Spletni Monitor Kako lahko preverim, koliko sem ta mesec že porabil?Informativni znesek porabe lahko preverite: prek SMS-a pošljite PORABA na številko 1919na portalu Moj Telekomna m.mobitel.si > Poraba. prek Monitorja (za dostop si priskrbite osebno geslo ali certifikat).Porabo zakupljenih količin (pogovorov, SMS-/MMS-ov, prenosa podatkov) lahko preverjate na enake načine, le ključna beseda za preverjanje prek SMS-a je drugačna: PORABA K (prejmete informacijo o neporabljeni količini za vsako zakupljeno količino posebej).Kako preverim, koliko prenosa podatkov sem že porabil?Trenutno porabo prenosa podatkov lahko preverite:prek SMS-a: ključno besedo PORABA GPRS pošljete na številko 1919prek mobilnega portala http://m.mobitel.si/ > Poraba. na portalu Moj Telekom. Me lahko obvestite o tem, da bom kmalu porabil določeno zakupljeno količino?Da, vključite si Monitor alarm zakupljenih količin. Alarm (obvestilo prek SMS-a) prejmete, ko presežete 90 % zakupljene količine pogovorov in/ali SMS-/MMS-ov. Po prejemu alarma lahko storitve še naprej uporabljate, z vednostjo, da boste kmalu porabili vso zakupljeno količino; zatem se storitve obračunavajo po ceniku vašega paketa. Za vklop storitve pošljite ključno besedo PORABAA K na številko 1919. Imam paket Džabest in ko preverim porabo, mi kaže, da sem porabil že 5 EUR. Kako to, saj imam vse vključeno v naročnino?Ta znesek predstavlja nek strošek, ki ne šteje v zakupljene količine pogovorov, SMS-/MMS-ov in prenosa podatkov. Na primer: Storitve informativne in zabavne narave, SMS-i prek portala Moj Telekom, posredovanje pri plačilu z Moneto, sprejemanje klicev v tujini ipd. Porabo in stanje količin lahko preverjate prek:spletnega portala Moj Telekom > Moj MobitelSMS-a: PORABA K na 1919 spletnega Monitorja.Imam zakupljeno količino prenosa podatkov. Kako se lahko izognem prekoračitvi zakupljenih količin?Bodite pozorni na aplikacije in internetne strani, ki vsebujejo velike količine podatkov. Trenutno porabo zakupljenih količin lahko kadarkoli preverite prek SMS-a z vsebino PORABA K na 1919.Na prenesene podatke bodite pozorni predvsem, če pogosto pregledujete spletne strani z video in glasbenimi vsebinami (npr. YouTube) ter e-pošto z velikimi priponkami.Predlagamo vam tudi, da si vključite Monitor alarm zakupljenih količin. Ko presežete 90 % zakupljene količine (pogovorov, SMS-/MMS-ov, prenosa podatkov), prejmete alarm. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.