Mobilna telefonija
Vsi odgovori, ki jih potrebujete za nastavitev, upravljanje in odpravljanje težav z vašo mobilno telefonijo.
Splošne nastavitve, ki jih potrebujete za uspešno vzpostavitev intenetne povezave v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije, so:
Nastavitve APN lahko na mobitelu preverite pod Nastavitve (Settings) > Mobilno omrežje (Mobile network) > Dostopne točke (Access Point names) (pot do teh nastavitev se lahko nekoliko razlikuje glede na operacijski sistem ali različico operacijskega sistema).
Čas pošiljanja alarmov
Kako lahko delim svojo internetno povezavo (t.i. Internet Tethering) s svoje mobilne naprave ostalim napravam in računalnikom?
ANDROID:
V meniju Nastavitve (Settings) > Več (More) > Mobilna omrežja (Mobitel network) najdete:
Mobilna dostopna točka ali Upor.tel. kot modem in mob.DT ali Internet in prenosna dostopna točka oziroma Souporaba mobilnega omrežja. Različni modeli in različne znamke imajo svoja poimenovanja (za bolj natančno poimenovanje nastavitve v svoji napravi preverite na strani Naprave).
Tu izberete način deljenja internetne povezave: USB (pred tem na svoj računalnik priključite USB-kabel) ali WiFi-deljenje.
IOS:
V Settings > (General) > Cellular > Cellular data Network preverite, da imate izpolnjena zadnja tri polja (APN: internet, Username: mobitel, Password: internet); nato lahko vključite Personal Hotspot, ki ga najdete v Settings, General. Pri iPadu je treba za uspešno deljenje internetne povezave izpolniti le polji APN (polji Username in Password obvezno pustite prazni) - vpišete internet. Nato v Settings poiščete Personal Hotspot.
Windows Phone:
Možnost deljenja internetne povezave se imenuje Skupna raba internet (Internet sharing), ki se nahaja v Nastavitvah (Settings). Vse, kar storite, je, da vključite deljenje povezave prek omrežja WiFi - izberite Vklopljeno.
BlackBerry OS10:
v meniju Settings > Network Connections izberite Mobile Hotspot. Po potrebi vpišite podatke:
Imate tehnične težave? Pogovorite se z Maksom, digitalnim svetovalcem Telekoma Slovenije, ki vam bo pomagal po najboljših močeh.
Tehnična pomoč
Pišite nam
Za tehnično pomoč nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 700 700.
Maks, digitalni svetovalec
Obrnite se na Maksa, digitalnega svetovalca Telekoma Slovenije.