Pogosta vprašanja Na mojem naslovu ni UMTS-a. Imam lahko vseeno internet?Lahko. Omrežje GSM je nadgrajeno na tehnologijo EDGE, ki omogoča zadovoljive hitrosti prenosa podatkov (do 236,8 kb/s).Preverite, ali je na vašem naslovu EDGE.Kje vse je signal UMTS/HSDPA?Oglejte si zemljevid pokritosti prebivalstva s signalom GSM/UMTS.Ali je uporaba Integrala varna?Storitev Integral temelji na sistemu potisne pošte (Push-Mail), ki samodejno prenese e-poštna sporočila s strežnika na vaš mobitel v trenutku, ko prispejo. Za visoko stopnjo zaščite podatkov je poskrbljeno z uporabo 128-bitnega šifriranja AES, kar zagotavlja, da e-pošta pride na vaš mobitel nedotaknjena.Kako začnem uporabljati Integral?Za podroben opis postopka si oglejte Navodila za namestitev in nastavitve Integrala.Kako pridobim naročniški mobilni internet?Za dostop do interneta prek mobilnega omrežja potrebujete podatkovno kartico ali USB-modem in SIM-kartico. Uporabite obstoječo telefonsko številko, lahko pa dobite dodatno SIM-kartico, ki jo uporabljate izključno za prenos podatkov.Na voljo vam je več paketov Mobilni net (za zasebne in poslovne uporabnike), namenjenih prenosu podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije: Mobilni net Start z možnostjo dokupa prenosa podatkov Mobilni net A, B in C do 100 GB (odvisno od paketa) v domačem omrežju Mobilni net Neomejeni neojemen prenos podatkov v domačem omrežjuDelovanje interneta na vašem naslovu lahko pred nakupom tudi preizkusite. Izposoja opreme je brezplačna, za njo se telefonsko dogovorite v Telekomovem centru.Kako izbrati pravi naročniški paket Mobilni internet?Če ste v dvomu, kateri podatkovni paket Mobilni internet izbrati, vam predlagamo, da uporabite Kalkulator prenosa podatkov, ki vam bo izračunal, koliko podatkov porabite ob vaši običajni rabi interneta.Na svoji lokaciji imam šibek signal. Kako lahko izboljšam sprejem signala?Stanje oziroma kakovost signala na določeni mikrolokaciji je pogojena z različnimi dejavniki. Preberite si priporočila za izboljšanje sprejema signala.Za dostop do oddaljenega računalnika potrebujem statični IP-naslov. Prosim za dodelitev.Javnega statičnega IP-ja ne dodeljujemo, ker nismo klasični internetni ponudnik. Privatne statične IP-je lahko dobite z uporabo storitve Poslovni prenos podatkov in postavljenim Radius strežnikom na vaši strani.Za dostop do lokalnega informacijskega sistema uporabljam aplikacijo VPN, vendar povezava ne deluje. Dostop do spleta pa deluje normalno. Kaj naj storim?Zaradi specifike aplikacije, ki jo uporabljate, je treba narediti spremembo. Prosimo vas, da nam pošljete sporočilo na e-naslov poslovnipp@telekom.si, ki naj vsebuje kratko razlago težave, telefonsko številko, ki jo uporabljate za prenos podatkov, in svoje kontaktne podatke.Uporabljam mobilni internet Telekoma Slovenije. Ali lahko oziroma kako naj dosežem višje hitrosti prenosa podatkov?Hitrost prenosa podatkov prek mobilnega omrežja je odvisna od faktorjev, kot sta kakovost signala mobilnega omrežja in njegova zasedenost. Svoje radijske pogoje lahko izboljšate z uporabo zunanje usmerjene antene, ki jo lahko tudi brezplačno preizkusite. Za test se dogovorite v vam najbližjem Telekomovem centru.Kakšne hitrosti prenosa ponujate?Dejanske hitrosti so odvisne od mnogih dejavnikov, kot so zasedensot omrežja, kakovost signala ipd. Teoretične hitrosti pa so: Prenos proti uporabniku (Download): Način prenosa Hitrost GPRSdo 82,4 kb/sEDGEdo 236 kb/sUMTSdo 384 kb/sHSPAdo 7,2 Mb/sHSPA+do 26,6 Mb/sLTEdo 150 Mb/s Prenos od uporabnika (Upload): Način prenosa HitrostGPRSdo 28,8 kb/sEDGEdo 118,4 kb/sUMTSdo 64 kb/sHSPAdo 1,4 Mb/sHSPA +do 5,76 Mb/sLTE/4Gdo 50 Mb/s Kako lahko vključim LTE na svoji mobilni številki?Za vklop storitve LTE pošljite sporočilo SMS z vsebino LTE na številko 1918.Ali moram spremeniti nastavitve terminala za delovanje Mobilnega poslovnega interneta?Da. Nastavitve terminala je treba spremeniti v naslednje vrednosti:Nastavitve terminala: APN -> mpiuporabniško ime/username -> mobitelgeslo/password -> internet Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.