Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.
Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Postani NekiNeki in ustvari pleme, ki prinaša ugodnosti
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Napredne naprave po svetovnih cenah
Za vse naročnike fiksnih storitev
Eno leto za nove naročnike mobilnih paketov Naj in NekiNeki
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Ugodna ponudba ob vezavi
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Ob zagonu aplikacije se vam prikaže začetni zaslon, na katerem je razvidno stanje vašega dobroimetja Urbana. Od tukaj lahko dostopate do seznama aktivnih plačil in polnjenja računa Urbana ter kratkih navodil za uporabo.
Mobilna aplikacija Urbana je aplikacija za pametne telefone, s katero je mogoče plačati vožnjo z mestnim avtobusom (LPP), vožnjo z vzpenjačo na Ljubljanski grad, parkirnino na mestnih parkiriščih in vožnjo z mestnim kolesom (Bicikelj). Urbano lahko napolnite z Moneto, na Urbanomatih in drugih plačilnih mestih. Prav tako je mogoče prek aplikacije plačati in podaljšati parkirnino na daljavo (Urbana SMS Parking).
Aplikacija ponuja tudi dodatne funkcionalnosti, kot so:
Na katerih napravah deluje aplikacija Urbana?
Aplikacija deluje na pametnih mobilnih telefonih Android (verzija 4.4 ali več), ki so opremljeni s tehnologijo HCE NFC. Aplikacijo Urbana lahko uporabite za plačilo parkiranja (LPT), vožnje z grajsko vzpenjačo Ljubljanskega gradu in za druge storitve informativne narave (sheme linij, načrtovanje poti …). Za plačilo prevoza na avtobusu (LPP) je potreben Android 5.0 ali več.
Aplikacijo lahko uporabljate samo za informativne namene in za plačilo parkirnine na daljavo (storitev Urbana SMS Parking). Ostalih storitev znotraj sistema Urbana ni mogoče plačevati.
Aplikacijo si lahko prenesete iz spletne trgovine Google Play. V iskalnik spletne trgovine vpišite ključno besedo »Urbana«.
V spustnem meniju izberete »Denarnica«.
Na zaslonu Urbana pritisnite gumb »Aktivna plačila«.
V aktivnih plačilih se prikaže seznam trenutno aktivnih vozovnic in produktov s podatkom o veljavnosti oziroma času trajanja.
Produkti, ki se vam lahko prikažejo, so:
Na zaslonu Urbana se spodaj nahaja oznaka za NFC in napis. Kadar imate NFC vključen, bo prikazan napis »NFC je vklopljen« v zeleni barvi. Kadar NFC ni vključen, bo prikazan napis »NFC je izklopljen« v rdeči barvi.
Na zaslonu Urbana pritisnite gumb »Polnjenje računa«.
Izberite prednastavljeno vrednost polnitve oz. vnesite poljuben znesek polnitve in pritisnite gumb »Polni«. V naslednjem koraku se vam prikaže okno za potrditev transakcije, kjer je izpisan tudi znesek polnitve. Za potrditev izvedbe transakcije pritisnite gumb »Potrdi«. V primeru, da uporabljate VALÚ Moneta PIN, ga vnesite v označeno polje, preden potrdite transakcijo.
Pri prvem polnjenju vam aplikacija samodejno ponudi možnost aktivacije polnitve z Moneto.
Prav tako si lahko aktivirate polnitev dobroimetja z Moneto na zaslonu »Povezana številka«, do katerega lahko dostopate z drsnim menijem.
V prikazano okence vnesete telefonsko številko, na katero dobite potrditveni SMS z aktivacijsko kodo, ki jo je nato treba vnesti v potrditveno okence.
V zgodovini plačil je prikazan seznam vseh nakupov oziroma validacij produktov s podatkom o času in tipu transakcije, ki so bili opravljeni z aplikacijo. S pritiskom na posamezno vrstico se prikažejo podrobnejši podatki o transakciji.
V spustnem meniju izberite »Zgodovina plačil«.
Podatki o zgodovini plačil se prenesejo iz zalednega sistema, zato se lahko v nekaterih primerih izvedena plačila ne prikažejo takoj na seznamu. Preverite podatkovno povezavo.
Za uporabo iskalnika morate imeti vključeno podatkovno povezavo.
Iskalnik je orodje z bogato informacijsko podporo, ki omogoča iskanje po naslednjih storitvah (kategorijah):
Iskalnik omogoča tudi navigacijo do želenega rezultata iskanja s prikazom na zemljevidu.
V spustnem meniju izberite »Iskalnik«.
Zaslon iskalnika je razdeljen na tri dele:
• iskalno okno,
• iskanje po kategorijah,
• prikaz rezultatov.
V iskalno okence vnesete želen iskalni niz. Iskalnik ob vpisovanju samodejno ponuja predloge glede na vnos črk in zgodovino iskanja.
Iskanje po kategorijah (avtobusne postaje, Bicikelj, parkomati, Urbanomati, parkirišča, garažne hiše in prodajna mesta) v kombinaciji z iskalnim oknom omogoča enostavnejše iskanje.
Iskanje po kategorijah poteka tako, da izberete eno izmed kategorij (tipka se obarva temno modro), nato pa se spodaj prikažejo rezultati glede na izbrano kategorijo. S ponovnim pritiskom na izbrano kategorijo se vam na zaslonu ponovno prikažejo vsi rezultati po vseh kategorijah.
Iskanje lahko kombinirate tako, da vpišete v iskalnik želeno lokacijo (primer: Ljubljanska) in izberete kategorijo »Postaje«, nato pa se vam kot rezultati izpišejo samo postaje. Iskalnik pobrišete tako, da pritisnete tipko "x", ali s pomočjo tipkovnice.
Na začetni zaslon se vrnete s tipko nazaj ali s pomočjo spustnega menija.
V iskalniku lahko rezultat iskanja na zemljevidu prikažemo na dva načina:
V iskalniku lahko napotke na zemljevidu pridobite na dva načina:
Razloga sta lahko dva, in sicer:
V spustnem meniju izberete »Iskalnik«.
V iskalniku izberete kategorijo »Postaje« in vnesete iskalni niz, nato pa se kot rezultat prikaže seznam postaj, ki so razporejene glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost od postaje (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve). Seznam vsebuje številko in ime postaje ter oddaljenost od postaje (če so podatki na voljo).
S pritiskom na postajo se vam prikaže seznam vseh linij, ki vozijo skozi postajo, z naslednjimi podatki: številka linije, čas prihoda naslednjih treh avtobusov in ime linije. Časi, ki so podčrtani, pomenijo prihod nizkopodnih avtobusov, na katere je lažje vstopiti. Na tem zaslonu lahko preklopite med prikazom časa prihoda in prikazom prihoda avtobusa v minutah.
S pritiskom na linijo se vam prikaže seznam vseh postaj izbrane linije. Na tem zaslonu lahko preklopite med prikazom časa prihoda in prikazom prihoda avtobusa v minutah.
V iskalniku izberete kategorijo »Bicikelj« in vnesete iskalni niz, nato pa se prikaže seznam vseh postaj Bicikelj s podatkom o statusu delovanja, imenom postaje in oddaljenostjo od postaje (če so podatki na voljo). Pomen barv pri posamezni postaji prikazuje sledeče statuse: zelena – postaja deluje, rdeča – postaja ne deluje.
S pritiskom na določeno postajo Bicikelj se vam prikažejo podatki o postaji: ime postaje, število prostih koles, število prostih stojal, število vseh postaj ter informacije o sprejemu plačilnih kartic in statusu obratovanja.
V iskalniku izberete kategorijo »Parkirišča in GH« ter vnesete iskalni niz, nato pa se prikaže seznam vseh parkirišč in garažnih hiš s podatkom o statusu parkirišča, imenom parkirišča in oddaljenostjo od parkirišča (če so podatki na voljo) ter indikator zasedenosti po barvah: zelena – prosta mesta, oranžna – srednje zasedeno, rdeča – zasedeno, modra – podatek ni na voljo.
S pritiskom na izbrano parkirišče se vam prikažejo podatki: zasedenost parkirišča s skupnim številom parkirnih mest in številom mest za invalide ter delovni čas parkirišča s cenikom.
V iskalniku izberete kategorijo »Parkomati« in vnesete iskalni niz, nato pa se vam kot rezultat prikaže seznam parkomatov, ki so razporejeni glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost od parkomata (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve).
Seznam vsebuje sledeče podatke: številko parkomata, ime parkomata in oddaljenost od parkomata (če so podatki na voljo).
V iskalniku izberete kategorijo »Urbanomati« in vnesete iskalni niz, nato pa se vam kot rezultat prikaže seznam Urbanomatov, ki so razporejeni glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost od Urbanomata (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve).
Seznam vsebuje sledeče podatke: številko Urbanomata, ime Urbanomata in oddaljenost od Urbanomata (če so podatki na voljo).
V iskalniku izberete kategorijo »Prodajna mesta« in vnesete iskalni niz, nato pa se vam kot rezultat prikaže seznam prodajnih mest za polnitev in prodajo kartice Urbana, ki je razporejen glede na rezultat iskanja in vašo trenutno oddaljenost (če ima telefon vklopljene lokacijske storitve).
Seznam vsebuje sledeče podatke: ime prodajnega mesta in oddaljenost (če so podatki na voljo).
V spustnem meniju izberete »Zemljevid«.
Na zemljevidu so prikazani vsi rezultati glede na izbrano kategorijo v filtru.
Kategorije, po katerih so prikazani rezultati, so: avtobusne postaje, postaje Bicikelj, Urbanomati, parkomati, parkirišča in garažne hiše ter prodajna mesta.
Do filtra dostopate s pritiskom na gumb, ki se nahaja desno spodaj (ikona v obliki lijaka).
Na zemljevidu se prikažejo krogci s številkami, ki predstavljajo število rezultatov glede na izbrano kategorijo iskanja. Vsak krogec ima glede na velikost števila določeno barvo, ki pomeni število rezultatov:
S klikom na krogec se zemljevid približa in prikaže nove rezultate glede na povečano območje. S približevanjem zemljevida se krogci in število v krogcih razčlenjujejo in zmanjšujejo do bližine, ko se pojavi svetlo modra ikona z oznako iskane kategorije (npr. Urbanomat). S klikom na oznako se prikaže oblaček z imenom in številko. Na oznakah pri kategorijah Postaje, Bicikelj ter Parkirišča in GH ob pritisku na oblaček pridobite podrobnejše informacije. Na zemljevidu je na voljo tudi prikaz poti. Prikaz poti uporabite tako, da pritisnete na želeno oznako (npr. Urbanomat) ter nato pritisnete akcijski gumb, ki se nahaja desno spodaj, in izberete »Navodila za pot«. Aplikacija samodejno odpre privzeto aplikacijo, ki jo vaša mobilna naprava uporablja za navigacijo (pri tem mora telefon imeti vključene lokacijske storitve).
Urbana SMS Parking je storitev, ki omogoča plačevanje parkirnine na daljavo. Storitev je treba aktivirati, poleg tega pa morate imeti vključeno podatkovno povezavo.
V spustnem meniju izberete »Urbana SMS Parking«.
Za aktivacijo storitve se morate registrirati (povezati svojo mobilno številko s storitvijo).
Mobilno številko registrirate v meniju »Povezana številka«, do katerega dostopate prek drsnega menija. V meniju izberete »Registriraj telefonsko številko« in nato v prikazano okence vnesete telefonsko številko, na katero dobite potrditveni SMS z aktivacijsko kodo, ki jo je nato treba vnesti v potrditveno okence.
V primeru, da ste svojo mobilno številko že povezali za uporabo storitve polnjenja dobroimetja z Moneto, lahko ta korak izpustite.
10 minut pred iztekom parkirnine boste dobili obvestilo.Aktivne parkirnine lahko preverite s pritiskom na gumb »Parkirnine« oz. v zgodovini plačil.
Da. V aplikacijo lahko vnesete poljubno število registrskih številk (avtomobilov) in za vsako posebej plačate parkirnino.
V meniju Urbana SMS Parking pritisnete na okvirček »Dodajte tablico«. V prikazano okence vnesete registrsko številko (brez presledkov) in pritisnite »Dodaj«.
V meniju Urbana SMS Parking pritisnete na registrsko tablico in izberete registrsko številko.
Aplikacija omogoča ročno ali samodejno določitev mesta, kjer želite plačati parkirnino.
Seznam vseh aktivnih parkirnin je prikazan v meniju »Aktivna parkiranja«, do katerega dostopate s pritiskom na gumb »Parkirnine« na zaslonu »Urbana SMS Parking«. Na seznamu so prikazane vse trenutno aktivne parkirnine s podatkom o območju parkiranja, registrski številki, številu plačanih ur, znesku plačila in času veljavnosti.
Za uporabo storitve Urbana SMS Parking se morate najprej registrirati (povezati mobilno številko s storitvijo), nato pa potrebujete vključeno podatkovno povezavo.
Sheme linij LPP omogočajo vpogled v potek posameznih avtobusnih linij LPP in v vsa prodajna mesta ali Urbanomate, pri čemer lahko preverite:
Sheme lahko poljubno pomanjšate ali povečate.
V spustnem meniju izberete »LPP Sheme«.
Na zaslonu »LPP Sheme« pritisnete gumb v obliki lijaka, ki se nahaja levo spodaj, in izberete želeno shemo ter potrdite s pritiskom na gumb »Potrdi«.
Aplikacija omogoča načrtovanje poti glede na začetni in končni cilj s podrobnimi napotki, vstopno postajo, izstopno postajo, časom prihoda in oznako avtobusa ter trajanjem potovanja in stroški.
Za uporabo storitve Urbana SMS Parking potrebujete vključeno podatkovno povezavo.
V spustnem meniju izberete »Načrtovanje poti«.
V zgornjo vrstico na zaslonu »Načrtovanje poti« vnesete začetek potovanja, v spodnjo vrstico cilj potovanja in pritisnete na ikono v obliki avtobusa. Spodaj se vam bodo prikazale vse možne poti s predvidenim časom prihoda avtobusa, oddaljenostjo do najbližje postaje in trajanjem ter stroškom potovanja.
Ob pritisku izbrane načrtovane poti se vam prikaže podrobnejši zemljevid s podrobnejšimi napotki.
V primeru, da imate vklopljene lokacijske storitve, vam aplikacija za začetek poti ponudi vašo trenutno lokacijo.
Določite lahko tudi želen čas začetka potovanja.
Mobilno aplikacijo Urbana lahko napolnite na enak način kot klasično kartico Urbana: v aplikaciji z VALÚ Moneto, na Urbanomatu in na vseh ostalih prodajnih mestih, kjer je omogočeno polnjenje kartic Urbana. Najvišja dovoljena vrednost dobroimetja je 50 €.
Za dodatne informacije sta uporabnikom na voljo e-naslov urbana@lpp.si in brezplačna številka 080 60 77.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*