Telefonski predal Ukazi med poslušanjem sporočil v tajnici.Ko pokličete v telefonski predal, odzivnik najprej pove, ali imate kakšno sporočilo, in ponudi:1 - za poslušanje sporočil2 - za brisanje vseh prejetih glasovnih sporočil3 - za nastavitve predala8 - za pomočČe izberete 8 (pomoč), vam odzivnik ponudi dodatne možnosti:1 - pomik za 8 sekund nazaj11 - za ponovitev sporočila111 - ponovno predvajanje prejšnjega sporočila3 - pomik za 8 sekund naprej33 - pomik na konec sporočila4 - spreminjanje jakosti sporočila (1-9)6 - spreminjanje hitrosti sporočila (1-9)Kako si vključim posredovanje prejetih glasovnih in faks klicev na mobitel po MMS-u?Pokličite 041 101 000 in sledite navodilom odzivnika. Za spreminjanje nastavitev pritisnite 3, nato izberite 5 za vklop posredovanja sporočil v obliki MMS-a.Vklop te možnosti omogoča, da na svoj mobilni telefon prejmete MMS, ki kot priponko vključuje glasovno ali faks sporočilo, ki vas čaka v telefonskem predalu. To pomeni, da vam za preverjanje svojih glasovnih sporočil ni treba klicati v telefonski predal, ampak le poslušate prejeti MMS ali si v primeru faks sporočila ogledate vsebino faksa v obliki slikovne datoteke.Kot pošiljatelj MMS-a je naveden kličoči, ki je pustil sporočilo v telefonskem predalu.Kako posnamem svoje pozdravno sporočilo?Pokličite 041 101 000, vnesite geslo in pritisnite # (prednastavljeno geslo je 0000).Pritisnite 3 za nastavitve predala.Pritisnite 1 za snemanje pozdravnega sporočila in sledite navodilom odzivnika.Pozdravno sporočilo spremenite tudi s klicem na direktno številko 041 103 000.Kako si vključim osebni odzivnik ob odsotnosti, ki ne omogoča snemanja sporočil?Pokličite 041 101 000 in sledite navodilom odzivnika. Pritisnite 3 za spreminjanje nastavitev predala in nato 2 za nastavitev sporočila o odsotnosti.Vklop osebnega odzivnika vam omogoča, da v času svoje odsotnosti kličočim sporočite namen odsotnosti in hkrati onemogočite snemanje sporočil v telefonski predal. Osebni odzivnik lahko vključite tudi na spletnem portalu Moj Telekom > Mobilno razmerje > Aplikacije > Telefonski predal.Osebni odzivnik vam omogoča tudi dodatno nastavitev časa odsotnosti (koliko časa želite, da se predvaja odzivnik). V tem času je snemanje sporočil v telefonski predal onemogočeno, po preteku nastavljenega časa pa ponovno omogočeno in se kličočim predvaja privzeto pozdravno sporočilo, ki ste si ga nastavili v svojem telefonskem predalu.Kako spremenim geslo?Pokličite 041 101 000, vnesite geslo in pritisnite lojtro (prednastavljeno geslo je 0000).Pritisnite 3 za nastavitve predala.Pritisnite 4 za spremembo gesla.Geslo telefonskega predala spremenite tudi s klicem na direktno številko 041 104 000.Lahko klice preusmerim na drugo številko?Klice lahko preusmerite na katerokoli drugo mobilno ali stacionarno telefonsko številko. Pri aktiviranju preusmeritve namesto številke telefonskega predala vnesite telefonsko številko (z mednarodno kodo), na katero želite klice preusmeriti.Klice lahko preusmerite tudi na spletnem portalu Moj Telekom > Mobilno razmerje > Aplikacije > Preusmeritve. Kakšen je strošek? Strošek klica od vaše številke do telefonske številke, na katero ste klice preusmerili, plačate vi. Tisti, ki vas kliče, plača klic kot običajno. Preberite si več o preusmeritvi klica.Kakšno je geslo mojega telefonskega predala?Prednastavljeno geslo je 0000. Predlagamo, da ga spremenite: pokličite na številko 041 104 000 in sledite navodilom odzivnika.Geslo lahko ponastavite tudi na spletnem portalu Moj Telekom > Mobilno razmerje > Aplikacije > Telefonski predal.Kako sporočilo v tajnici izbrišem, ne da bi ga poslušal do konca? Med poslušanjem sporočila pritisnete 33 in tako se pomaknete na konec sporočila. Za izbris pa nato pritisnete 5.Pred poslušanjem pa lahko s pritiskom na 5 izbrišete vsa sporočila.Kako lahko izvem, s katere številke sem prejel sporočilo?Telefonska številka osebe, ki vam je pustila sporočilo, je navedena kot pošiljatelj SMS-a, s katerim ste obveščeni o novem sporočilu v predalu.Telefonski predal vam omogoča tudi, da osebo, ki vam je pustila sporočilo, po poslušanju sporočila enostavno pokličete s pritiskom na tipko 0.Ali dobim obvestilo o klicu, tudi če mi kličoči ni pustil sporočila v predalu?Uporabniki telefonskega predala ste prek SMS-a obveščeni tudi o zgrešenih klicih uporabnikov, ki vam sporočila niso pustili.V tem primeru boste prejeli SMS s številke kličočega, v SMS-u bo zabeležen čas in datum zgrešenega klica.Vključil sem si telefonski predal, zdaj pa dobivam tudi SMS-obvestila o zgrešenih klicih. Kako si to izključim?Če v primeru nedosegljivosti ali zasedenosti ne želite prejemati SMS-obvestil o zgrešenih klicih, to lahko izključite na portalu Moj Telekom > Mobilno razmerje > Aplikacije > Telefonski predal. Izklop storitve je trenutno na voljo samo za naročnike mobilnih storitev.Kako pustim sporočilo v tajnici?Če kličete osebo, ki ima aktivirano preusmeritev v telefonski predal, se najprej predvaja pozdravni nagovor in po pisku lahko pustite sporočilo. Potrdite ga z lojtro (#) ali tako, da prekinete zvezo. Dodatne možnosti:dvakrat zapored pritisnete # #, da preskočite pozdravno sporočilo;pritisnete zvezdico *, da prekličete/spremenite sporočilo.Za direkten klic v predal pokličite 041 107 000: po pozdravnem sporočilu vtipkajte telefonsko številko osebe, ki ji želite pustiti sporočilo, in posnamite sporočilo.Kako izključim telefonski predal?Najlažje je, da le prekličete preusmeritve v telefonski predal. V svoj mobitel vtipkajte ##002# in pritisnite tipko za klic. Na zaslonu se bo izpisalo, da so preusmeritve izključene, in telefonski predal se ne bo več javljal.Telefonski predal lahko izključite tudi na spletnem portalu Moj Telekom > Mobilno razmerje > Aplikacije > Telefonski predal. Kako si na spletnem portalu Moj Telekom nastavim preusmeritev v telefonski predal?Postopek je enostaven. Vključite tip preusmeritve, ki je najbolj primeren za vas (nedosegljiv, zaseden, se ne javim, brezpogojna preusmeritev).Polje, v katerega se vpiše telefonska številka za preusmeritev, pa pustite prazno in potrdite izbiro. Izvede se preusmeritev na številko 041 100 000 (številka telefonskega predala).Vključil sem SMS-zgrešeni klic, vendar ne deluje. Zakaj?Storitev ne deluje, če imate aktivirano preusmeritev v primeru nedosegljivosti (v telefonski predal ali na drugo številko). Za delovanje SMS-zgrešenih klicev prekličite preusmeritev ob nedosegljivosti.Preusmeritve lahko urejate tudi na spletnem portalu Moj Telekom > Mobilni razmerje > Aplikacije > Preusmeritve. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.