Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.
Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Postani NekiNeki in ustvari pleme, ki prinaša ugodnosti
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Napredne naprave po svetovnih cenah
Za vse naročnike fiksnih storitev
Eno leto za nove naročnike mobilnih paketov Naj in NekiNeki
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Ugodna ponudba ob vezavi
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Ob instalaciji aplikacije se vam ustvari edinstvena virtualna kartica Urbana, na kateri je shranjeno dobroimetje.
V primeru, da vaš telefon podpira Android (verzijo 4.4 ali več) in tehnologijo HCE NFC, se vam bo ob naložitvi oz. nadgradnji aplikacije dobroimetje samodejno preneslona novo verzijo aplikacije.
V primeru, da vaš telefon ne podpira Androida (verzijo 4.4 ali več) ali nima tehnologije HCE NFC, je prenos mogoč na fizično kartico Urbana na potniškem centru LPP na Slovenski 56 v Ljubljani.
Prenos sredstev med fizično in virtualno kartico Urbana ni mogoč.
Prenos na fizično kartico Urbana je možen samo uporabnikom starejše (beta) verzije aplikacije Urbana, ki imajo telefone brez podpore tehnologije HCE NFC.
Ob prvem zagonu nove aplikacije se vam bo na zaslonu izpisala vaša ID-številka virtualne kartice Urbana in vaša varnostna koda. Obe številki si shranite, saj ju boste potrebovali pri prenosu dobroimetja. Aplikacija omogoča, da si številki skupaj z navodili za prenos pošljete na vaš email.
Postopek prenosa:
1. Z ID-številko vaše virtualne kartice Urbana in vašo varnostno kodo ter fizično kartico Urbana, na katero želite prenesti sredstva, se oglasite na potniškem centru LPP na Slovenski 56 v Ljubljani.
2. Prenos sredstev bo blagajnik opravlil blagajnik takoj. V primeru, da fizične kartice Urbana še nimate, jo lahko kupite na potniškem centru LPP.
Uporabnikom nove mobilne aplikacije Urbana je v primeru menjave mobilne naprave ali SIM-kartice omogočen prenos dobroimetja med dvema mobilnima aplikacijama Urbana.
Postopek prenosa dobroimetja med dvema mobilnima aplikacijama Urbana
Ob prvem zagonu aplikacije se vam bo na zaslonu izpisala vaša ID-številka virtualne kartice Urbana in vaša varnostna koda. Obe številki si shranite, saj ju boste potrebovali pri prenosu dobroimetja. Aplikacija omogoča, da si številki skupaj z navodili za prenos pošljete na vaš email.
1. Ob menjavi telefona in/ali SIM-kartice namestite aplikacijo Urbana na svoj telefon, s tem pa se kreira nova virtualna kartica Urbana z novo ID- številko.
2. Podajte pisno zahtevo na urbana@lpp.si za prenos sredstev s stare virtualne kartice na novo. Vsebina sporočila naj vsebuje ID-številko stare virtualne kartice Urbana in njeno varnostno kodo ter ID-številko nove virtualne kartice Urbana, na katero želite prenesti sredstva.
3. Prenos sredstev bo opravljen v najkrajšem mogočem času, najpozneje v 5 delovnih dneh.
Pri zahtevku prenosa bodite pozorni, da skupen znesek dobroimetja ne bo presegal 50 €, saj v tem primeru prenos ne bo mogoč.
Za dodatne informacije sta uporabnikom na voljo e-naslov urbana@lpp.si in brezplačna številka 080 60 77.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*