enostavna menjava dobavitelja

Več o elektriki

Informativni izračun

Izračunajte svoj mesečni račun

Izračunaj si
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO Svet

    Napredne naprave po svetovnih cenah

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • -50 % na mesečno naročnino

    Eno leto za nove naročnike mobilnih paketov Naj in NekiNeki

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • Kabelska TV 6 mesecev brezplačno

    Ugodna ponudba ob vezavi

  • MODRI FON
  • IZDELEK MESECA
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • Za mlade: pleme

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Ugodnosti
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • TV-komunikator BOX

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Cenik elektrike

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Telefonija
  • Mobilno
  • Urbana
  • Uporaba aplikacije
Stage
Page Content

Splošna uporaba aplikacije

  

Ob zagonu aplikacije se vam prikaže začetni zaslon, na katerem je razvidno stanje vašega dobroimetja Urbana. Od tukaj lahko dostopate do seznama aktivnih plačil in polnjenja računa Urbana ter kratkih navodil za uporabo.

  
Kaj je mobilna aplikacija Urbana?

​Mobilna aplikacija Urbana je aplikacija za pametne telefone, s katero je mogoče plačati vožnjo z mestnim avtobusom (LPP), vožnjo z vzpenjačo na Ljubljanski grad, parkirnino na mestnih parkiriščih in vožnjo z mestnim kolesom (Bicikelj). Urbano lahko napolnite z Moneto, na Urbanomatih in drugih plačilnih mestih. Prav tako je mogoče prek aplikacije plačati in podaljšati parkirnino na daljavo (Urbana SMS Parking).

Aplikacija ponuja tudi dodatne funkcionalnosti, kot so:   

  • bogata informacijska podpora s prikazom prihodov avtobusov, zasedenosti garažnih hiš in koles v sistemu Bicikelj ter lokacij Urbanomatov, prodajnih mest in parkomatov,
  • shema avtobusnih linij,
  • zemljevid s filtrom za iskanje in navigacijo,
  • načrtovanje poti in geolokacija,
  • pregled nad aktivnimi vozovnicami,
  • zgodovina uporabe aplikacije,
  • prikaz dodatnih aplikacij, ki jih ponuja Telekom Slovenije.

Na katerih napravah deluje aplikacija Urbana?

Aplikacija deluje na pametnih mobilnih telefonih Android (verzija 4.4 ali več), ki so opremljeni s tehnologijo HCE NFC. Aplikacijo Urbana lahko uporabite za plačilo parkiranja (LPT), vožnje z grajsko vzpenjačo Ljubljanskega gradu in za druge storitve informativne narave (sheme linij, načrtovanje poti …). Za plačilo prevoza na avtobusu (LPP) je potreben Android 5.0 ali več.

Ali lahko uporabljam aplikacijo Urbana, čeprav moj telefon Android (verzije 4.4 ali več) ne podpira tehnologije HCE NFC?

​Aplikacijo lahko uporabljate samo za informativne namene in za plačilo parkirnine na daljavo (storitev Urbana SMS Parking). Ostalih storitev znotraj sistema Urbana ni mogoče plačevati.

Kako si prenesem aplikacijo?

​Aplikacijo si lahko prenesete iz spletne trgovine Google Play. V iskalnik spletne trgovine vpišite ključno besedo »Urbana«.

Kako dostopam do zaslona Urbana?

​prikaz-zaslona-urbana.jpg

V spustnem meniju izberete »Denarnica«.

Kje lahko preverim aktivne produkte?
aktivna-placila.jpg

Na zaslonu Urbana pritisnite gumb »Aktivna plačila«.

V aktivnih plačilih se prikaže seznam trenutno aktivnih vozovnic in produktov s podatkom o veljavnosti oziroma času trajanja.

Produkti, ki se vam lahko prikažejo, so:

  • vrednotnica (vozovnica) s časom veljavnosti;
  • mesečna vozovnica s podatkom o veljavnosti;
  • parkirišče ali garažna hiša s časom trajanja parkiranja; čas trajanja je informativen in ga je mogoče ročno odstraniti;
  • izposoja kolesa s časom trajanja izposoje; čas trajanja je informativen in ga je ob vrnitvi kolesa mogoče ročno odstraniti.
Kako vem, ali imam vključen NFC?
vklopljen-in-izklopljen-nfc.jpg

​Na zaslonu Urbana se spodaj nahaja oznaka za NFC in napis. Kadar imate NFC vključen, bo prikazan napis »NFC je vklopljen« v zeleni barvi. Kadar NFC ni vključen, bo prikazan napis »NFC je izklopljen« v rdeči barvi.

Kako napolnim dobroimetje z VALÚ Moneto?

Na zaslonu Urbana pritisnite gumb »Polnjenje računa«.

Izberite prednastavljeno vrednost polnitve oz. vnesite poljuben znesek polnitve in pritisnite gumb »Polni«. V naslednjem koraku se vam prikaže okno za potrditev transakcije, kjer je izpisan tudi znesek polnitve. Za potrditev izvedbe transakcije pritisnite gumb »Potrdi«. V primeru, da uporabljate VALÚ Moneta PIN, ga vnesite v označeno polje, preden potrdite transakcijo.

polnjenje-in-potrditev-transakcije.jpg 

Kako aktiviram telefonsko številko za polnitev dobroimetja z Moneto?

Pri prvem polnjenju vam aplikacija samodejno ponudi možnost aktivacije polnitve z Moneto.

Prav tako si lahko aktivirate polnitev dobroimetja z Moneto na zaslonu »Povezana številka«, do katerega lahko dostopate z drsnim menijem.

V prikazano okence vnesete telefonsko številko, na katero dobite potrditveni SMS z aktivacijsko kodo, ki jo je nato treba vnesti v potrditveno okence.

aktivacija-telefonske-stevilke.jpg 

Kaj točno je zgodovina plačil in kje dostopam do nje?

​V zgodovini plačil je prikazan seznam vseh nakupov oziroma validacij produktov s podatkom o času in tipu transakcije, ki so bili opravljeni z aplikacijo. S pritiskom na posamezno vrstico se prikažejo podrobnejši podatki o transakciji.

zgodovina-placil.jpg 

Kako dostopam do zgodovine plačil?

​V spustnem meniju izberite »Zgodovina plačil«.

Zakaj ne vidim transakcije v zgodovini plačil?

​Podatki o zgodovini plačil se prenesejo iz zalednega sistema, zato se lahko v nekaterih primerih izvedena plačila ne prikažejo takoj na seznamu. Preverite podatkovno povezavo.

Kaj omogoča iskalnik?

Za uporabo iskalnika morate imeti vključeno podatkovno povezavo.

Iskalnik je orodje z bogato informacijsko podporo, ki omogoča iskanje po naslednjih storitvah (kategorijah):

  • lokacije avtobusnih postaj, preverjanje prihodov avtobusov, pregled avtobusnih linij, tip avtobusa (nizkopodni), številka postaje, ime postaje in oddaljenost od postaje;
  • lokacije postaj Bicikelj, status delovanja postaje, ime postaje, oddaljenost od postaje, število prostih koles, število prostih stojal in informacije o sprejemu plačilnih kartic;
  • lokacije parkomatov s številko, imenom in oddaljenostjo;
  • lokacije Urbanomatov s številko, imenom in oddaljenostjo;
  • lokacije parkirišč in garažnih hiš, preverjanje zasedenosti parkirišča s skupnim številom parkirnih mest in številom mest za invalide ter delovni čas parkirišča s cenikom;
  • lokacije prodajnih mest z imenom in oddaljenostjo.

Iskalnik omogoča tudi navigacijo do želenega rezultata iskanja s prikazom na zemljevidu.

urbana-iskalnik.jpg 

Kako dostopam do iskalnika?

​V spustnem meniju izberite »Iskalnik«.

Kako deluje iskalnik?

Zaslon iskalnika je razdeljen na tri dele:

• iskalno okno,

• iskanje po kategorijah,

• prikaz rezultatov.

V iskalno okence vnesete želen iskalni niz. Iskalnik ob vpisovanju samodejno ponuja predloge glede na vnos črk in zgodovino iskanja.

Iskanje po kategorijah (avtobusne postaje, Bicikelj, parkomati, Urbanomati, parkirišča, garažne hiše in prodajna mesta) v kombinaciji z iskalnim oknom omogoča enostavnejše iskanje.

Iskanje po kategorijah poteka tako, da izberete eno izmed kategorij (tipka se obarva temno modro), nato pa se spodaj prikažejo rezultati glede na izbrano kategorijo. S ponovnim pritiskom na izbrano kategorijo se vam na zaslonu ponovno prikažejo vsi rezultati po vseh kategorijah.

Iskanje lahko kombinirate tako, da vpišete v iskalnik želeno lokacijo (primer: Ljubljanska) in izberete kategorijo »Postaje«, nato pa se vam kot rezultati izpišejo samo postaje. Iskalnik pobrišete tako, da pritisnete tipko "x", ali s pomočjo tipkovnice.

Na začetni zaslon se vrnete s tipko nazaj ali s pomočjo spustnega menija.

urbana-iskalnik-screeni.jpg 

Kako prikazati iskani rezultat na zemljevidu?

V iskalniku lahko rezultat iskanja na zemljevidu prikažemo na dva načina:

  • Pri rezultatih iskanja pritisnete skrajno desni gumb v obliki treh vertikalnih pikic in v novem prikazanem meniju izberete »Prikaži na mapi«.
  • Pri rezultatih iskanja pritisnete na želen rezultat in držite toliko časa, dokler se ne prikaže meni, v katerem izberete »Prikaži na mapi«.

urbana-iskalnik-rezultati.jpg 

Kako pridobim napotke do rezultata iskanja?

V iskalniku lahko napotke na zemljevidu pridobite na dva načina:

  • Pri rezultatih iskanja pritisnite skrajno desni gumb v obliki treh vertikalnih pikic in v novem prikazanem meniju izberete »Pridobi napotke«.
  • Pri rezultatih iskanja pritisnite na želen rezultat in držite toliko časa, dokler se ne prikaže meni, v katerem izberete »Pridobi napotke«.
Zakaj iskalnik ni prikazal rezultatov iskanja?

Razloga sta lahko dva, in sicer:

  • iskalnik pridobiva podatke iz zalednega sistema, zato preverite podatkovno povezavo;
  • podatek o iskanem nizu ni na voljo.
Kako preverim prihod avtobusa oz. poiščem (najbližjo) avtobusno postajo?

V spustnem meniju izberete »Iskalnik«.

V iskalniku izberete kategorijo »Postaje« in vnesete iskalni niz, nato pa se kot rezultat prikaže seznam postaj, ki so razporejene glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost od postaje (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve). Seznam vsebuje številko in ime postaje ter oddaljenost od postaje (če so podatki na voljo).

S pritiskom na postajo se vam prikaže seznam vseh linij, ki vozijo skozi postajo, z naslednjimi podatki: številka linije, čas prihoda naslednjih treh avtobusov in ime linije. Časi, ki so podčrtani, pomenijo prihod nizkopodnih avtobusov, na katere je lažje vstopiti. Na tem zaslonu lahko preklopite med prikazom časa prihoda in prikazom prihoda avtobusa v minutah.

S pritiskom na linijo se vam prikaže seznam vseh postaj izbrane linije. Na tem zaslonu lahko preklopite  med prikazom časa prihoda in prikazom prihoda avtobusa v minutah.

urbana-iskalnik-avtobusi.jpg 

Kako preverim delovanje storitve Bicikelj in zasedenost koles?

V iskalniku izberete kategorijo »Bicikelj« in vnesete iskalni niz, nato pa se prikaže seznam vseh postaj Bicikelj s podatkom o statusu delovanja, imenom postaje in oddaljenostjo od postaje (če so podatki na voljo). Pomen barv pri posamezni postaji prikazuje sledeče statuse: zelena –  postaja deluje, rdeča – postaja ne deluje.

S pritiskom na določeno postajo Bicikelj se vam prikažejo podatki o postaji: ime postaje, število prostih koles, število prostih stojal, število vseh postaj ter informacije o sprejemu plačilnih kartic in statusu obratovanja. 

urbana-iskalnik-bicikelj.jpg 

Kako preverim zasedenost in lokacijo parkirišč in garažnih hiš?

V iskalniku izberete kategorijo »Parkirišča in GH« ter vnesete iskalni niz, nato pa se prikaže seznam vseh parkirišč in garažnih hiš s podatkom o statusu parkirišča, imenom parkirišča in oddaljenostjo od parkirišča (če so podatki na voljo) ter indikator zasedenosti po barvah: zelena – prosta mesta, oranžna –  srednje zasedeno, rdeča – zasedeno, modra – podatek ni na voljo.

S pritiskom na izbrano parkirišče se vam prikažejo podatki: zasedenost parkirišča s skupnim številom parkirnih mest in številom mest za invalide ter delovni čas parkirišča s cenikom.

urbana-iskalnik-parkirisca.jpg 

Kako poiščem parkomat?

V iskalniku izberete kategorijo »Parkomati« in vnesete iskalni niz, nato pa se vam kot rezultat prikaže seznam parkomatov, ki so razporejeni glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost od parkomata (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve).

Seznam vsebuje sledeče podatke: številko parkomata, ime parkomata in oddaljenost od parkomata (če so podatki na voljo).

urbana-iskalnik-parkomati.jpg 

Kako poiščem Urbanomat?

​V iskalniku izberete kategorijo »Urbanomati« in vnesete iskalni niz, nato pa se vam kot rezultat prikaže seznam Urbanomatov, ki so razporejeni glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost od Urbanomata (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve).

Seznam vsebuje sledeče podatke: številko Urbanomata, ime Urbanomata in oddaljenost od Urbanomata (če so podatki na voljo).

urbana-iskalnik-urbanomati.jpg 

Kako poiščem prodajna mesta?

​V iskalniku izberete kategorijo »Prodajna mesta« in vnesete iskalni niz, nato pa se vam kot rezultat prikaže seznam prodajnih mest za polnitev in prodajo kartice Urbana, ki je razporejen glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve).

Seznam vsebuje sledeče podatke: ime prodajnega mesta in oddaljenost (če so podatki na voljo).

urbana-iskalnik-prodajna-mesta.jpg 

Kako dostopam do zemljevida?

​V spustnem meniju izberete »Zemljevid«.

Kaj prikazuje zemljevid?

​Na zemljevidu so prikazani vsi rezultati glede na izbrano kategorijo v filtru.

Kategorije, po katerih so prikazani rezultati, so: avtobusne postaje, postaje Bicikelj, Urbanomati, parkomati, parkirišča in garažne hiše ter prodajna mesta.

Do filtra dostopate s pritiskom na gumb, ki se nahaja desno spodaj (ikona v obliki lijaka).

urbana-zemljevid-filter.jpg 

Na zemljevidu se prikažejo krogci s številkami, ki predstavljajo število rezultatov glede na izbrano kategorijo iskanja. Vsak krogec ima glede na velikost števila določeno barvo, ki pomeni število rezultatov:

  • 100+, 50+ rezultatov iskanja - zelena barva,
  • 20+ rezultatov iskanja -  turkizna barva,
  • 10+ rezultatov iskanja - modra barva,
  • od 3 do 8 rezultatov iskanja -  temno modra barva.

S klikom na krogec se zemljevid približa in prikaže nove rezultate glede na povečano območje. S približevanjem zemljevida se krogci in število v krogcih razčlenjujejo in zmanjšujejo do bližine, ko se pojavi svetlo modra ikona z oznako iskane kategorije (npr. Urbanomat). S klikom na oznako se prikaže oblaček z  imenom in številko. Na oznakah pri kategorijah Postaje, Bicikelj ter Parkirišča in GH ob pritisku na oblaček pridobite podrobnejše informacije.

Na zemljevidu je na voljo tudi prikaz poti. Prikaz poti uporabite tako, da pritisnete na želeno oznako (npr. Urbanomat) ter nato pritisnete akcijski gumb, ki se nahaja desno spodaj, in izberete »Navodila za pot«. Aplikacija samodejno odpre privzeto aplikacijo, ki jo vaša mobilna naprava uporablja za navigacijo (pri tem mora telefon imeti vključene lokacijske storitve).

Zakaj ne vidim svoje lokacije?

​Urbana SMS Parking je storitev, ki omogoča plačevanje parkirnine na daljavo. Storitev je treba aktivirati, poleg tega pa morate imeti vključeno podatkovno povezavo.

Kako dostopam do storitve Urbana SMS Parking?

​V spustnem meniju izberete »Urbana SMS Parking«.

Kako aktiviram storitev Urbana SMS Parking?

​Za aktivacijo storitve se morate registrirati (povezati svojo mobilno številko s storitvijo).

Mobilno številko registrirate v meniju »Povezana številka«, do katerega dostopate prek drsnega menija. V meniju izberete »Registriraj telefonsko številko« in nato v prikazano okence vnesete telefonsko številko, na katero dobite potrditveni SMS z aktivacijsko kodo, ki jo je nato treba vnesti v potrditveno okence.

V primeru, da ste svojo mobilno številko že povezali za uporabo storitve polnjenja dobroimetja z Moneto, lahko ta korak izpustite.

Kako plačam parkirnino s storitvijo Urbana SMS Parking?
  1. Preverite, ali imate dovolj dobroimetja.
  2. V aplikaciji izberite Urbana SMS Parking.
  3. Vpišite registrsko številko vozila (ali izberite vozilo s seznama).
  4. Izberite območje parkiranja (v primeru, da imate vključene lokacijske storitve, vam aplikacija sama prikaže, v kateri coni se trenutno nahajate). Pozor: v primeru, da ste na drugi lokaciji kot vaš avtomobil, območje vnesite ročno.
  5. Določite čas parkiranja in izberite »Parkiraj«.
  6. Potrdite plačilo parkirnine.

10 minut pred iztekom parkirnine boste dobili obvestilo.

Aktivne parkirnine lahko preverite s pritiskom na gumb »Parkirnine« oz. v zgodovini plačil.

Ali lahko plačam parkirnino za več avtomobilov?

​Da. V aplikacijo lahko vnesete poljubno število registrskih številk (avtomobilov) in za vsako posebej plačate parkirnino.

Kako dodam registrsko številko?

​V meniju Urbana SMS Parking pritisnete na okvirček »Dodajte tablico«. V prikazano okence vnesete registrsko številko (brez presledkov) in pritisnite »Dodaj«.

Kako izberem registrsko številko, za katero želim plačati parkirnino?

​V meniju Urbana SMS Parking pritisnete na registrsko tablico in izberete registrsko številko.

Kako določim mesto parkiranja?

​Aplikacija omogoča ročno ali samodejno določitev mesta, kjer želite plačati parkirnino.

  • Ročno: V meniju Urbana SMS Parking pritisnete na gumb, ki se nahaja pri izbiri območja. Prikazal se vam bo spustni meni, v katerem določite mesto, za katerega želite plačati parkirnino.
    Oznaka mesta se nahaja na parkomatu.
  • Samodejno: V primeru, da imate vključene lokacijske storitve, aplikacija samodejno izbere mesto, kjer se trenutno nahajate. Na zemljevidu se izbrano mesto obarva sivo.
    Pozor: v primeru, da ste na drugi lokaciji kot vaš avtomobil, območje vnesite ročno, saj aplikacija prikaže trenuten položaj vašega mobilnega telefona.
Kje so prikazane aktivne parkirnine?

​Seznam vseh aktivnih parkirnin je prikazan v meniju »Aktivna parkiranja«, do katerega dostopate s pritiskom na gumb »Parkirnine« na zaslonu »Urbana SMS Parking«.
Na seznamu so prikazane vse trenutno aktivne parkirnine s podatkom o območju parkiranja, registrski številki, številu plačanih ur, znesku plačila in času veljavnosti.

Zakaj storitev Urbana SMS Parking ne deluje?

​Za uporabo storitve Urbana SMS Parking se morate najprej registrirati (povezati mobilno številko s storitvijo), nato pa potrebujete vključeno podatkovno povezavo.

Sheme linij LPP

Sheme linij LPP omogočajo vpogled v potek posameznih avtobusnih linij LPP in v vsa prodajna mesta ali Urbanomate, pri čemer lahko preverite:

  • linije,
  • nočne linije,
  • izobraževalne ustanove,
  • prodajna mesta,
  • območja.

Sheme lahko poljubno pomanjšate ali povečate.

Kako dostopam do shem LPP?

​V spustnem meniju izberete »LPP Sheme«.

Kako izberem shemo?

​Na zaslonu »LPP Sheme« pritisnete gumb v obliki lijaka, ki se nahaja levo spodaj, in izberete želeno shemo ter potrdite s pritiskom na gumb »Potrdi«.

Načrtovanje poti

​Aplikacija omogoča načrtovanje poti glede na začetni in končni cilj s podrobnimi napotki, vstopno postajo, izstopno postajo, časom prihoda in oznako avtobusa ter trajanjem potovanja in stroški.

Za uporabo storitve Urbana SMS Parking potrebujete vključeno podatkovno povezavo.

Kako dostopam do načrtovanja poti?

​V spustnem meniju izberete »Načrtovanje poti«.

Kako načrtujem potovanje?

​V zgornjo vrstico na zaslonu »Načrtovanje poti« vnesete začetek potovanja, v spodnjo vrstico cilj potovanja in pritisnete na ikono v obliki avtobusa. Spodaj se vam bodo prikazale vse možne poti s predvidenim časom prihoda avtobusa, oddaljenostjo do najbližje postaje in trajanjem ter stroškom potovanja.

Ob pritisku izbrane načrtovane poti se vam prikaže podrobnejši zemljevid s podrobnejšimi napotki.

V primeru, da imate vklopljene lokacijske storitve, vam aplikacija za začetek poti ponudi vašo trenutno lokacijo.

Določite lahko tudi želen čas začetka potovanja.

Kako lahko napolnim mobilno aplikacijo Urbana?

Mobilno aplikacijo Urbana lahko napolnite na enak način kot klasično kartico Urbana: v aplikaciji z VALÚ Moneto, na Urbanomatu in na vseh ostalih prodajnih mestih, kjer je omogočeno polnjenje kartic Urbana. Najvišja dovoljena vrednost dobroimetja je 50 €.



Za dodatne informacije sta uporabnikom na voljo e-naslov urbana@lpp.si in brezplačna številka 080 60 77.

B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar

​

​​​​​​​​​​​​
  • SPLOŠNO
  • VIDEO NAVODILA
  • UPORABA S TEHNOLOGIJO HCE-NFC
  • UPORABA BREZ TEHNOLOGIJE HCE-NFC
  • SPLOŠNA UPORABA APLIKACIJE
  • OSTALO​​
​​
​​​
​
Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Operaterji
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • SPLETNI POGOVOR
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • PIAZZ
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE