Polnjenje računa Mobi Kdaj začne teči 90-dnevni rok?Vsakič, ko na novo napolnite račun Mobi. V tem obdobju lahko sprejemate klice in SMS-e, tudi če na računu Mobi nimate dobroimetja. Ko preteče 90-dnevno obdobje, se račun Mobi začasno zaklene. Po 270 dneh od zadnje polnitve se SIM-kartica uniči.Kako podaljšam veljavnost računa Mobi brez polnitve?V svoj mobitel vtipkajte ukazni niz *131*90# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *131# in pritisnite tipko za klic. O podaljšanju veljavnosti boste obveščeni prek SMS-a.Podaljšanje se zaračuna po ceniku te storitve.Rad bi govoril s prijateljem, pa imam prazen račun Mobi. Kaj lahko storim?Uporabite storitev SMS-pokliči. Vtipkajte ukazni niz *128*telefonska številka# in pritisnite tipko za klicanje. Prijatelj prejme SMS, naj vas pokliče ali vam napolni račun Mobi. Na dan lahko pošljete največ 5 sporočil SMS-pokliči.Sem uporabnik Mobi. Kako lahko preverim, koliko imam še na računu Mobi?V mobitel vtipkajte *123# in pritisnite tipko za klicanje. Stanje in veljavnost se pokažeta na zaslonu vašega mobitela.Lahko pa tudi pokličete 123 in pritisnite 1. Stanje in veljavnost vam javi odzivnik.Vse načine preverjanja stanja na računu Mobi lahko preverite tukaj.Ali se pogovor prekine, če se račun Mobi izprazni?Da, seveda pa vas sistem pred tem opozori; prvič pri stanju 0,99 €, drugič ob dobroimetju za 60 sekund pogovora.Kako napolnim račun Mobi prek interneta?Obiščite portal Moj Telekom, mobilno razmerje > Polnjenje računa Mobi. Na voljo imate polnjenje s kartico Mobi, polnjenje z Moneto in polnjenje s plačilno kartico.Uporabite lahko tudi spletni obrazec Upravljanje z računom Mobi. Polnjenje je enostavno in hitro. Prijavite se s svojo telefonsko številko in kodo PUK. V okno kartica Mobi vnesite 16-mestno številko s kartice Mobi in potrdite možnost Napolni. Preverite lahko tudi stanje na računu Mobi. Za polnitev druge številke Mobi izberite Upravljanje z računom Mobi > Polnjenje računa drugemu uporabniku.Sem naročnica in bi rada napolnila sinov račun Mobi. Kako to storim?Račun Mobi lahko napolnite z VALÚ-jem: z ukaznim nizom: v svoj mobitel vtipkajte *127*5*številka, ki jo polnite#klic, nato pa sledite navodilom, ki se pojavijo na vašem zaslonu. Vrednost polnitve je 5 € (polnite lahko za 5 €, 10 € ali 20 €); prek mobilnega portala na naslovu moj.telekom.si: v glavnem meniju izberite Moj Telekom > Mobilno razmerje > Polnjenje računa Mobi > v nadaljevanju vtipkajte številko računa Mobi in izberite način plačila Moneta; prek spletnega portala Moj Telekom > Polnjenje računa Mobi > VALÚ Moneta.Vrednost polnitve se obračuna na vašem mesečnem računu.Lahko sprejemam klice in SMS-e, če imam prazen račun Mobi?Da, v domačem omrežju jih lahko sprejemate do 90 dni od zadnje polnitve računa Mobi. Po 90 dneh je treba račun Mobi ponovno napolniti.V tujini pa se sprejem klica zaračuna, zato mora biti stanje na vašem računu Mobi dovolj visoko za sprejem klica.Grem v tujino, koliko moram imeti na računu Mobi?Poljubno, pri tem upoštevajte, da se vsi stroški (odhodnih klicev in SMS-ov, dohodnih klicev …) krijejo neposredno z računa Mobi in lahko storitve uporabljate, dokler je stanje na računu Mobi dovolj visoko.Imam kartico Mobi. Kako napolnim drug račun Mobi?V mobitel vtipkajte *123*16-mestna številka*telefonska številka#tipka za klic (telefonska številka naj bo zapisana v formatu 041700700).Račun Mobi lahko napolnite tudi prek portala Moj Telekom > Mobilno razmerje > Polnjenje računa Mobi.Lahko nas tudi pokličete na številko 121 (uporabniki Mobi) ali 041 700 700 (naročniki) in račun Mobi bomo napolnili mi.Kako prenesem stanje s svojega na prijateljev račun?V svoj mobitel vtipkajte *132*znesek, ki ga prenašate*predplačniško številko, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *132# in pritisnite tipko za klic. O uspešnem polnjenju bosta oba obveščena prek SMS-a.Predlagamo vam, da ste pri vnosu ukaznega niza previdni, saj je prenos dobroimetja dokončen. Prav tako prenos dobroimetja ne podaljšuje veljavnosti računa na številki, ki prejme dobroimetje.Kako kupim vrednostnico v VALÚ Marketu?Nakup v aplikaciji VALÚOdprite aplikacijo VALÚ, kliknite sklop Market in izberite Vrednostnice. Sledite postopku nakupa. Kupljena predplačniška vrednostnica Mobi se v Marketu shrani v sklop Moje QRte. Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.Nakup na spletu (www.valu.si/market)Obiščite sklop Market in izberite Vrednostnice. Sledite postopku nakupa. Kupljena predplačniška vrednostnica Mobi se v Marketu shrani v sklop Moje QRte. Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.Kako uporabim vrednostnico, ki sem jo kupil v VALÚ Marketu? Vrednostnico najdete v sklopu Moje QRte. Ob kliku na vrednostnico se prikaže 16-mestna koda, ki jo kopirate oz. uporabite, kot je zapisano na vrednostnici. Kodo lahko tudi pošljete drugi osebi. Za polnjenje svojega računa Mobi v svoj mobitel vtipkajte: *123*16-mestna številka# in pritisnite tipko za klicanje. Za polnjenje na drug račun Mobi v svoj mobitel vtipkajte: *123*16-mestna številka*telefonska številka# in pritisnite tipko za klicanje. Do kdaj je vrednostnica, ki jo kupim v VALÚ Marketu, veljavna?Veljavnost je izpisana na sami vrednostnici, ki jo najdete v sklopu Moje QRte.Kje je napisana veljavnost vrednostnice, kupljene v VALÚ Marketu?V sklopu Moje QRte boste imeli vse aktivne vrednostnice shranjene v sklopu Aktualne, podatek o veljavnosti pa je izpisan na vrednostnici zgoraj levo. Ko posamezno vrednostnico uporabite, priporočamo, da jo sami prestavite med Porabljene, ko pa bo potekla, pa se bo samodejno prestavila med Pretečene. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.