Pogosta vprašanja Sem uporabnik Mobi, izgubil sem mobitel. Lahko dobim isto telefonsko številko?Izgubo številke Mobi nam čim prej sporočite po faksu na številko 01 47 22 306. V dopisu navedite svoje podatke, telefonsko številko in priložite fotokopijo certifikata Mobi. Lahko pa nas obiščete v Telekomovem centru, kjer bomo uredili blokado in vam izdali novo SIM-kartico z isto telefonsko številko. V omrežje jo vključimo v 3 delovnih dneh.Ob predložitvi fotokopije garancijskega lista, s katerega je razvidna koda IMEI (serijska številka), lahko izvedemo tudi blokado mobitela.Sem uporabnik Mobi. Lahko uporabljam VALÚ Moneto?Seveda, če ste polnoletni, vam VALÚ Moneto Mobi vključimo v Telekomovem centru. S seboj potrebujete naslednje dokumente: osebni dokument,davčno številko,Mobicertifikat ali SIM-kartico ali kopijo izpisa PIN/PUK innavedete podatek o zaposlitvi (če ste nezaposleni, potrebujete poroka).Strošek nakupov poravnate z zamikom, enkrat mesečno z računom za opravljene storitve ali prek svojega bančnega računa (komitenti Nove KBM ali Poštne banke Slovenije).Lahko številko prenesem k Telekomu in jo uporabljam kot številko Mobi?Seveda, svojo številko lahko enostavno prenesete k nam in jo uporabljate kot predplačniško številko. Obiščite nas v najbližjem Telekomovem centru in vse za prenos številke bomo uredili mi. Če že sedaj uporabljate predplačniško številko, s seboj prinesite svojo SIM-kartico z naloženim stanjem 5 € in PUK-kodo. Če želite prenesti naročniško številko, prinesite račun od dosedanjega operaterja, ki ni starejši od 3 mesecev.Prenos številke uredimo v roku enega delovnega dne, ves ta čas lahko porabljate svojo staro SIM-kartico. Na novo SIM-kartico vam na vašo željo brezplačno skopiramo tudi imenik.Sem naročnica, za sina želim kupiti Mobi. Kako lahko poskrbim, da dobroimetja ne bi zapravljal za plačljive vsebine, prenos podatkov …?Predlagamo vam, da z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev na sinovi številki izključite storitve, ki bi lahko praznile njegov račun Mobi. Dopišite, da želite na številki izključiti tudi prenos podatkov. Storitve lahko nato po želji ponovno vključite.Kot naša naročnica si lahko vključite storitev Plačaj zame in vaš sin vas lahko tako na vašo številko kliče in pošilja SMS-e na vaše stroške, tudi če ima prazen račun Mobi. Če je sin že dovolj star za žepnino, ga lahko razveselite z Žepnino Mobi in mu omogočite manjše nakupe z Mobi Moneto (10, 20 ali 30 €), znesek žepnine pa poravnate na svojem mesečnem računu.Ali kot uporabnik Mobi ponoči kaj ceneje kličem?Da, od polnoči do 5. ure zjutraj so klici cenejši.Oglejte si cenik za uporabnike Mobi.Lahko v paketu Mobi, ki vsebuje samo SIM-kartico, dobim NanoSIM-kartico?Paket Moj Mobi, Moja številka z NanoSIM-kartico lahko kupite v Telekomovih centrih, predlagamo pa vam, da nas predhodno v center pokličete.Kako aktiviram številko Mobi iz svojega novega paketa Mobi? V mobitel vtipkajte ukazni niz *123# in pritisnite tipko za klicanje. Izgubil sem kodo PIN oziroma PUK. Kje ju lahko najdem?Kodi PIN in PUK sta napisani na ohišju SIM-kartice, ki jo je uporabnik prejel ob nakupu. Če uporabnik PIN-kode ni spreminjal, jo lahko preveri tudi v Mojem Telekomu v sklopu SIM-kartica. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.